Fitness Seller

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Altijd al geweest :heart: Ik zie je heus wel liken :kiss:

bc7.png
 
Maar de Grote Vraag die iedereen bezighoudt is natuurlijk: Begint HillR morgen met bulken? En zo ja, op hoeveel KCal? En worden we 'getrakteerd' op een before-pic? :D
 
Hallo schatjes.

Het schema is gemaakt:

#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
#2 – UPPERBODY
#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES

#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. (Front) Squat – 4x8 werkset
2. Romanian Deadlift – 4x8 heavy werkset
3. Leg Curl – 3x8 werkset
4. BB Hip trust – 3x8 heavy werkset
5. Kettlebell Swing – 3x8 werkset
6. Rope Hip Pull through – 4x8 medium werkset
7. Curtsy Lunges – 3x10 werkset

#2 – UPPERBODY
1. Plate loaded lat pulldown – 4x8 werkset
2. DB Lateral raise – 3x8 werkset
3. Seated Row – 3x8 werkset
4. BB Shoulder press – 3x8 werkset
5. EZ-Bar upright row – 3x8 werkset
6. Cable rope face pull – 3x8 werkset
7. Cable rope biceps curl – 3x8 werkset
8. Cable rope overhead triceps extension – 3x8 werkset

#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. 45-degree plate loaded leg press – 4x8 heavy werkset, dropset; 2x wide & 2x small
2. Glute kickbacks – 3x8 werkset
3. Kettlebell one legged deadlift – 3x8 werkset
4. Leg on bench smith machine lunges – 4x8 heavy werkset
5. Step ups of box jumps – 3x8 werkset
6. Quadruped hip extensions – 3x8 werksets
7. One leg pushdown on assisted pullup machine 3x8 werksets

Verder na iedere training verplicht cardio tussen de 5 en 15 minuten.

Qua voeding moet ik gewoon gaan tracken waarbij het de bedoeling is dat ik dagelijks tussen de 1700-1800kcal uitkom met ongeveer 125-150gr carbs en 130-150gr eiwitten.

In grote lijnen is het al wel bepaald, maar qua avondeten is het niet mogelijk om op voorhand alles vast te zetten. Voel er niet heel veel voor om elke dag broccoli met tartaar te eten.. :P

Zondagochtend lekker getraind, maar niet bijgehouden wat ik heb gedaan. Ook nog anderhalf uurtje gewandeld.

Ik weet nog niet zo goed of er beforepics komen... Ik vergelijk mezelf niet graag met hoe ik er tijdens de contest bijstond. Maar het is de meest geweldige week van de maand dus misschien dat ik me bedenk als deze voorbij is :P
 
Je doet dus 2x zoveel lower body als upper body?!
 
Je doet dus 2x zoveel lower body als upper body?!

Correct, het is een bulk voornamelijk gericht op lowerbody. Ik zet heel moeilijk massa aan op mijn billen / benen. Daar wil ik me dus even op focussen. Ik ben vrij tevreden over mijn upperbody. Wat mij betreft hoeft daar niet veel massa meer bij.
 
Hallo schatjes.

Het schema is gemaakt:

#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
#2 – UPPERBODY
#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES

#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. (Front) Squat – 4x8 werkset
2. Romanian Deadlift – 4x8 heavy werkset
3. Leg Curl – 3x8 werkset
4. BB Hip trust – 3x8 heavy werkset
5. Kettlebell Swing – 3x8 werkset
6. Rope Hip Pull through – 4x8 medium werkset
7. Curtsy Lunges – 3x10 werkset

#2 – UPPERBODY
1. Plate loaded lat pulldown – 4x8 werkset
2. DB Lateral raise – 3x8 werkset
3. Seated Row – 3x8 werkset
4. BB Shoulder press – 3x8 werkset
5. EZ-Bar upright row – 3x8 werkset
6. Cable rope face pull – 3x8 werkset
7. Cable rope biceps curl – 3x8 werkset
8. Cable rope overhead triceps extension – 3x8 werkset

#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. 45-degree plate loaded leg press – 4x8 heavy werkset, dropset; 2x wide & 2x small
2. Glute kickbacks – 3x8 werkset
3. Kettlebell one legged deadlift – 3x8 werkset
4. Leg on bench smith machine lunges – 4x8 heavy werkset
5. Step ups of box jumps – 3x8 werkset
6. Quadruped hip extensions – 3x8 werksets
7. One leg pushdown on assisted pullup machine 3x8 werksets

Verder na iedere training verplicht cardio tussen de 5 en 15 minuten.

Qua voeding moet ik gewoon gaan tracken waarbij het de bedoeling is dat ik dagelijks tussen de 1700-1800kcal uitkom met ongeveer 125-150gr carbs en 130-150gr eiwitten.

In grote lijnen is het al wel bepaald, maar qua avondeten is het niet mogelijk om op voorhand alles vast te zetten. Voel er niet heel veel voor om elke dag broccoli met tartaar te eten.. :P

Zondagochtend lekker getraind, maar niet bijgehouden wat ik heb gedaan. Ook nog anderhalf uurtje gewandeld.

Ik weet nog niet zo goed of er beforepics komen... Ik vergelijk mezelf niet graag met hoe ik er tijdens de contest bijstond. Maar het is de meest geweldige week van de maand dus misschien dat ik me bedenk als deze voorbij is :P
Chille legdays, zeg. Daar gaan je benen en billies wel flink van in de fik staan, geloof ik.:fire::grinny:
 
Vind anders dat je al aardig wat massa hebt op je glutes en benen. Meer is natuurlijk altijd goed:heart:
 
Ziet er top uit!
Heel veel succes! en op naar die bulking leggs! :D
 
Dat wordt stevig doodgaan met die legdays:fire:

Nogmaals succes Hill!
 
Ik zal het wel verkeerd zien maar geen oefeningen voor je pecs en front deltoids?
 
Chille legdays, zeg. Daar gaan je benen en billies wel flink van in de fik staan, geloof ik.:fire::grinny:

Ik ben er bang voor ja :roflol: Nouja, maar gewoon doen wat de baas opdraagt he!

Vind anders dat je al aardig wat massa hebt op je glutes en benen. Meer is natuurlijk altijd goed:heart:

Thanks! Het kan altijd beter...

Was mij eerlijk gezegd niet echt opgevallen... :D

:P

Ziet er top uit!
Heel veel succes! en op naar die bulking leggs! :D

Thanks, ben erg benieuwd!


:heart: :heart:

Dat wordt stevig doodgaan met die legdays:fire:

Nogmaals succes Hill!

Thanks Marvin :D Komt vast goed... iig het eten :roflol: hehehhee

Ik zal het wel verkeerd zien maar geen oefeningen voor je pecs en front deltoids?

Geen pecs idd, die zijn een beetje te groot.

Front deltoids doe ik eigenlijk nooit.. Waarom die er niet inzitten kan Vonk :heart: vast een antwoord op geven.

En dan vinden dat je benen achter lopen?

Haha.. tsjaa... En dan te bedenken dat ik ze ook wel met 240 heb gedaan :eyebrow:

Het gaat me voornamelijk om de vorm. Sure, glutes kunnen veel groter. Ik heb echt maar een klein plat kontje. Heel vervelend maar we hebben in onze familie slechte kontengenen. Ik wil ze mooi rond e.d., dan hoef ik tenminste niet meer Freddy pants te kopen om ze rond te doen laten lijken :P

Een echte quadsweep heb ik niet. Ik zal niet ontkennen dat mijn benen massief zijn, maar dat is vooral vet. Ik wil die verhouding vet / spier gewoon veranderen. En om grotere billen / benen over te houden als ik straks weer ga cutten zal ik er toch eerst wat spiermassa op moeten knallen..
 
Het is hier een beetje stil, omdat ik niet naar de gym ben geweest.

Normaliter gaan Pun en ik samen uit het werk, maar hij heeft het nogal druk waardoor we nog weinig samen naar / van het werk gaan en ik dus automatisch niet bij de gym terecht kom. Sure ik kan met de trein vanuit werk gaan, dan zou ik daar om half 7 ongeveer zijn, dan weer met de trein naar huis en dan rond 8 uur thuis zijn, kan ik gelijk door naar bed omdat de wekker om 4.15u gaat.. Zie ik niet echt zitten. Datzelfde geldt voor eerst naar huis gaan en dan auto pakken om naar de gym te gaan.

Call it smoesjes... Maar het moet wel leuk blijven toch?

Vorige week geprobeerd mij aan mijn bulkschema qua voeding te houden, al kom ik dagelijks iets lager uit. Vrijdagavond 8,5km gewandeld met lieve Jackson en zo'n 4 á 500kcal verbrand. Zaterdag en zondag ook beide dagen gewandeld. Heb maar weinig trek de laatste week, dus zaterdag avondmaaltijd geskipped en als compensatie maar 3 glazen malibu gehad. IIFYM right? Zondag de geen trek van zaterdag ingehaald en snoepjes, ijs en pepernoten gegeten. Gisteren die kcal weer gecompenseerd door minder te eten...

Gisteravond nog 4,5km gewandeld...

Zoals het nu gaat ben ik niet echt gemaakt om gericht te bulken :roflol: Het is ook weer een beetje het alles of niks gevoel, ik eet dan wel meer, maar gymmen doe ik niet.. dus who cares?

Met blackfriday nieuwe broeken besteld, in de maat die ik altijd draag. XS. Vrijwel al mijn broeken hebben die maat, maar ik heb ook een aantal Sjes die naar mijn mening net iets te groot zijn.

Ik kwam er niet in. Ik paste ze niet. Na 5 minuten mijn best doen om ze over mijn benen te krijgen kreeg ik de knoop niet eens dicht. Ik heb me groot gehouden, maar eigenlijk voelde ik me wel heel kut. Is het weer zo ver dat ik in de spiegel kijk en vind/denk dat ik wel slank ben, terwijl dat eigenlijk niet zo is? Net als toen ik een michelinpoppetje was van 75kg en dacht dat ik er ook gewoon geweldig uit zag?

Dus, nu weet ik het even niet meer. Ik wil eigenlijk niet meer bulken. Het liefst wil ik nu cutten op 500kcal per dag :emo: Ik zit op nog een bestelling te wachten, ook broeken in maat XS en ik ben als de dood dat ik die ook niet pas... :bang:

So far mijn struggles :roflol:

Ga morgen, of misschien zelfs vanavond, maar eens op de weegschaal staan en al mijn omtrekken meten. Dat zal de doorslag geven of ik wel of niet ga bulken, op onderhoud ga zitten of moet gaan cutten. (Sorry liefje :heart: Vonk I just don't want to be a fatty)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven