AndroidHealthClinic

Gesloten nog 1 keer

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was van plan om vandaag nog wat triceps te doen, omdat mijn EZ-halter thuis veel fijner is dan in de sportschool. Toch maar besloten dat tot morgen uit te stellen, dan doe ik een PUSH met:

Bankdrukken met dumbbells
Staand schouderdrukken met halter
Liggende EZ-halter extensies
Nog een tweede oefening voor borst, schouders en triceps
Kuiten
 
Laatst bewerkt:
Had afgelopen nacht geen seconde geslapen omdat ik 's ochtends vroeg naar de cardioloog moest en was een beetje wezenloos, veel rust tussen sets genomen..

Military presses in power rack
8xlege stang
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x100kg
6x105kg PR
8x100kg

CGBP
8x100kg
8x120kg
7x130kg
9x120kg

Pushdowns
8x60kg
8x70kg
8x75kg
10x70kg

Side raises op Matrix machine
8x60kg
8x70kg
8x80kg
9x70kg

Standing calf raises
4 sets, tot 80kg
 
Nieuwe strategie:
-borsttraining van 3x/2 weken naar minstens 2x/week; bankdrukken periodiseren
-voor armen vooral zware haltercurls en halterextensions; superzware hammer curls en CGBP
-ff geen benen
 

Dalijk een PULL, ga ik dat eens uitproberen. De tips van Ben Pakulski m.b.t. bankdrukken hebben me al eerder geholpen bij het terugkomen na een listige front delt blessure.

Op het menu staat:

Pulldowns naar borst
Pulldowns naar nek
Dumbbell rows
Seated cable rows
EZ-barbell curls
Dumbbell hammer curls
Rear delt flys
 
PULL

Pulldowns naar borst
8x40kg
8x70kg
8x90kg
6x110kg
6x120kg
5x127kg PR

Pulldowns naar nek
5x127kg
8x120kg

Dumbbell rows a la Ben Pakulski
3x8x60kg

Isoleert de lats inderdaad beter dan met voet aan de rowkant naar achter, maar is ook iets gevoeliger voor de onderrug - kijken of dat morgen een probleem wordt.

EZ-halter curls
10x lege stang
8x30kg
8x50kg
8x70kg
8x80kg
8x80kg
10x80kg PR?
10x70kg

Met publiek til je meer!

Rear delt flys op Matrix machine
8x60kg
8x70kg
8x80kg
3x8x90kg

Dumbbell curls op Scott bankje
2x8x22kg


Morgen of overmorgen een PUSH met
Schuin bankdrukken
Smal bankdrukken
Dumbbell flys
Dips
EZ-halter extensies liggend
Kuiten
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het bankdrukken al een tijd 1 stap vooruit en 2 naar achter geweest, nu weer eentje naar voren gedaan:

BW 111kg

Bankdrukken
12xlege stang
10x50kg
8x70kg
6x90kg
5x110kg
4x130kg
4X4x140kg@9, volgende keer 4x5 proberen

CGBP
6x100kg
6x120kg
3x6x130kg

Flys
8x26kg
3x8x32kg

Pushdowns
8x60kg
8x70kg
8x80kg
9x85kg PR
11x80kg

Dips op Matrix machine
3x15x90kg (full stack), weinig rust tussen set omdat dat gewicht nu te weinig is - maar ben nog bang voor blessures bij reps met BW

Weighted crunches aan pulley
5 sets van 20 reps

Calf raises op horizontale leg press
5 sets van 12 reps
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ging jij ook geen pics/ filmpjes maken? :p

Inderdaad, ik ben erg nieuwsgierig naar die bench van je, en zeker benieuwd naar je shape!

Met name door je handtekening :

Slechts derde bij bankdrukwedstrijd in de sportschool van de voorzitter van de NBBF, nadat deze wedstrijd op het laatste moment veranderd was van bodybuilding -> powerlifting, omdat het iedereen duidelijk was dat ik de bodybuildingwedstrijd ging winnen.
 
Ik nodig je uit om eens met mij te banken bij trainmore. Dit zit op fietsafstand van Olympic. Daar bij de Raaksgarage. Met jouw toestemming zal ik dan ook meteen wat filmpjes voor/van je bench maken.
 
Ik nodig je uit om eens met mij te banken bij trainmore. Dit zit op fietsafstand van Olympic. Daar bij de Raaksgarage. Met jouw toestemming zal ik dan ook meteen wat filmpjes voor/van je bench maken.

Ik kom er misschien zelfs permanent trainen...
 
Inderdaad, ik ben erg nieuwsgierig naar die bench van je, en zeker benieuwd naar je shape!

Met name door je handtekening :

Slechts derde bij bankdrukwedstrijd in de sportschool van de voorzitter van de NBBF, nadat deze wedstrijd op het laatste moment veranderd was van bodybuilding -> powerlifting, omdat het iedereen duidelijk was dat ik de bodybuildingwedstrijd ging winnen.

In mijn jeugd was ik een betere bodybuilder dan veel enhanced athletes. Ik had toen flink gecut, anders had ik die bankdrukwedstrijd gewonnen.
 
Nog beter! Als je over een uurtje een proefles komt doen, dan kan je mij spotten tijdens mijn PR poging van 132.5kg op de bench! :)

Ik neem natuurlijk geen les. Succes met je PR!
 
Proeftraining bedoel ik natuurlijk.
 
Ik bedoel het niet slecht maar dit log zou veel aan geloofwaardigheid winnen met een paar filmpjes van de lifts.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven