XXL Nutrition

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou, ik heb er eens een nachtje over geslapen :roflol:

Maar ik ben aan het twijfelen, ik voel me nu al dik namelijk... en ik wil niet nog dikker worden..........

Al met al dikke twijfel dus of ik wel moet gaan "bulken" of gewoon op onderhoud moet eten, of toch weer cutten.

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

Welkom in de wereld van het Bulken
 
Misschien volgende week eerst even op onderhoud eten en jezelf afvragen of je een bulk 'spygisch' wel kunt handelen, ook gezien je verleden...
 
Ik zou zeggen, doe het eens :D

Haha.. instant een kilo vet er bij :P

Welkom in de wereld van het Bulken

Dank.... helemaal nieuw voor me dit!

Misschien volgende week eerst even op onderhoud eten en jezelf afvragen of je een bulk 'spiegies' wel kunt handelen, ook gezien je verleden...

Ja, daarom het weekend maar even kijken wat Pun voor plan heeft. Pun is van de plannen, ik ben van het uitvoeren. Mijn laatste cut was ook een groot succes, en dat was allemaal Puns plan, het enige wat ik deed was uitvoeren.

Bulken hebben we nog nooit gedaan, dus dat is even aanzien. Al denk ik niet dat Pun me gelijk super hoog in kcal zet en me een dikke podde laat worden, daar houdt hij uiteindelijk ook niet van...
 
wat je ook doet, het is leuk om je weer actief te zien! :D succes!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Je kunt het even proberen en zien hoe het gaat natuurlijk.
Kun je altijd nog terug naar onderhoud/cutten :)
Denk aan al het goeie advies en de tips die je mij al gaf :D
Dat heeft me erg geholpen om me over het cijfertje op de weegschaal te zetten tbh, en meer rekening te houden met spiegel/pasvorm kleren/algemeen gevoel.

Ik schrok gisteren ook wel toen ik plots de 53 weer zag verschijnen, terwijl ik zo mijn best had gedaan om half juni 50kg te wegen.
Maar mijn kleren zitten nog praktisch hetzelfde en ik merk dat ik echt wel spiermassa bij heb.
Beetje bij beetje komt het besef dan dat extra kg's niet noodzakelijk back to :piggy: is...
Maar het blijft toch een beetje moeilijk om niet instant te gaan cutten hoor :o
 
Nou, ik heb er eens een nachtje over geslapen :roflol:

Maar ik ben aan het twijfelen, ik voel me nu al dik namelijk... en ik wil niet nog dikker worden..........

Al met al dikke twijfel dus of ik wel moet gaan "bulken" of gewoon op onderhoud moet eten, of toch weer cutten.
:roflol:
 
Nou, ik heb er eens een nachtje over geslapen :roflol:

Maar ik ben aan het twijfelen, ik voel me nu al dik namelijk... en ik wil niet nog dikker worden..........

Al met al dikke twijfel dus of ik wel moet gaan "bulken" of gewoon op onderhoud moet eten, of toch weer cutten.

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

Ik heb hele ernstige spierpijn in m'n benen / glutes van de training van dinsdag. Dus hou heel veel vocht vast in m'n benen, ik ben gewoon echt een kleine olifant op het moment.. Ik weet niet of ik het kan handelen om me een paar maanden dik te voelen.

Maar, ik ben een vrouw.. Dus misschien zijn dit wel gewoon hormonen die spreken.

Ik laat het maar over aan het kritische oog van Pun wat ik moet gaan doen. :emo:

Overigens wel stom. Gisteren ging Pun snoepjes eten... Toen ik ook wilde kreeg ik nul op mijn rekest. Zelfs "Maar ik ben aan het bulken!!!" hielp niet..:grumble:

o ooooooooooo, nu al twijfelen hahaha.
Je bent niet de enigste, ik denk dat het voor heel veel moeilijk is, heb je eindelijk de abs zichtbaar.... ga je ze weer laten
verdwijnen :(.

Maar je zou iets boven je onderhoud kunnen gaan zitten en dan voornamelijk pre- en post carbs kunnen toevoegen.
Geeft je energie om je training te knallen en post workout om je glycogeen aan te vullen en dan wat lichte cardio op
momenten dat je laatste maaltijd er een uurtje of 2 a'3 in zit en daarna weer een lekkere maaltijd.

Maar ik geloof dat je goeie coach dicht bij je hebt die als monitort en van dicht bij alles inspecteert hahaha:p
 
HillR gaat bulken, het moet niet gekker worden hier:emo:. Je bent ook al af en toe met een hond aan het wandelen, ik maak me zorgen. Maar even zonder gekheid, succes!!:)
 
Misschien begrijp je ook hoe ik mij nu voel, heeft pun direct 2 zeurpieten die klagen dat zij zich dik voelen.

Ook ik ben gek op het volgen van pun zijn plan en ben er blij mee
 
Nou, ik heb er eens een nachtje over geslapen :roflol:

Maar ik ben aan het twijfelen, ik voel me nu al dik namelijk... en ik wil niet nog dikker worden..........

Al met al dikke twijfel dus of ik wel moet gaan "bulken" of gewoon op onderhoud moet eten, of toch weer cutten.

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

Ik heb hele ernstige spierpijn in m'n benen / glutes van de training van dinsdag. Dus hou heel veel vocht vast in m'n benen, ik ben gewoon echt een kleine olifant op het moment.. Ik weet niet of ik het kan handelen om me een paar maanden dik te voelen.

Maar, ik ben een vrouw.. Dus misschien zijn dit wel gewoon hormonen die spreken.

Ik laat het maar over aan het kritische oog van Pun wat ik moet gaan doen. :emo:

Overigens wel stom. Gisteren ging Pun snoepjes eten... Toen ik ook wilde kreeg ik nul op mijn rekest. Zelfs "Maar ik ben aan het bulken!!!" hielp niet..:grumble:

:roflol: ohoh....
Komt vast helemaal goed met Pun aan je zijde. De cut ging ook super, dit gaat je ook zeker wel lukken.
Het zal even wennen zijn maar zoals je zelf al zegt zal hij je vast niet ineens heel veel extra kcal laten eten.

Succes:kiss:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven