MuscleMeat

Sticky Nieuwe Forum opties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@reltopic

Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:

1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep

2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Meldingsvoorkeuren -> Berichten op Profielpagina's -> en vink aan: 'je tagt in een profielbericht of reactie'

Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.

Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).

Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.
 
:woot:
 
Ik wauw dat de politiek meer leek op dbb.

Wanneer het volk ergens om vraagt komt het er ook zonder gedoe of poespoes.
Alsjeblieft niet zeg, dan zouden alle joden, moslims, katholieken, ongelovigen, homoseksuelen, macho's, kinderen, bejaarden, dieven, fatsoensrakkers, snelheidsovertreders, langzame rijders, minimalijders, rijken en noem er nog maar duizend op, al lang in de zee getiefd zijn door het volk.
 
Mag ik ook in de reltopic groep?
 
Sanca Saxon Nee, dat mag jij niet. Jij begint meteen met kaarten te strooien :P
+ 1

Ik vind dat moderators uitgesloten moeten zijn, of of of een functie dat moderators een topics met een op handen zijnde rel gedurende 24 uur niet kunnen sluiten..

sorry Sanca Saxon :kiss:
 
Ik zag het net ook en dacht echt 'ohja dit is waarom je niet om 1 uur snachts comments post op dbb'
Het kwam voort uit enthousiasme over dbb, dat wordt niet vergeten. Geef deze man vandaag zoveel karma als op voorraad ligt!
 
@reltopic

Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:

1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep

2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Meldingsvoorkeuren -> Berichten op Profielpagina's -> en vink aan: 'je tagt in een profielbericht of reactie'

Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.

Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).

Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.

Done !
 
Ik zag het net ook en dacht echt 'ohja dit is waarom je niet om 1 uur snachts comments post op dbb'
maakt niet uit bas, we zullen er geen poespoes om maken
 
Back
Naar boven