XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

En nog een snack. 3600kcal vandaag, iets teveel

15428321801851674960849620310624.jpg
 
Voor 800 kcal zou ik gewoon een complete maaltijd eten.
Ben trouwens wel benieuwd naar die Macro Munch; is wel prijzig, maar lijkt mij erg lekker. :D
 
3600 kcal teveel? Aan het cutten?
Eet nu 3400 op onderhoud. Ben nog niet terug op oud gewicht hoor, stats waren nog van voordat ik ziek werd. Ben daar nog niet bovenop
 
Voor 800 kcal zou ik gewoon een complete maaltijd eten.
Ben trouwens wel benieuwd naar die Macro Munch; is wel prijzig, maar lijkt mij erg lekker. :D
Geen zin meer in en dit is zo lekker:P

Die Macro Munch is echt gru-we-lijk maat. Echt een traktatie. Heb zo'n hele doos gekocht.
 
Eet nu 3400 op onderhoud. Ben nog niet terug op oud gewicht hoor, stats waren nog van voordat ik ziek werd. Ben daar nog niet bovenop
Ah oké, leek mij al weinig! Inmiddels niet meer ziek begrijp ik?
 
Ah oké, leek mij al weinig! Inmiddels niet meer ziek begrijp ik?
Haha begrijp je hoor. Ben weer helemaal fit maar heb zulke moeite om die kilo's van toen er weer aan te krijgen, lukt amper. Volgende week schroef ik het weer op met 100kcal en dan zien we wel weer, lekker op het gemakje.
 
Zacht gekookte eieren. :heart:
 
Ja, dat doet deze echt. Niet verwacht. Dit is echt veruit de beste isolaat die ik in tijden heb gehad, koop hem 100% zeker weer.
Nice!! Mss dat ik deze dan toch ook zelf eens ga proberen... het is tenslotte bijna black friday :)
 
Ja, dat doet deze echt. Niet verwacht. Dit is echt veruit de beste isolaat die ik in tijden heb gehad, koop hem 100% zeker weer.
Dat is het antwoord dat ik wilde horen.
Vandaag ook bij hun besteld, de isolaat.
Goede actie ivm de black Friday week.
Als die morgen binnen is en het bevalt me, schaf ik meteen weer 2,5kg aan.
 
Same shit, different day. 600gr x 1ltr melk.. Procenten jammie, toeslagen heerlijk, vis verukkelijk, melk omdat het lekker is, slapend rijk worden. Kan af en toe wel zeggen dat ik betaald wordt om te eten

1542845333754-885353511.jpg
 
Back
Naar boven