XXL Nutrition

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic

Beardbrothers
14.jpg
 
Je vraagt om een foto Sanca. Ik weet niet of ik dat hier wil posten vanwege privacy. Moet ik nog even over nadenken. Er zijn er maar weinig van mijn leeftijd die nog een snor dragen. Vroeger, voor mijn tijd, had bijna elke man van 25- 35 een snor. Hitler had ook een mooie snor in de eerste wereld oorlog voordat hij hem trimde. Stalin's snor was ook mooi. Nu zie je het alleen soms bij oudere mannen. Maar het staat me goed die snor. Ik gebruik tegenwoordig de philips oneblade. Eerder was het een krabber. Ik was eerst sceptisch over elektrisch scheren maar nu ik die oneblade heb geprobeerd wil ik niks anders.
 
Ik zie dat dit topic al wat inactiever is geworden, maar voordat ik een eigen topic open laat ik het eerst eens aan de kenners hier vragen.
Sinds mijn baardgroei behoorlijk is toegenomen lijk ik in staat te zijn een volle baard te kunnen laten staan. Eerlijk gezegd bevalt het aanzicht me wel, en ik krijg ook complimenten van anderen hierover. Vandaar mijn keuze om het eens een kans te geven om een verzorgde baard onderdeel van mijn fysieke vertoning te maken. Nu zit eigenlijk met het volgende: ik heb nog helemaal niet de accesoires om mijn baard te onderhouden. Ik heb de beschikking over een scheerapparaat met trimfunctie, maar deze trimt echt onwijs kort waardoor ik eigenlijk alleen maar stoppels overhoud... Ik ben dus op zoek naar een degelijke baardtrimmer die eventueel op verschillende lengtes kan trimmen.
Hoor graag jullie suggesties!
 
Gebruik ik zelf niet maar de meeste tondeuses hebben tegenwoordig wel opzetstukken volgens mij.
 
Ik zie dat dit topic al wat inactiever is geworden, maar voordat ik een eigen topic open laat ik het eerst eens aan de kenners hier vragen.
Sinds mijn baardgroei behoorlijk is toegenomen lijk ik in staat te zijn een volle baard te kunnen laten staan. Eerlijk gezegd bevalt het aanzicht me wel, en ik krijg ook complimenten van anderen hierover. Vandaar mijn keuze om het eens een kans te geven om een verzorgde baard onderdeel van mijn fysieke vertoning te maken. Nu zit eigenlijk met het volgende: ik heb nog helemaal niet de accesoires om mijn baard te onderhouden. Ik heb de beschikking over een scheerapparaat met trimfunctie, maar deze trimt echt onwijs kort waardoor ik eigenlijk alleen maar stoppels overhoud... Ik ben dus op zoek naar een degelijke baardtrimmer die eventueel op verschillende lengtes kan trimmen.
Hoor graag jullie suggesties!
Braun met opzetstukjes in verschillende hoogt (3-6mm en meer) verder een prima klantenservice..bij reparaties..is vaak gratis of je krijgt een nieuwe
 
Ik heb een Braun BT3040 aangeschaft. Deze kan met verschillende opstukken tot van 0.5mm tot 20mm trimmer. Was een koopje overigens, slechts €47,50.
Anyway, hoop dat deze aan mn verwachtingen zal voldoen en dat ik mijn baard mooi bij kan werken.
 
Bump :baard:

20191212_184930.jpg
 
Ik heb een Braun BT3040 aangeschaft. Deze kan met verschillende opstukken tot van 0.5mm tot 20mm trimmer. Was een koopje overigens, slechts €47,50.
Anyway, hoop dat deze aan mn verwachtingen zal voldoen en dat ik mijn baard mooi bij kan werken.
Ik heb wel een trimmer maar laat het gewoon door de kapper doen, makkelijker en netter
 
heb een beetje haat liefde met baardgroei... Heb nu een baard van een week of 3 en ik vind het gevoel fijn. Maar de mozes kriebel/jeuk wat minder. Wat doe ik dr an?
 
heb een beetje haat liefde met baardgroei... Heb nu een baard van een week of 3 en ik vind het gevoel fijn. Maar de mozes kriebel/jeuk wat minder. Wat doe ik dr an?
ik denk olie gebruiken ..vraagje voor onze piraat Sanca Saxon
 
heb een beetje haat liefde met baardgroei... Heb nu een baard van een week of 3 en ik vind het gevoel fijn. Maar de mozes kriebel/jeuk wat minder. Wat doe ik dr an?
Geduld hebben, de jeuk stopt vanzelf naargelang de baard groeit.
 
heb een beetje haat liefde met baardgroei... Heb nu een baard van een week of 3 en ik vind het gevoel fijn. Maar de mozes kriebel/jeuk wat minder. Wat doe ik dr an?
Baard kammen en baardolie gebruiken na het douchen
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de baardgroei van BB_
2x per week soms 1 scheren is voldoende. :o

Nou heb ik blond haar dus gooi ik het daar maar op :).
 
Back
Naar boven