Fitness Seller

5x5 schema

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar het staat vast dat ik naar de VS ga.

Nice , zijn wij hier van dit figuur af

Wens je veel succes in de USA , maar komt aub niet terug bij falen
In de USA zijn ze zoveel malen harder met de opleiding dan hier , als je hier al met een piepjestest moeite hebt .. Berg je dan maar
 
Ik heb geen moeite met de piepjestest maar voor een schoolrecord is trainen best handig. Ook wel leuk dat iedereen zegt dat het niet gaat lukken terwijl niemand mij of mijn situatie kent.
 
Dat heet vastberadenheid
Beste Nick,

elnostra (en ook johnyjordaan) is gezien zijn werk en ervaring iemand van wie je heel veel op zou kunnen steken, maar jij kiest ervoor om iemand die je zou kunnen helpen, en dat wellicht ook wil doen, lekker, stank voor dank, tegen je in het harnas te jagen door hem een bijdehante bek te geven.

Je hebt evenveel verstand van trainen, als van militaire zaken, als van Amerika, als van eten/diëten: weinig tot niets. Dat geeft niet, we zijn allemaal jong en onervaren geweest en iedereen is op veel gebieden onwetend.

De houding die je hier op het forum aanneemt wordt nergens bij defensie of in de burgermaatschappij geaccepteerd.

De strategie over omgaan met mensen die tijd en moeite willen investeren om jou te helpen gaat je niets brengen, niet in Nederland, niet in Amerika, niet bij een krijgsmacht, en ook niet in het leven in het algemeen.

In plaats van hier zinloze discussies te voeren over je vrijdagavond-besteding met iemand die je geen advies geeft en alleen maar loopt te treiteren had je bij voorbeeld ook aandachtig de posts van anderen met goede adviezen kunnen bekijken. Ook had je mijn vragen kunnen uitwerken en dan hadden we kunnen kijken of er ergens iets bijgesteld moet worden.

Je kan je best hier beklagen over hoe mensen over je denken, maar mensen baseren hun verwachtingen op je eigen schrijfsels hier.

Bepaal eens wat je wil met dit topic, wil je lekker met iedereen in discussie en snel reageren op iedereen die iets roept of wil je er wat van opsteken, wil je het hebben over training en voeding of over randzaken?

Allebei is goed, maar beide is tot nu toe een ongelukkige combinatie gebleken.

Fijn weekend en succes!
 
Als ik naar de zuipkeet betekend het niet meteen dat ik mezelf klem zuip en daarbij moet ik anders al m'n sociale contacten opgeven voor een stel spieren?

Gaan je vriendjes ook naar de VS om navy seal te worden?
 
Je spreekt je zelf in twee opvolgende zinnen nu wel heel erg tegen hè.
Snap de reactie nu pas maar bedoel dat als de overheid een fout maakt (mortierongeluk Mali bijvoorbeeld) het in de doofpot gaat maar, als een militair een fout maakt (Marco kroon) heel Nederland er op los gaat.
 
Gaan je vriendjes ook naar de VS om navy seal te worden?
Nee de meeste blijven gewoon boer maar daar vind je wel nieuwe vrienden maar zolang ik hier ben geef ik deze niet op.
 
Ano_166360 voel je jezelf nu goed dat je een 15-jarige loopt te treiteren? jij bent hier nu zieliger dan TS.

Wat ik doe is nog niet eens treiteren te noemen. Verre van dat zelfs. Ik heb dit scherm er verkleind bij lopen in de rechterbovenhoek van mijn laptop en voor de gekkigheid volg ik dit. TS is zelf de oorzaak van dit alles, of reageer jij op iedereen die hier in deze post deze "15 jarige" telkenmale corrigeert? Ik denk van niet. Dus hou gewoon je snavel en lach hoofdschuddend mee. Er zijn twee typen mensen op deze wereld: 1. die de oorzaak wegnemen of 2. die alleen maar aan symptoombestrijding doen. Ik weet in welke categorie jij zit. Laat me even weten of je verder kunt nu.
 
Als ik naar de zuipkeet betekend het niet meteen dat ik mezelf klem zuip en daarbij moet ik anders al m'n sociale contacten opgeven voor een stel spieren?

Dus zonder alcohol heb je geen sociale contacten? Niet dat ik zeg dat je niet mag drinken,maar vind het altijd vreemd als mensen met dat argument afkomen.
 
Snap de reactie nu pas maar bedoel dat als de overheid een fout maakt (mortierongeluk Mali bijvoorbeeld) het in de doofpot gaat maar, als een militair een fout maakt (Marco kroon) heel Nederland er op los gaat.

Denk je dat dit alleen in NL is? Overheden gaan bijna altijd vrijuit.
 
Haal die oogkleppen eens van je kop af....maar als jij dat zo graag wilt en je wilt advies over trainen, dan mag je bij deze 3 dagen langskomen...soort bivak. Regel ik alle spullen voor je. Kun je daarna ook meteen zien hoe je ervoor staat.

serieus aanbod.
 
Haal die oogkleppen eens van je kop af....maar als jij dat zo graag wilt en je wilt advies over trainen, dan mag je bij deze 3 dagen langskomen...soort bivak. Regel ik alle spullen voor je. Kun je daarna ook meteen zien hoe je ervoor staat.

serieus aanbod.

Clandestien bivak toch? :) Met in het midden van de nacht ne escape,geforceerde mars en wacht houden in schuttersputje zonder in te slapen :) regel mss nog een aanval op het bivak snachts :)
 
Laatst bewerkt:
Dus zonder alcohol heb je geen sociale contacten? Niet dat ik zeg dat je niet mag drinken,maar vind het altijd vreemd als mensen met dat argument afkomen.
Het komt erop neer dat dat wel de plek is waar jle contact hebt. De meesten zitten op een andere school dus dit is wel een plek waar ik ze het meeste zie.
 
Het komt erop neer dat dat wel de plek is waar jle contact hebt. De meesten zitten op een andere school dus dit is wel een plek waar ik ze het meeste zie.

Het gaat em mij niet om de plek. Maar jij zegt dat alcohol nodig is voor je sociale contacten. Nogmaals maakt lij niet uit dat je drinkt. Moet jij weten. Maar ik vermoed dat sociaal contact ook kan zonder.
 
Probeer dan het Frans vreemdelingen legioen. Minder voorwaarden om daar binnen te raken dan bij de Navy seals.

Over de toelatingsvoorwaarden van de Navy seals kan ik weinig zeggen maar ik vrees dat het allemaal zo makkelijk niet gaat zijn als effe green card en 3 jaar in de navy werken.
Bij het legioen zal het ook niet meer zo gemakkelijk zijn. Daar worden er tegenwoordig ook veel afgekeurd. Elke week genoeg kandidaten die zich aanbieden. Ik moet altijd lachen met die gastjes in B of NL die naar de seals willen gaan terwijl ze nog niet eens capabel zijn om bij de Nederlandse mariniers of Belgische para commando's te gaan.
 
Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
Ga toch ergens anders lullen.
 
Bij het legioen zal het ook niet meer zo gemakkelijk zijn. Daar worden er tegenwoordig ook veel afgekeurd. Elke week genoeg kandidaten die zich aanbieden. Ik moet altijd lachen met die gastjes in B of NL die naar de seals willen gaan terwijl ze nog niet eens capabel zijn om bij de Nederlandse mariniers of Belgische para commando's te gaan.

Ik had het meer over al dat papierwerk om nog maar naar ginder te gaan. Had het nog niet over de opleiding.

Ja wat ik al gezien heb. Mensen die hun nog geen eens 4 x deftig kunnen optrekken maar ze gaan wel voor paracommando gaan. Je mag toch van jezelf wel weten dat je het daarmee niet gaat redden. En dat je met zo een conditie er nog eens niet aan moet denken.

Er waren er zelfs die al afhaakten na 2 dagen terwijl we nog maar gewoon onze uitrusting hadden afgehaald :) Weet niet wat die mensen dachten wat het daar ging zijn? Vakantiekamp?
 
Ik had het meer over al dat papierwerk om nog maar naar ginder te gaan. Had het nog niet over de opleiding.

Ja wat ik al gezien heb. Mensen die hun nog geen eens 4 x deftig kunnen optrekken maar ze gaan wel voor paracommando gaan. Je mag toch van jezelf wel weten dat je het daarmee niet gaat redden. En dat je met zo een conditie er nog eens niet aan moet denken.
Inderdaad. Ik heb ook gasten in mijn opleiding gehad waarvan ik dacht hoe ze daar waren geraakt. Binnen een maand lagen die er al uit om gemuteerd te worden naar een andere eenheid. In mijn tijd waren de ingangsproeven (vond ik) niet zwaar maar nu zijn ze toch moeilijker. Ik denk dat je zelf 15 pullup's moet kunnen en daar moet je wel degelijk voor oefenen. In mijn tijd waren dat er maar 5. Het parkours dat je in Flawinne moest lopen binnen 12 minuten was wel zwaar en heuvelachtig. Daar waren er veel op gebuisd maar als de rest van de proeven goed was, lieten ze je er wel door.
 
Inderdaad. Ik heb ook gasten in mijn opleiding gehad waarvan ik dacht hoe ze daar waren geraakt. Binnen een maand lagen die er al uit om gemuteerd te worden naar een andere eenheid. In mijn tijd waren de ingangsproeven (vond ik) niet zwaar maar nu zijn ze toch moeilijker. Ik denk dat je zelf 15 pullup's moet kunnen en daar moet je wel degelijk voor oefenen. In mijn tijd waren dat er maar 5. Het parkours dat je in Flawinne moest lopen binnen 12 minuten was wel zwaar en heuvelachtig. Daar waren er veel op gebuisd maar als de rest van de proeven goed was, lieten ze je er wel door.

Onze ingangstesten waren in MLD. Je moest in elk onderdeel slagen. 2400m vlak terrein stond er op de oproepingsbrief. Vlak my ass ja :) scheelde 1 minuut in tijd voor mij tov vlak terrein. Optrekken,pompen,situps,koordklimmen techniek naar keuze,evenwichtsbalk 3m hoog plus durfsprong en dan optrekken met je borst tot aan de baar en dan je benen omhoog steken.
Vond de ingangsproeven makkelijk(had er wel voor getraind om zo hoog mogelijk te scoren en niet gewoon maar te slagen) en niet evenredig met de opleiding want dat was andere koek :)

dacht pompen 70 in 2 minuten voor de max aan punten. optrekken 10 x voor de max en 5 voor de helft.A de andere proeven weet ik niet meer hoeveel je moest halen. Hoe het nu zit geen idee. was in 97.

Was bijna afgekeurd vanwege scoliose. Maar heb de doc kunnen overtuigen. Nu zijn ze veel strenger op dat gebied.
 
Laatst bewerkt:
Gaan je vriendjes ook naar de VS om navy seal te worden?

Nee de meeste blijven gewoon boer maar daar vind je wel nieuwe vrienden maar zolang ik hier ben geef ik deze niet op.
Niet dat ik wil pretenderen te weten wat Steks met zijn post bedoelt, maar het zou kunnen dat je z'n vraag niet begrijpt.

Je kan de vraag namelijk ook anders interpreteren, wat ook als het niet anders bedoeld wordt een goed idee zou zijn om eens over na te denken.

Een laatste tip: Praat vanaf nu alleen over voeding en training, open eventueel een log voor een nieuwe start als je daar klaar voor bent.
 
Haal die oogkleppen eens van je kop af....maar als jij dat zo graag wilt en je wilt advies over trainen, dan mag je bij deze 3 dagen langskomen...soort bivak. Regel ik alle spullen voor je. Kun je daarna ook meteen zien hoe je ervoor staat.

serieus aanbod.
Je hebt zeker nog wel een winterjas over :thumb:

Mooi dat je iemand zo'n aanbod doet om er eens echt aan te proeven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven