XXL Nutrition

(S)Pun(k)

Bezoekers in dit topic

word je nog wel eens jaloers als mannen naar die kanonnen van Hillr loeren
 
Begrijpelijk, ik zou er ook niet meer willen wonen, maar ben wel in de buurt blijven hangen.

Ik zwerf een beetje over het hele land, eerst 10 jaar op de Veluwe gewoond, nu in Noord Limburg.

Grootste angst?

PS Hoe lang is je baard? (inb4 3XL)

Toevallig kwam die vraag gisteren in een serie op Netflix voorbij, waarbij ik dacht hey een beter antwoord dan dat kan ik ook niet bedenken; Dat ik nooit een goed genoeg mens zal zijn.

@PS ik heb geen baard, hooguit 2-5mm.

Wat zijn je beste naturel stats? En dan heb ik het over % en gewicht

+

Wanneer ben je van plan off te gaan(if even)?

85KG @ 12% ongeveer.

+

Geen idee..

4. Interessant snoepje

:haha:

classic of mass monster ?

Een classic monster.


Welkom!

Ik begrijp je post wel maar de vraag op zich is steeds lachwekkend omdat classic deelnemers heeft waarvan de massa onbereikbaar is voor 99,99% van de lifters. Maw: Tzijn allemaal massamonsters :D

True story.

was meer als categorie neit als haalbaarheid , ik snap jouw opmerking ook weer

:)

Wat doe je in het dagelijks leven?
Heb je een kinderwens?

Global IT Manager

Neen, op dit moment zie ik alleen maar de nadelen ervan.

Fysieke doelen voor de toekomst?
Geen wedstrijd ambities toch?
Ga je nog voor een hattrick qua hernia's ? :p

Gezond blijven en geen hernia's meer kweken :p
Ik heb geen wedstrijd ambities en de hernia's hebben de sport in een ander perspectief geplaatst voor mij. Dat in combinatie met het feit dat ik er ook niet jonger op wordt, maakt dat ik alles gewoon net even iets rustiger aan doe qua BB.

word je nog wel eens jaloers als mannen naar die kanonnen van Hillr loeren

Nee, eigenlijk ben ik sowieso geen jaloers persoon, althans niet waar het lust betreft. Zodra er gevoelens bij komen kijken is het wel een ander verhaal. Maar men kijkt maar lekker hoor, daar zijn ze ook een beetje voor toch?!
 
Ik zwerf een beetje over het hele land, eerst 10 jaar op de Veluwe gewoond, nu in Noord Limburg.
in limburg geboren nu in de polder ;P






:haha:



Een classic monster.
aight boks







Gezond blijven en geen hernia's meer kweken :p ken het gevoel in die onderrug ! :P
!

leuk deze topics !
we zijn tegenovergesteld van mekaar ^^
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
leuk deze topics !
we zijn tegenovergesteld van mekaar ^^

Inderdaad een leuke manier om wat meer persoonlijke shit over een ander te weten te komen :D
 
Meneer Pun, wat leuk dat u er bent, sorry ik had het een beetje gemist. Het wordt een voorspelbare vraag, excuses, welke van de 4 katten vind jij het leukst?
 
Heb je het examen voor certificering nog gehaald? :o:o
 
Meneer Pun, wat leuk dat u er bent, sorry ik had het een beetje gemist. Het wordt een voorspelbare vraag, excuses, welke van de 4 katten vind jij het leukst?

Het is dan wel pun zijn AMA, toch deze vraagjes voor jou...

Ben jij een man?
Ben jij echt geobsedeerd door katten of is het een humoristische act?
 
Ik wel best reageren. Ik ben een man. Hou van katten, maar niet geobsedeerd. Ik denk ook dat het hebben van huisdieren iets zegt over een eigenaar. Ik hou ook van humor om te lachen en dat lukt misschien beter de ene keer dan de andere.
 
Meneer Pun, wat leuk dat u er bent, sorry ik had het een beetje gemist. Het wordt een voorspelbare vraag, excuses, welke van de 4 katten vind jij het leukst?

Ik vind ze allemaal geweldig eerlijk gezegd.. Dat is het mooie aan katten, het karakter maakt ze eigenzinnig en daarmee hebben ze net als mensen hun plus en minpunten. Ze zullen alleen nooit liegen en altijd hun ware ik laten zien, dat maakt dat dieren zo tof zijn imo :)

Heb je het examen voor certificering nog gehaald? :o:o

Haha :roflol:

Het is dan wel pun zijn AMA, toch deze vraagjes voor jou...

Ben jij een man?
Ben jij echt geobsedeerd door katten of is het een humoristische act?

Lol

Ik wel best reageren. Ik ben een man. Hou van katten, maar niet geobsedeerd. Ik denk ook dat het hebben van huisdieren iets zegt over een eigenaar. Ik hou ook van humor om te lachen en dat lukt misschien beter de ene keer dan de andere.

Laat je niet gek maken ;)
 
Thanxx, ik kende hem uiteraard al, ben wel een beetje van Looney tunes, heb nog nooit een avatar gehad die daar niet mee te maken had.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Welk trainingsschema levert jou de meeste gains op tijdens een bulkblast?

AAS, genen, training en voeding. Kan je deze vier factoren ordenen van belangrijkst tot minst belangrijk, voor het behalen van een goede fysiek.
 
Volgens mij log je niet (meer?). Maar ben toch wel benieuwd of je na de hernia het trainen weer hebt opgepakt en of het een beetje de goeie kant op gaat.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
mede Limburger wat is je lievelings eten.
 
Welk trainingsschema levert jou de meeste gains op tijdens een bulkblast?

AAS, genen, training en voeding. Kan je deze vier factoren ordenen van belangrijkst tot minst belangrijk, voor het behalen van een goede fysiek.
verdomme goeie vraag
 
Welk trainingsschema levert jou de meeste gains op tijdens een bulkblast?

AAS, genen, training en voeding. Kan je deze vier factoren ordenen van belangrijkst tot minst belangrijk, voor het behalen van een goede fysiek.

Alle factoren en variabelen die horen bij het verkrijgen van een deftig fysiek zijn even belangrijk. En dat gaat veel verder dan de 4 die jij opnoemt. Eigenlijk moet je elk onderdeel ook nog extrapoleren en toe zien te passen op elk individu, daar geen enkel lichaam hetzelfde is (genen). Het belangrijkste in mijn ogen is het willen blijven leren, van anderen, maar ook van jezelf en daarbij moet je in je achterhoofd houden dat het bouwen van een deftig fysiek (sowieso subjectief natuurlijk), een lange weg met zich mee brengt. Het zijn (los van de genetisch zeer bevoorrechte 0,01% op aarde), voornamelijk de volhouders die ergens komen uiteindelijk. Onze sport is er vooral 1 van tegenslagen, zowel fysiek als mentaal en daarbij kun je een hele studie maken van alle variabelen die kunnen bijdragen of juist afdoen aan het halen van je doelen. Er is in elk geval geen blue print voor Jan Modaal om een goed fysiek te behalen.

Volgens mij log je niet (meer?). Maar ben toch wel benieuwd of je na de hernia het trainen weer hebt opgepakt en of het een beetje de goeie kant op gaat.

Ja met wat vallen en opstaan weliswaar :o Nu weer eindelijk een beetje de draad te pakken, waardoor het ook weer zin heeft om me hier af en toe te begeven. Verder echt enorm druk op het werk (2 maanden gemist, 2 maanden inhalen en projecten+targets dit jaar nog willen afronden). Maar het gaat goed :cool:

mede Limburger wat is je lievelings eten.

Draadjesvleesch :heart:
 
Noemen ze jou ook weleens wonderboy?
 
Back
Naar boven