XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Sample is al binnen! Ga het van de week testen
 
Done!

Tevens bestelling geplaatst :) goed weekend
 
Hey xxl,

Juni 2017 hebben jullie Orange Triad uit jullie assortiment gehaald omdat chelaat vormen verboden waren door de NVWA.
Is daar toevallig al verandering in gekomen ?

Ik vond die orange triad net geweldig goed door die chelaat vorm, en omdat er ook joint en flex support in zit
Ik kan ze wel in een andere NL sportwinkel vinden maar het zou natuurlijk makkelijker zijn om gewoon alles in dezelfde shop (jullie dus) te kopen.

mvg
 
Chocolade is meer puurder een double chocolate en de ander meer een smaak zoals chocolademelk meer melkchocoladeachtig
Ik had hem besteld. Toen ik de pot openmaakte rook het een beetje vreemd, maar na een paar shakes gehad te hebben kan ik wel concluderen dat dit de lekkerste choco smaak whey is die ik heb gehad. Dus voor wie van chocolade whey houdt en dit leest; whey delicious chocolademelk is zeker een aanrader :D
Niet toevallig nog whey delicious chocolade hazelnoot op de planning? Die van night protein vind ik namelijk ook heerlijk.
 
Ik had hem besteld. Toen ik de pot openmaakte rook het een beetje vreemd, maar na een paar shakes gehad te hebben kan ik wel concluderen dat dit de lekkerste choco smaak whey is die ik heb gehad. Dus voor wie van chocolade whey houdt en dit leest; whey delicious chocolademelk is zeker een aanrader :D
Niet toevallig nog whey delicious chocolade hazelnoot op de planning? Die van night protein vind ik namelijk ook heerlijk.

Goed om te horen! wij vonden de smaak ook erg lekker vandaar dat we deze als 2e chocosmaak hebben toegevoegd. Voorlopig even geen veranderingen in de smaken whey delicious, we gaan eerst de milkshake smaken uitbreiden. Van whey delicious hebben we al 19 smaken momenteel.
 
Night protein met advocaat smaak. Dat lijkt mij wel wat. :D Maar ik vrees dat de afzetmarkt daar te klein voor is. En geen makkelijke smaak om zonder suiker en alcohol na te bootsen.
 
Night protein met advocaat smaak. Dat lijkt mij wel wat. :D Maar ik vrees dat de afzetmarkt daar te klein voor is. En geen makkelijke smaak om zonder suiker en alcohol na te bootsen.
pina colada kon ook dus waarom niet? :D
 
Night protein met advocaat smaak. Dat lijkt mij wel wat. :D Maar ik vrees dat de afzetmarkt daar te klein voor is. En geen makkelijke smaak om zonder suiker en alcohol na te bootsen.

Denk dat het ook heel lastig is maar mogelijk past het wel goed op een egg protein.
 
Mogelijk komt deze terug in de zomer tijdelijk.
That would be Awesome! Mixen met rum of malibu maakte er in de zomer helemaal een feest van:zuip:

Vandaag toch maar even geprofiteerd van de early black friday korting!:woot:
 
En andere smaken hydro of egg?

Staan niet op de planning momenteel, magazijn staat redelijk vol. Vergunningsaanvraag voor de aanbouw loopt. Daarna kunnen we weer snel uitbreiden met het assortiment.
That would be Awesome! Mixen met rum of malibu maakte er in de zomer helemaal een feest van:zuip:

Vandaag toch maar even geprofiteerd van de early black friday korting!:woot:

:thumbs:
 
Pakketje weer netjes binnen gekomen. Vanavond een paar samples delicious protein bars proberen zodat ik later groot kan bestellen. Ook vanavond broodje hamburger + jullie hamburger saus :D
 
Back
Naar boven