MuscleMeat

HGH of Peptide of AS

Bezoekers in dit topic

miro

Novice
Lid geworden
15 nov 2018
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Beste vrienden ik zou graag willen weten of jullie ervaring hebben met HGH, Peptiden en AS!
Ik heb gehoord dat Follistatin FST-344 (polypeptide) zeer goed is en dat het niet zo schadelijk is. Maar om eerlijk te zijn ik heb schrik om iets te pakken want ik lees dat er veel nadelen zijn.
Kan iemand zeggen of HGH met AS goede resultaat gaat geven?
 
Topic niveau is weer hoog..


In jouw geval gaat niks goede resultaten geven
Bij iemand die training, voeding en kennis. Op orde heeft geeft het maximale resultaten
 
Beste vrienden ik zou graag willen weten of jullie ervaring hebben met HGH, Peptiden en AS!
Ik heb gehoord dat Follistatin FST-344 (polypeptide) zeer goed is en dat het niet zo schadelijk is. Maar om eerlijk te zijn ik heb schrik om iets te pakken want ik lees dat er veel nadelen zijn.
Kan iemand zeggen of HGH met AS goede resultaat gaat geven?
nee totaal niet , hgh is gevries droogde ratten pis en as is placebo
 
Topic niveau is weer hoog..


In jouw geval gaat niks goede resultaten geven
Bij iemand die training, voeding en kennis. Op orde heeft geeft het maximale resultaten

Bedankt, maar wie zegt dat ik niet train of niet op mijn voeding let? Je hebt gelijk kennis over AS en HGH heb ik niet en daarom vraag ik raad of dat ik ermee mag beginnen?
 
om met anna te gaan bolen.

Met annabolen dus.
 
ditdus

EDE89EB0-7FC9-41CA-BD33-6F2DD3189B05.jpeg
 
Gvd zeg .

Misschien eens wat stickies lezen ! Wat onderzoeken of de tijd nuttig maken met jezelf inlezen .
Er zijn hier geen experts die vanaf een beeldscherm jou wensen en potenties kunnen zien ! En een knappe kuur voor willen kauwen voor iemand die de makkelijke weg zoekt .
 
Gvd zeg .

Misschien eens wat stickies lezen ! Wat onderzoeken of de tijd nuttig maken met jezelf inlezen .
Er zijn hier geen experts die vanaf een beeldscherm jou wensen en potenties kunnen zien ! En een knappe kuur voor willen kauwen voor iemand die de makkelijke weg zoekt .

Je bent precies boos op mij
 
Je bent precies boos op mij[/QUOTE

Boos ? Nee absoluut niet !
Begin het wel een beetje een frustratie te vinden da er zoveel mannen zijn die zich op advies van een ander willen volrammen met hormonen . Kloten met je gezondheid en dat alles zonder zelf moeite te doen en te lezen en of leren .
Kom op ! Je bent 31 ! Wil je zelf niet weten wat er met je gebeurd.? Je gezondheid ? Je lichaam en ook zeker je gedrag ?

Als ik nu zeg dat je heroïne moet nemen om massaal te groeien , zou je dat doen ?
 
Beste Lauwtje,

Juist omdat ik veel over las, wou ik iemand vragen die ervaring ermee heeft. Het is altijd nuttig om iemand te vragen die het al getest en geprobeerd heeft. Alles kan invloed op je gezondheid hebben, zelfs mensen die extreem gezond leven zijn ook niet zo gezond. Je spreekt alsof je me kent Geen moeite te doen om te lezen of leren? Je weet zelf ook dat iedereen anders over reageert, volgens de ene is het wel ok en volgens andere is het niet goed, maar ja ik ben ook niet van plan om jaren lang hormonen te nemen.

Vragen kan toch geen kwaad ?
Toch bedankt
 
Aas gaat prima
Aas en hgh gaat als de brandweer volgens mij weet je dat al anders vraag je niks over hgh.

Ligt er maar net aan hoe je levenstijl voeding, training etc is.

Pers zou ik pas na 5 jaar of meer naturel training na andere dingen gaan kijken ( als je alles er uit hebt gehaald en je wilt naar bb wedstrijden etc)
 
Aas gaat prima
Aas en hgh gaat als de brandweer volgens mij weet je dat al anders vraag je niks over hgh.

Ligt er maar net aan hoe je levenstijl voeding, training etc is.

Pers zou ik pas na 5 jaar of meer naturel training na andere dingen gaan kijken ( als je alles er uit hebt gehaald en je wilt naar bb wedstrijden etc)

Bedankt voor je reactie, je hebt gelijk. Ik ga voorlopig nog naturel trainen en in de toekomst zie ik wel.
 
Back
Naar boven