XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Nou, ik mag ze eigenlijk wel.


:trollfacex:
 
Laatst bewerkt:
I never owned any slaves You never picked any cotton

You know the brainwashing is real when white people protest against white people for being white people

When did freeloaders become more important than taxpayers

:flipoff:
 
“In my study of communist societies, I came to the conclusion that the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, not to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better. When people are forced to remain silent when they are being told the most obvious lies, or even worse when they are forced to repeat the lies themselves, they lose once and for all their sense of probity. To assent to obvious lies is...in some small way to become evil oneself. One's standing to resist anything is thus eroded, and even destroyed. A society of emasculated liars is easy to control. I think if you examine political correctness, it has the same effect and is intended to.”
― Theodore Dalrymple
 
“In my study of communist societies, I came to the conclusion that the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, not to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better. When people are forced to remain silent when they are being told the most obvious lies, or even worse when they are forced to repeat the lies themselves, they lose once and for all their sense of probity. To assent to obvious lies is...in some small way to become evil oneself. One's standing to resist anything is thus eroded, and even destroyed. A society of emasculated liars is easy to control. I think if you examine political correctness, it has the same effect and is intended to.”
― Theodore Dalrymple
Good old Anthony Daniels (sp?), heerlijke schrijver.

 

Ik krijg hier toch wel een héél erg "wij van WC-eend vinden" gevoel van.

Ik had er eens extra op zitten letten bij het NOS nieuws afgelopen zaterdag, maar het is echt dramatisch in wat voor onterechte slachtofferrol KOZP wordt gepresenteerd.
Een en al selectieve verontwaardiging en misplaatste verongelijktheid.

Het ligt natuurlijk ALLEMAAL aan de hooligans, maar geen van die "hooligans" werd überhaupt aan het woord gelaten of ook maar iets gevraagd ten bate van objectieve beeldvorming.

Wederom walgelijk.
 
Laatst bewerkt:
Gemarginaliseerde groep, die overal in alle media mag komen opdraven.
EDIT: Hoe 1984 wil je het hebben trouwens? Gaat met het geschiedenisonderwijs in Texas ook al de "goede" kant op.
"Ze" hebben de Hoofdstad, de Hofstad, Hilversum en de Hema (of: Hele Grote Bedrijven) mee, alleen de rest van Nederland wil nog niet zo lukken.

KOZP: We willen een "inclusief" feest voor "alle kinderen", daarom maken we de intocht voor deze kinderen een hel.
HaKrn: No you don't (in het Engels natuurlijk, de favoriete taal van de activisten), wij komen op voor de kinderen.
KOZP: Hoe durven ze onze demo te verpesten, terwijl wij alleen maar opkomen voor de kinderen, laten we de kaart trekken.

Disclaimer: ik ben tegen geweld, ik wil alleen het absurdisme laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Dit is pure propaganda: "pas het nou aan en je bent van het gezeik af" zonder te vermelden wie er verantwoordelijk is voor het gedram.

PS Overigens zijn roetveegpieten van wat ik zie overwegend blank, anders zie je de roetveeg niet. Sluit dat niet juist de (meer donker) gekleurde medemens uit?

Mooi muziekje er onder wel. De spreekkoren zijn walgelijk en distantieer ik mij van. Viel wel te verwachten, het is een klassiek patroon.
 
Laatst bewerkt:
PS Overigens zijn roetveegpieten van wat ik zie overwegend blank, anders zie je de roetveeg niet. Sluit dat niet juist de (meer donker) gekleurde medemens uit?

Het is amper half twaalf en ben ik nu al weer doodmoe van dit alles :emo:
 
Back
Naar boven