Fitness Seller

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Trofeeën die fout waren toegekend verwijderd, nu zou alles moeten kloppen. Hierdoor ontvangen leden waarbij het wel correct was nog een melding. Er is ook een ranking bij opmerkelijke leden (natuurlijk).
 
Weg ermee als je het mij vraagt en indien mogelijk gelijk de karma meenemen, zou toch maar tijdelijk zijn. :)

Ik volg je mening: weg met die trofeeën en ook weg met karma! :ty:
 
Ik volg je mening: weg met Tidus en ook weg met Derksen! :trollface:
giphy.gif
 
De spy doet het ook al tijdje niet naar behoren volgens mij.
 
Stephen Graham die gaat niet meer werken door een recente update van de software en database. Ik kan voor Elite mogelijk van recente activiteit een live feed maken.
 
Done. Momenteel voor alle leden zichtbaar en in de sidebar toegevoegd. Nog even kijken of er wat naar onder kan zodat het minder vol is.
 
Optie toegevoegd om meldingen blijven te ontvangen -> Meldingsvoorkeuren -> (altijd meldingen ontvangen)

Standaard uitgeschakeld, voorkomt een hoop onnodige meldingen van topics die niet meer bezocht worden. Stond voorheen voor iedereen ingeschakeld.
 
En ik maar denken dat het forum de hele dag al dood is, krijg ik gewoon geen meldingen :emo:
 
En ik maar denken dat het forum de hele dag al dood is, krijg ik gewoon geen meldingen :emo:

Voor de huidige software was het niet optimaal, ca. 500 meldingen per dag waarvan de helft niets mee gedaan werd. Ik ga het nog verder proberen te optimaliseren zodat het voor iedereen weer automatisch aan kan, binnen 2-3 dagen weet ik meer.
 
Back
Naar boven