MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ok, duidelijk. Hier is de laatste tijd volgens mij geen vaste bezorger meer.

Dan kan daar aan liggen inderdaad.

Ik kan geen gebruik maken van de avondlevering, althans, ik zie dat niet. Wat natuurlijk gek is aangezien de indicatie wel tot 21:30 uur loopt.
Vind het erg jammer dat ik het regelmatig op moet halen aangezien het voordeel van MM het hem ook zit in het thuis geleverd krijgen van vlees.
Dit ligt dus (denk ik) eerder bij postnl en hun bezorgtijden? Zo'n tijdsvak voor avondlevering hebben jullie geen invloed op?

Dag levering worden tussen 9:00 en 12:00 ingeladen in NL. Avond levering worden tussen 17:00 en 18:00 ingeladen. Dit is een apparate koerriersdienst (vandaar de 2 euro meer). Vandaar dat als jou dag leveringen in avond door gaan, dit anders is dan de koeriersdienst: andere chauffeurs. Ik heb begrepen van PostNL dat avond leveringen 18:00-21:30 bijna overal in NL kunnen maar sommige plekken nog niet. Dit is wat jij mee maakt dan, sorry voor de mindere service van PostNL in jouw gebiedt... niet leuk. Heb er inderdaad geen invloed op. We kunnen als bedrijf alleen de plugin van postnl instaleren waarmee jij als klant de mogelijke opties op jouw adres kan bekijken en selecteren.
 
Normaal gesproken kan ik alleen laten bezorgen tussen 12 - 15 uut met hier en daar een half uur verschil per bezorgdag. Sinds nu staat er een tijdsbestek van maarliefst 13 uur gerserveerd!
Weet jij hoe dit komt? Of moet ik deze vraag aan postnl stellen? Thuisblijven voor levering is op deze manier vrij onmogelijk.

Bekijk bijlage 436696
Ik heb het eigenlijk altijd alleen maar zo geweten, nl levering op een bepaalde dag met een tijdsbestek van meer dan 12 uur (09.00u - 21.30u). Is toch wel heel lang.

Of is dat enkel voor belgie steeds zo het geval? Is bij mij in ieder geval wel steeds een soort van " blokkade " om effectief een bestelling te plaatsen. Een hele dag thuisblijven tijdens de week is gewoon niet mogelijk voor mij.... jammer, dat wel
 
Ik heb het eigenlijk altijd alleen maar zo geweten, nl levering op een bepaalde dag met een tijdsbestek van meer dan 12 uur (09.00u - 21.30u). Is toch wel heel lang.

Of is dat enkel voor belgie steeds zo het geval? Is bij mij in ieder geval wel steeds een soort van " blokkade " om effectief een bestelling te plaatsen. Een hele dag thuisblijven tijdens de week is gewoon niet mogelijk voor mij.... jammer, dat wel

Aaaahhhh! Sorry!! Ik dacht altijd dat je uit NL kwam. Belgie is anders. Daar worden aankomend jaar sorteercentrums gebouwd waardoor de opties die in NL beschikbaar zijn, ook in BE beschikbaar worden. Voor nu is het inderdaad willekeurig op de dag. Wat Belgische klanten veelal doen is bij hun werk laten leveren of contact hebben met de postbode via briefje bij de deurbel met een goed veilig alternatief. Bv: ''Beste postbode, indien afwezig pakket graag bij buren leveren of in mijn schuur / achtertuin etc. zetten'' met je handtekening en telefoonnummer erbij dan kan hij dit als bewijsje meenemen. Schrijf je dit bij de opmerking van je bestelling, dan stiften wij dit ook op de doos. Dan heeft de postbode 2 kansen om het bericht te lezen. Officieel mag de postbode alleen bij buren proberen, maar 9/10 keer met briefje en op doos schrijven volgt hij de tip wel op als schuur/tuin etc., hij wil ook van het pakket af.
 
Ik heb het eigenlijk altijd alleen maar zo geweten, nl levering op een bepaalde dag met een tijdsbestek van meer dan 12 uur (09.00u - 21.30u). Is toch wel heel lang.

Of is dat enkel voor belgie steeds zo het geval? Is bij mij in ieder geval wel steeds een soort van " blokkade " om effectief een bestelling te plaatsen. Een hele dag thuisblijven tijdens de week is gewoon niet mogelijk voor mij.... jammer, dat wel
Hebben jullie geen postnl afleverpunten in BE? Hier heb je bijvoorbeeld bij supermarkten een afleverpunt en daar kun je dan bijv na 15u het pakket ophalen. Zo doe ik het altijd, ideaal.
 
Aaaahhhh! Sorry!! Ik dacht altijd dat je uit NL kwam. Belgie is anders. Daar worden aankomend jaar sorteercentrums gebouwd waardoor de opties die in NL beschikbaar zijn, ook in BE beschikbaar worden. Voor nu is het inderdaad willekeurig op de dag. Wat Belgische klanten veelal doen is bij hun werk laten leveren of contact hebben met de postbode via briefje bij de deurbel met een goed veilig alternatief. Bv: ''Beste postbode, indien afwezig pakket graag bij buren leveren of in mijn schuur / achtertuin etc. zetten'' met je handtekening en telefoonnummer erbij dan kan hij dit als bewijsje meenemen. Schrijf je dit bij de opmerking van je bestelling, dan stiften wij dit ook op de doos. Dan heeft de postbode 2 kansen om het bericht te lezen. Officieel mag de postbode alleen bij buren proberen, maar 9/10 keer met briefje en op doos schrijven volgt hij de tip wel op als schuur/tuin etc., hij wil ook van het pakket af.
Nee helaas ben ik inwoner van belgie :(
Die bezorgopties van NL zouden wel superwelgekomen zijn in belgie ook ja. Ben benieuwd! . Thx voor de info. En in tussen tijd zal ik de tip die je meegaf, eens in praktijk gaan testen :)
 
Hebben jullie geen postnl afleverpunten in BE? Hier heb je bijvoorbeeld bij supermarkten een afleverpunt en daar kun je dan bijv na 15u het pakket ophalen. Zo doe ik het altijd, ideaal.
Neen, ik zie enkel levering aan huis als optie... met dus een tijdsbestek van een hele dag (telkens op werkdagen, waardoor dat in praktijk voor mij onmogelijk is, tenzij toevallig een dag verlof gepland, maar dan nog moet je wel thuis blijven). Die bezorg- en afhaalopties in NL zijn echt wel chill.
 
Misschien een optie om het adres van je werk op te geven. Niet iedereen kan dat natuurlijk, voor mij is dat ook geen optie.
 
Neen, ik zie enkel levering aan huis als optie... met dus een tijdsbestek van een hele dag (telkens op werkdagen, waardoor dat in praktijk voor mij onmogelijk is, tenzij toevallig een dag verlof gepland, maar dan nog moet je wel thuis blijven). Die bezorg- en afhaalopties in NL zijn echt wel chill.
Dan maar verhuizen dus :D
 
Misschien een optie om het adres van je werk op te geven. Niet iedereen kan dat natuurlijk, voor mij is dat ook geen optie.
Bij mij idd ook geen optie op het werk. Niet zo flexibel hier :(
 
Ik heb een vraagje over de kippedijen. Als wij dat s'morgens uithalen om te ontdooien, ruikt dat tegen s'avonds vaak erg vies. Soms zelfs zo erg dat je de vieze geur al ruikt doorheen het plastiek. Dit nodigt dan niet echt uit om verder klaar te maken.
Vroeger was dit ook al zo maar enkel als je dit twee à drie dagen liet liggen. De laatste zakken hebben dit al na nog geen één dag.
Hebben jullie een idee hoe dit komt want ik zal waarschijnlijk de eerste niet zijn met die opmerking.
Dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje over de kippedijen. Als wij dat s'morgens uithalen om te ontdooien, ruikt dat tegen s'avonds vaak erg vies. Soms zelfs zo erg dat je de vieze geur al ruikt doorheen het plastiek. Dit nodigt dan niet echt uit om verder klaar te maken.
Vroeger was dit ook al zo maar enkel als je dit twee à drie dagen liet liggen. De laatste zakken hebben dit al na nog geen één dag.
Hebben jullie een idee hoe dit komt want ik zal waarschijnlijk de eerste niet zijn met die opmerking.
Dank!

Dit is nieuw voor ons en heb daarom even met de kwaliteitsdienst gebeld van degene die dit voor ons snijd en verpakt. Hier kwam het volgende uit. Kippendij heeft van nature de meeste geur. Het is dan ook bv niet te vergelijken met kipfilet. Wanneer je dit vacumeerd en afsluit, is er altijd een geur bij openen. Wanneer je het ontdooit gevacumeerd in de koelkast een tijdje laat liggen helemaal. De geur kan nergens heen en spaart op. Het beste is daarom in water ontdooien (gaat heel snel), openen en gebruiken. Wanneer je het laat ontdooien, vervolgens open en dan een tijdje laatl iggen, dan moet de geur inprincipe weg gaan. Het verschil dat je verteld van binnen 1 dag ipv 2-3 dagen kan ik niet uitleggen. In alle eerlijkheid wordt dit product bijna elke week opnieuw bij ons geleverd en is alle heel erg vers gesneden en ingevroren. Dit is de eerste klacht ooit hierover. Als je door bovenstaande te proberen alsnog niet tevreden bent. Mail mij even op info@musclemeat.nl of stuur een PM dan los ik het voor je op!
 
Laatst bewerkt:
Dit is nieuw voor ons en heb daarom even met de kwaliteitsdienst gebeld van degene die dit voor ons snijd en verpakt. Hier kwam het volgende uit. Kippendij heeft van nature de meeste geur. Het is dan ook bv niet te vergelijken met kipfilet. Wanneer je dit vacumeerd en afsluit, is er altijd een geur bij openen. Wanneer je het ontdooit gevacumeerd in de koelkast een tijdje laat liggen helemaal. De geur kan nergens heen en spaart op. Het beste is daarom in water ontdooien (gaat heel snel), openen en gebruiken. Wanneer je het laat ontdooien, vervolgens open en dan een tijdje laatl iggen, dan moet de geur inprincipe weg gaan. Het verschil dat je verteld van binnen 1 dag ipv 2-3 dagen kan ik niet uitleggen. In alle eerlijkheid wordt dit product bijna elke week opnieuw bij ons geleverd en is alle heel erg vers gesneden en ingevroren. Dit is de eerste klacht ooit hierover. Als je door bovenstaande te proberen alsnog niet tevreden bent. Mail mij even op info@musclemeat.nl of stuur een PM dan los ik het voor je op!

Oké bedankt voor de snelle reactie en toelichting... Zal vanaf nu de kippedij uithalen en ontdooien in water om onmiddellijk te bakken. Vind ze nog altijd keilekker!! Thanks!!!
 
MuscleMeat is een top shop, ben al jaren klant. Het enige kritiek puntje wat ik heb,is dat de beste rijst bron ontbreekt in het assortiment namelijk bruine rijst / zilvervliesrijst, dat zou voor mij echt ideaal zijn als dat er in een zak in voorgekookte versie zou zijn.
 
MuscleMeat is een top shop, ben al jaren klant. Het enige kritiek puntje wat ik heb,is dat de beste rijst bron ontbreekt in het assortiment namelijk bruine rijst / zilvervliesrijst, dat zou voor mij echt ideaal zijn als dat er in een zak in voorgekookte versie zou zijn.
Lol waarom is dat de beste rijst?
 
Back
Naar boven