MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wist niet dat over motor rijbewijs ging 1,68 en motor rijbewijs had er even niet bij stilgestaan :roflol:

Maar jij bent toch ook pas een jaartje of twintig?
 
Pas 24 :D komt goed met die benen tot die tijd
 
Wees er maar zuinig op als je 'm hebt, die van mij ligt al 5 maanden bij het CBR ingevorderd

Lastig hoor, maar met de auto heb ik tot nu toe veel geluk. Ben zelf best wel een hardrijder, dagelijks 200+ afgelopen weekend bijna de 230 aangetikt. Uiteraard alleen als het verkeer het toelaat, je bent echt een idioot als je iemand het ziekenhuis in rijd doordat je roekeloos bent.
 
Lastig hoor, maar met de auto heb ik tot nu toe veel geluk. Ben zelf best wel een hardrijder, dagelijks 200+ afgelopen weekend bijna de 230 aangetikt. Uiteraard alleen als het verkeer het toelaat, je bent echt een idioot als je iemand het ziekenhuis in rijd doordat je roekeloos bent.
Net zo'n idioot wanneer je jezelf t ziekenhuis in rijdt:P
 
Lastig hoor, maar met de auto heb ik tot nu toe veel geluk. Ben zelf best wel een hardrijder, dagelijks 200+ afgelopen weekend bijna de 230 aangetikt. Uiteraard alleen als het verkeer het toelaat, je bent echt een idioot als je iemand het ziekenhuis in rijd doordat je roekeloos bent.
Idem dito hier. Alleen ben ik gepakt. Al 5 maanden geen auto gereden:emo: Was snachts, niemand op de weg (dacht ik). 51 te hard na correctie, bittere pil. Eigen schuld, dat wel.
 
Idem dito hier. Alleen ben ik gepakt. Al 5 maanden geen auto gereden:emo: Was snachts, niemand op de weg (dacht ik). 51 te hard na correctie, bittere pil. Eigen schuld, dat wel.
Wel een erg harde les. Gelukkig woon ik dichtbij duitsland, daar kun je nog een keer gepakt worden zonder dat het teveel geld kost en op de meeste snelwegen mag je zo hard als je wilt.
 
Wel een erg harde les. Gelukkig woon ik dichtbij duitsland, daar kun je nog een keer gepakt worden zonder dat het teveel geld kost en op de meeste snelwegen mag je zo hard als je wilt.
Reed 156 waar ik 100 mocht, ging nergens over. Iets hogere pieksnelheden maar niet veel. Jep dat scheelt een hoop!
 
Wel een erg harde les. Gelukkig woon ik dichtbij duitsland, daar kun je nog een keer gepakt worden zonder dat het teveel geld kost en op de meeste snelwegen mag je zo hard als je wilt.

hier nog één :)
 
Idem dito hier. Alleen ben ik gepakt. Al 5 maanden geen auto gereden:emo: Was snachts, niemand op de weg (dacht ik). 51 te hard na correctie, bittere pil. Eigen schuld, dat wel.

en dan meteen vijf maanden kwijt? is het de eerste keer?
 
en dan meteen vijf maanden kwijt? is het de eerste keer?
1e keer. Staat normaal minder voor maar is een aaneenschakeling van fouten geworden, persoonsverwisseling etc. Vandaar dat dit zo lang duurt. En ze verschuilen zich telkens achter termijnen dus blijft maar duren
 
Rijbewijs kwijt of woon je dicht bij duitsland?

Eén keer gas geven en ik rij de grens over, meteen een stuk waar er geen snelheidslimiet geldt.
Ik vind dat wel bizar eigenlijk, de wegen zijn daar een stuk slechter.
Meer hobbels, kuiltjes, scherpere bochten, kortere invoegstroken..
Het valt mij wel op dat iedereen zich daar goed houdt aan de beperkingen, is er ineens een stukje waarop je 100 mag gaat iedereen ook meteen flink op de rem.
 
Eén keer gas geven en ik rij de grens over
Voor mij ook, alleen nog wel snelheidsbeperking.
Ik vind dat wel bizar eigenlijk, de wegen zijn daar een stuk slechter.
Meer hobbels, kuiltjes, scherpere bochten, kortere invoegstroken.
Klopt, al valt het bij ons over de grens wel mee moet ik zeggen.
Het valt mij wel op dat iedereen zich daar goed houdt aan de beperkingen, is er ineens een stukje waarop je 100 mag gaat iedereen ook meteen flink op de rem.
Dat moet ook wel, soms mag je 100 maar is het qua bocht of weg echt niet verstandig. Is er een beperking dan gaat iedereen er van uit dat het niet voor niets is. Wel anders dan bij ons in Nederland met adviessnelheden waar je rustig nog met het dubbele in een bocht kunt duiken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven