Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Op het toilet gaan zitten vind ik altijd nog meevallen. Er weer af geraken daarentegen... :D
Veel succes ermee vandaag :P
BP is al lekker vooruit gegaan trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Op het toilet gaan zitten vind ik altijd nog meevallen. Er weer afbraken daarentegen... :D
Veel succes ermee vandaag :P
BP is al lekker vooruit gegaan trouwens!
hahaha, ja. Eigenlijk is dat nog veel erger, je hebt gelijk. :lol::huilen:
& Thanks! Ik ben nog lang niet tevreden over mijn BP, maar er zit vooruitgang in.:eyes:
 
Lekkere workout Annie!

Geniet van de toiletbezoekjes vandaag:roflol: (wat een rare uitspraak eigenlijk..:rolleyes:)
 
Oyyyy mates. De spierpijn van legday gisteren begint langzaam op te komen. Dat wordt morgenochtend lekker houterig uit bed komen, vrees ik.
Training van vandaag ging prima. Benchen was in het begin wat moeizaam, dus ik denk dat ik wat meer tijd in de opwarming moet investeren. Een paar setjes verder gaat de 30kg echt als een trein, namelijk. Enfin, today's treen:

Dinsdag 20 november - WK47-LEGS-A

Bench press
1x15x20kg
1x8x25kg
5x5x30kg

DB Incline chest press
4x10x8kg

DB Chest flyes
4x12x6kg (MMC)

V-bar pushdown
4x10x25kg

DB Kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x20x3kg (gvd kapot gebleven na set twee. :zweet:Nog drie te gaan.)

Front raises
5x20x3kg

&&& Cardiosessie 2/5

Lieve groetjes van yours truly :zzz:
Nice benchpress! Op naar meer dus:cool:
 
Nice benchpress! Op naar meer dus:cool:
Thanks mennnn. :wave2:
Yep, beetje bij beetje omhoog. Iets beter opwarmen, maar denk wel dat ik er nog wat bij kan gooien. :alien:

Training van vandaag ging ook weer prima. Ik ben tevreden met hoe het deze week gaat.

Woensdag 21 november- WK47-PULL-A
BB bent over row
1x20x20kg
1x10x30
2x5x40kg
3x10x30kg (besloten om 4x10 te doen vanaf volgende week. Vind ik toch lekkerder aanvoelen:eyes:)

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Close grip row
4x10x30kg

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x12x25kg

DB hammer as DB bicep curl
4x10x4kg ss 4x10x4kg

Russian twist
4x20x3kg

Crunches
4x20

&&& Cardiosessie 3/5:loopband:
 
Wat doe je precies om op te warmen?
Lekkere rows ook! zie ze nu pas:P
 
Wat doe je precies om op te warmen?
Lekkere rows ook! zie ze nu pas:P
Tot nu toe doe ik meestal een setje van 15 herhalingen met lege barbell (20kg). Daarna met in totaal 25 kg 8 keer om vervolgens door te gaan met 30 kg.
Ik merk dan bij de eerste 2 werksets met 30kg dan af en toe een beetje moeizaam gaan. De laatste 3 sets gaan wel weer heel gemakkelijk, waarbij ik dan het gevoel krijg dat er nog wat gewicht bij kan.

Dus volgende week wil ik wat meer doen om op te warmen. Any recommendations? :)
 
Tot nu toe doe ik meestal een setje van 15 herhalingen met lege barbell (20kg). Daarna met in totaal 25 kg 8 keer om vervolgens door te gaan met 30 kg.
Ik merk dan bij de eerste 2 werksets met 30kg dan af en toe een beetje moeizaam gaan. De laatste 3 sets gaan wel weer heel gemakkelijk, waarbij ik dan het gevoel krijg dat er nog wat gewicht bij kan.

Dus volgende week wil ik wat meer doen om op te warmen. Any recommendations? :)

Zelf warm ik eerst altijd op met elastiek/of face pulls. Daarna inderdaad lege bb en steeds wat gewicht toevoegen.
Ik herken het wel wat je zegt dat de eerste set of 2 moeizamer voelen dan die erna.

Het is echt een beetje aanvoelen hoe of wat en op den duur zal dat je steeds beter af gaan.
Je zou ook eens een extra met die lege bb kunnen doen of zelfs ervoor iets van lichte db press.
 
Tot nu toe doe ik meestal een setje van 15 herhalingen met lege barbell (20kg). Daarna met in totaal 25 kg 8 keer om vervolgens door te gaan met 30 kg.
Ik merk dan bij de eerste 2 werksets met 30kg dan af en toe een beetje moeizaam gaan. De laatste 3 sets gaan wel weer heel gemakkelijk, waarbij ik dan het gevoel krijg dat er nog wat gewicht bij kan.

Dus volgende week wil ik wat meer doen om op te warmen. Any recommendations? :)
Wat gaan experimenteren met de lengte van je warming-up kan nooit kwaad. Het is tenslotte je eerste oefening. Misschien ook wat algemene losmakende oefeningen doen zoals je schouders losdraaien etc. vind ik zelf wel fijn.
 
Zelf warm ik eerst altijd op met elastiek/of face pulls. Daarna inderdaad lege bb en steeds wat gewicht toevoegen.
Ik herken het wel wat je zegt dat de eerste set of 2 moeizamer voelen dan die erna.

Het is echt een beetje aanvoelen hoe of wat en op den duur zal dat je steeds beter af gaan.
Je zou ook eens een extra met die lege bb kunnen doen of zelfs ervoor iets van lichte db press.
Face pulls staan eigenlijk in mijn andere training, aangezien ik het push-pull-legs principe volg. Maar wellicht kan ik die er wel in gooien voor een korte opwarming. :rolleyes: Alles voor een goede bench sessie, he. En het liefst bench sessies die in de toekomst steeds beter gaan en waarbij ik er steeds meer gewicht op kan pleuren. :banana:

Wat gaan experimenteren met de lengte van je warming-up kan nooit kwaad. Het is tenslotte je eerste oefening. Misschien ook wat algemene losmakende oefeningen doen zoals je schouders losdraaien etc. vind ik zelf wel fijn.

Das ook een goede tip! Ga ik zeker doen. :D Thanks men!
 
Zoooo, gisteren was het tijd voor leg day, part 2. Ik vind het enorm plezierig dat ik weer fatsoenlijk kan squatten en dat het vertrouwen weer terug is. Nu durf ik ook langzaam weer in gewicht omhoog te gaan, al houd ik de focus natuuuuuurlijk op de vorm. Vorm > gewicht. Hoewel ik na leg day part 1 op maandag vrij weinig spierpijn heb beleefd, werd ik vanochtend wel met vermoeide en houterige benen wakker. Stiekem vind ik dat toch een heerlijk gevoel, maar ben benieuwd of ik daar ook nog zo blij mee ben als ik vanavond weer op mijn cardiofietsje zit. :clown: Enfin, le training:

Donderdag 22 november- WK47-LEGS-B

Body weight squats
4x10 (chille opwarmer)

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
1x8x30kg
1x8x35kg
4x5x40kg (yuuup did it again:cheer:)

Bulgarian split squats
4x10 (the usual: AUWWW)

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x8x12,5kg

Barbell hip thrust
4x10x40kg

Hip abductor machine
4x10x61kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Happy Annie. :grinny:

&&& Geen cardio gisteren, want ik had sociale verplichtingen. :sad:
 
Face pulls staan eigenlijk in mijn andere training, aangezien ik het push-pull-legs principe volg. Maar wellicht kan ik die er wel in gooien voor een korte opwarming. :rolleyes: Alles voor een goede bench sessie, he. En het liefst bench sessies die in de toekomst steeds beter gaan en waarbij ik er steeds meer gewicht op kan pleuren. :banana:



Das ook een goede tip! Ga ik zeker doen. :D Thanks men!
als warming up kan het geen kwaad. ik pak ze ook met licht gewicht, puur alleen voor opwarmen.
 
Zoooo, gisteren was het tijd voor leg day, part 2. Ik vind het enorm plezierig dat ik weer fatsoenlijk kan squatten en dat het vertrouwen weer terug is. Nu durf ik ook langzaam weer in gewicht omhoog te gaan, al houd ik de focus natuuuuuurlijk op de vorm. Vorm > gewicht. Hoewel ik na leg day part 1 op maandag vrij weinig spierpijn heb beleefd, werd ik vanochtend wel met vermoeide en houterige benen wakker. Stiekem vind ik dat toch een heerlijk gevoel, maar ben benieuwd of ik daar ook nog zo blij mee ben als ik vanavond weer op mijn cardiofietsje zit. :clown: Enfin, le training:

Donderdag 22 november- WK47-LEGS-B

Body weight squats
4x10 (chille opwarmer)

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
1x8x30kg
1x8x35kg
4x5x40kg (yuuup did it again:cheer:)

Bulgarian split squats
4x10 (the usual: AUWWW)

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x8x12,5kg

Barbell hip thrust
4x10x40kg

Hip abductor machine
4x10x61kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Happy Annie. :grinny:

&&& Geen cardio gisteren, want ik had sociale verplichtingen. :sad:
Mooie training weer!
 
als warming up kan het geen kwaad. ik pak ze ook met licht gewicht, puur alleen voor opwarmen.
Mooie training weer!
Volgende week dinsdag, push day met bench press. Dan ga ik je tip in de praktijk toepassen! :cool:

Ik heb een beetje onder een steen geleefd de afgelopen twee dagen, maar heb wel getraind op vrijdag. Vandaag lekker een rustdag gepland. Wat door Breda rondgehobbeld en Pho gegeten. Lekker soepje, maar vind het verschrikkelijk hoe mensen het uitspreken. FUUUU.:emo:

IMG_20181124_122200.jpg

Daarna een leuke ring gescored van een tof Fins merk en een hysterische fleece pyjama gekocht. Eigenlijk ben ik echt een oma en word ik oprecht blij van dit soort suffe zaken. :bang: Enfin, op naar de training zodat het nog lijkt alsof ik een badass ben.

Vrijdag 23 november-WK47-PULL-B

DB Shoulder press
1x12x6kg
5x5x8kg (joeeee gaat lekker. Wel kut dat de dumbbbells in de sportschool per twee kilo in gewicht omhooggaan. Deze voelden vandaag aan de lichte kant, maar 10kg is te zwaar. Dus voor nu weer opbouwen in reps, dan 10 kg in een lager aantal reps als ik sterk genoeg ben:grinny:)

Close grip bench press
4x12x20kg (bar)
1x12x22,5kg (laatste set 20 ging te gemakkelijk. Volgende week wordt dit mijn working set, x4:eyes:)

DB Hex press
4x10x10kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg (bar only)

Rope pushdown
1x12x20kg
1x8x20kg (mezelf weer overschat, hahaha. Ik lijk dit niet te leren.)
3x12x15kg

Lateral raises
4x12x4kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

&&& Cardio 4/5 op de fiets. Cardio deel 5 deed ik in Breda door een flink stuk te wandelen. :tanden:
 
haha je bent niet de enige die blij kan worden van zulke dingen:D
 
Alloooo schatzis,

Ik was gisteren nogal druk, dus ik heb nog geen tijd gehad om de training van gisteren in mijn log te gooien. wovano en ik zijn eerst gaan trainen om vervolgens naar Hilversum te gaan en daar de Juliette Bergmann GP bij te wonen. Drukdrukdruk, maar bij dezen dus!

Deadlift
Beetje liggen klooien op vorm gisteren, omdat wovano opmerkte dat ik iets te snel met mijn billen omhoogga en dat daarna pas de rest van mijn lichaam volgt. Beetje klooien, beetje laten filmen, beetje in de spiegel kijken. Ik wil voorlopig twee keer per week gaan deadliften, om te klooien met vorm en gewicht. Vind ik leuk, wil ik graag. :o
6x10x40kg

DB row
4x12x10kg (laatste set kwam echt uit mijn tenen)

DB rear delt flyes
4x10x4kg (on fire:fire:)

Wide hammer grip pulldown
3x10x30kg
1x8x30kg (Ik had er geen kracht meer voor:grumble:)

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Rope curls
4x12x13kg

EZ bar bicep curl
4x8x11kg

Straks legday. :D
 
Gebruik je wel grote bumperplates voor deadlifts? Form ga je nooit goed krijgen als je kleine tien kg schijven gebruikt.
 
Gebruik je wel grote bumperplates voor deadlifts? Form ga je nooit goed krijgen als je kleine tien kg schijven gebruikt.
Ja, hoor. Die bumperplates hebben ze in mijn vaste sportschool ook in 10kg. :D
 
Ik ben zelf geen deadlift expert dus had al gezegd dat ze het filmpje hier eens op moest gooien voor tips maar Annie durfde niet dus misschien heeft ze wat aanmoediging nodig. :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven