XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat het aanpakken van de problemen op het NSK?
Ben overigens de TC in je groep tenzij je in de groep in de andere hal bent ingedeeld.
 
Hoe gaat het aanpakken van de problemen op het NSK?
Ben overigens de TC in je groep tenzij je in de groep in de andere hal bent ingedeeld.

Bracen gaat al stuk beter, maar heeft nog veel aandacht en tijd nodig. Geldt voor alle lifts. Bench ging nu in training goed en hoop dat dat ook zo zal zijn met commands.
Kortom, ben zeer benieuwd of die 360 gaat lukken!
Indeling komt een dezer dagen online als het goed is. Hele weekend aanwezig?

17/11/2018 - week 2, dag 4 (comp cycle)
Dumbell BP

1x10 12 kg (extra)
1x8 16 kg (extra)
1x5 20 kg (PR)
4x5 20 kg

Deadlift up to knees
1x3 75 kg (ipv 77.5)
1x3 95 kg (ipv 92.5)
1x3 110 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
Werksets met straps gedaan ivm de "barbells"

Unilateral lat pulldown
4x6 ? kg per kant

Plyometric pushup
4x6 bw

High step up
Geskipt
Wel nog glute kickback 1x10 per kant gedaan maar was saai

Trainingstijd: 70 min

Bin de F4F naast pathé arena gegaan, daarvoor naar Fantastic Beasts geweest.
Wat een drama die sportschool :o but cba om 70 min te reizen naar USC voor 70 min trainen.
 
Laatst bewerkt:
Damn loeisterke squat weer! Dat gaat volgens mij heel veel goeds betekenen voor de DRC:clap:
 
Haha lachen! Daar train ik dus ook altijd. Idd een matige sportschool, maar ik woon er vlakbij dusja... Het voordeel is wel dat er vooral veel beachboys rondlopen en het squatrek meestal niet lang bezet is. En veel grappige types :p
 
Haha lachen! Daar train ik dus ook altijd. Idd een matige sportschool, maar ik woon er vlakbij dusja... Het voordeel is wel dat er vooral veel beachboys rondlopen en het squatrek meestal niet lang bezet is. En veel grappige types :p

:o damn, dat je dat volhoudt... Kan je niet chiller trainen bij 365 of ArenaGym?
Ik heb wel m'n ogen uitgekeken om wat grappige types inderdaad, leuk voor een keertje om die reden.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Minicut einde update
Eergisteren de minicut afgesloten die 2,5 week geduurd heeft.
Begingewicht: 72,2 kg
Eingewicht: 69,8 kg
Gok dat er 1,3 kg af is gegaan als ik het vocht en darminhoud buiten beschouwing laat.

Is me goed bevallen om twee weken lang ontbijt over te slaan en daardoor iets meer per maaltijd te kunnen eten. Carbs voor sporten alsnog.

Nu weer lekker verder met de bulk. Wat een genot om van 1850 naar 2750 kcals om te schieten :D
Dinsdag gelijk een ayce op de planning...
 
Haha dat is een heel goed begin van je bulk!
 
Minicut einde update
Eergisteren de minicut afgesloten die 2,5 week geduurd heeft.
Begingewicht: 72,2 kg
Eingewicht: 69,8 kg
Gok dat er 1,3 kg af is gegaan als ik het vocht en darminhoud buiten beschouwing laat.

Is me goed bevallen om twee weken lang ontbijt over te slaan en daardoor iets meer per maaltijd te kunnen eten. Carbs voor sporten alsnog.

Nu weer lekker verder met de bulk. Wat een genot om van 1850 naar 2750 kcals om te schieten :D
Dinsdag gelijk een ayce op de planning...
Nice, ik ga denk ik ook mini cuts hanteren voor de volgende keer. Hoeveel kcal ben je gedropt? En heb je ook wat foto's pre/post en centimeters/huidplooi opgemeten?
 
Haha dat is een heel goed begin van je bulk!

Zeg dat wel :lick:

Nice, ik ga denk ik ook mini cuts hanteren voor de volgende keer. Hoeveel kcal ben je gedropt? En heb je ook wat foto's pre/post en centimeters/huidplooi opgemeten?

Voor het eerst dat ik het zo bewust afwissel met het bulken en ga dit denk ik wel doorzetten. Bulk 10-13 weken en cut 2-3 weken.
Bulk: 2750 (+200 onderhoud)
Cut: 1850 (-700 onderhoud)
Hoop op deze manier zo min mogelijk vet te pakken. Massa raak je echt niet zomaar kwijt met een paar weken zodanig veel onder onderhoud denk ik.

Heb alleen aan het einde gemeten (gisteren):
upload_2018-11-18_17-34-7.png

Eerste kolom is bijna zelfde BW en tweede kolom is einde van de minicut voorafgaand aan de bulk.
Kortom: 1cm taille en 0,5cm heup erbij tov einde minicut augustus, valt dus mee. Maar blijft een momentopname omdat ik niet tussendoor gemeten heb. Wel mooi resultaat tov mei.
 
Jammer van de - cm op glutes:(
 
:o damn, dat je dat volhoudt... Kan je niet chiller trainen bij 365 of ArenaGym?
Ik heb wel m'n ogen uitgekeken om wat grappige types inderdaad, leuk voor een keertje om die reden.

Het valt op zich wel mee. Ik kan er alles doen wat ik wil doen en die gasten vallen mij niet lastig. Ik kan er vaak wel om lachen tijdens het rusten. Andere gyms zijn vaak te duur voor het kleine verschil. Het is vooral ander volk, maar zoals gezegd: dat is voor mij geen probleem.
 
Het valt op zich wel mee. Ik kan er alles doen wat ik wil doen en die gasten vallen mij niet lastig. Ik kan er vaak wel om lachen tijdens het rusten. Andere gyms zijn vaak te duur voor het kleine verschil. Het is vooral ander volk, maar zoals gezegd: dat is voor mij geen probleem.

Gelukkig heb je er geen problemen mee. Dan zou het inderdaad zonde zijn om ergens een duur abbo af te gaan sluiten.

Ik vond zelf de sfeer heel kill, maar dat heb ik al gauw als het zo groots en licht is en het materiaal dat wat te wensen overlaat
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik zal me vandeweek ook weer eens wegen... ik ben bang dat ik een minibulk ben gestart. Per ongeluk :)
 
Ik zal me vandeweek ook weer eens wegen... ik ben bang dat ik een minibulk ben gestart. Per ongeluk :)

:roflol:

Niks met met een minibulk, mits je niet volledig over de schreef gaat.
Volgens mij zou het geen eens verkeerd zijn voor jou om misschien een tijdje gericht te bouwen?

Aangezien je eerder bij een net iets lager BW meer omvang had is de kans groot dat dit het geval is. :thumb:

Dat denk ik ook; in ieder geval dat ik toch mooi wat massa heb kunnen pakken al!

19/11/2018 - week 3, dag 1 (comp cycle)
Squat

1x3 67.5 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x2 92.5 kg
1x1 105 kg
1x1 105 kg
Lol hier al een uur aan het trainen.
Veel kletsen en squattechniek doornemen terwijl de bar al voor de volgende geladen was, wel gezellig.
2x1 105 kg geskipt
Best wat last van druk op m'n ellebogen. Zal wat aftermath zijn van de 100% squats van vrijdag.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 52.5 kg
Ik me de hele set afvragen of ik niet teveel gewichts rechts had hangen. En ja hoor, +1.25...
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg

Cable chest fly ss rear delt fly
4x6 7.9 kg -- 4x8 3.7 kg

Hip thrust
4x10 75 kg
Gewicht wordt nu toch wel echt easy. Tijd voor verhoging aka bootaygains

Dead hang
2x15 sec rechts - links
1x25 sec beide

Trainingstijd: 110 min
 
Laatst bewerkt:
21/11/2018 - week 3, dag 2 (comp cycle)
Deadlift up to knees

1x3 75 kg (ipv 77.5)
1x3 92.5 kg
1x3 110 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
1x2 115 kg
Gewicht vloog vanaf het opwarmen omhoog alsof het niks was. Vooral de liftoff ging heel makkelijk.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 45 kg (ipv 42.5)
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
Vanaf hier gelukkig met de semi chille ipv crackstang. Had inmiddels wat last van m'n linker pols van de crackstang.
1x1 60 kg
1x1 60 kg
1x1 60 kg
Eén vinger bdz smaller (ringervinger op ringen ipv middelvinger) en voelde een stuk sterker aan. Presshouding voelde natuurlijker en daarmee steviger.

Deadlift
1x3 77.5 kg
1x3 92.5 kg
1x3 110 kg
1x2 125 kg
1x2 125 kg*
1x2 125 kg*
1x2 125 kg

Unilateral seated row

4x6 ? kg per kant

Ab rollouts
1x8 bw
Vervelend gevoel in m'n armen. Beetje tricep-bicep overgang (buitenzijde bovenarm).

Trainingstijd: 115 min

Weet niet wat er was maar alles ging echt alsof overal 20 kilo vanaf was gehaald. Bulk start is real!!

---

Gisteren was m'n vriend jarig en zijn daarvoor 's avonds naar ayce wereldrestaurant geweest. Voor het eerst dat ik vooral veel vlees en vis (en toetjes, zoals altijd) heb gegeten. Vol gevoel en gewicht vanochtend (71,5 kg) vielen dan ook erg mee.
 
Back
Naar boven