XXL Nutrition

Peiling Pindakaas Challenge (1 bezoeker)

Ik wil meedoen aan de challenge


  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Oké vandaag had ik tijd en zin en kon ik het "sort of" infitten in m'n macro's. Bij deze;)

Pas op! Geluid uit want ik heb geen tafelmanieren en ik smak enorm (+zucht wanneer het echt kut werd)


Ik heb 350gr. pindakaas afgewogen (zie foto's, het lege kommetje was 105gr., Gevuld met pindakaas en lepel 466gr.) Dit was een hele pot calvé + plus een beetje van AH 100% omdat er altijd wat in de pot blijft zitten.

Bij het begin van het filmpje zie je ook weer dat ik niks uit de kom heb gehaald en er nog steeds 461gr. inzit (Geen idee waarom de weegschaal nu 5gr. minder aangaf???)

Ik klok zelf 2min. en 40 seconden of zoiets. Op het begin was het best prima te doen, halverwege werd het echt kut.

Ik lees nu pas dat er echt een wedstrijd van werd gemaakt wie de snelste tijd neerzet maar anders zij het zo.

Dus Sanca Saxon als we er geen wedstrijd van maken, kom maar op met die banner

Bekijk bijlage 437787

Bekijk bijlage 437788

Bekijk bijlage 437789

Bekijk bijlage 437790
Respect voor jou!! :)
Echt top van je!

Kom op lienlien
Probeer het gewoon! Je kan T! :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hehe . Is verleidelijk maar ga me er niet aan wagen. Die tijd kloppen is een brug te ver voor mij I'm afraid.
roei- en fietsfanaat: geen last na al die pindakaas?

Ik twijfelde al aan m'n mentale gezondheid maar dit was een echt bat-shit crazy. Binnen 3min. ruim 1800kcal.

heb ook de hele dag verder niks gegeten op een kopje soep, wat fruit en rijstwafels na. Was zo misselijk en "vol"
 
Ik twijfelde al aan m'n mentale gezondheid maar dit was een echt bat-shit crazy. Binnen 3min. ruim 1800kcal.

heb ook de hele dag verder niks gegeten op een kopje soep, wat fruit en rijstwafels na. Was zo misselijk en "vol"
Kan ik me wel voorstellen ja... hopelijk intussen al wat ad beterhand?
 
Oké vandaag had ik tijd en zin en kon ik het "sort of" infitten in m'n macro's. Bij deze;)

Pas op! Geluid uit want ik heb geen tafelmanieren en ik smak enorm (+zucht wanneer het echt kut werd)


Ik heb 350gr. pindakaas afgewogen (zie foto's, het lege kommetje was 105gr., Gevuld met pindakaas en lepel 466gr.) Dit was een hele pot calvé + plus een beetje van AH 100% omdat er altijd wat in de pot blijft zitten.

Bij het begin van het filmpje zie je ook weer dat ik niks uit de kom heb gehaald en er nog steeds 461gr. inzit (Geen idee waarom de weegschaal nu 5gr. minder aangaf???)

Ik klok zelf 2min. en 40 seconden of zoiets. Op het begin was het best prima te doen, halverwege werd het echt kut.

Ik lees nu pas dat er echt een wedstrijd van werd gemaakt wie de snelste tijd neerzet maar anders zij het zo.

Dus Sanca Saxon als we er geen wedstrijd van maken, kom maar op met die banner

Bekijk bijlage 437787

Bekijk bijlage 437788

Bekijk bijlage 437789

Bekijk bijlage 437790
Son, you made me proud.
 
Oké vandaag had ik tijd en zin en kon ik het "sort of" infitten in m'n macro's. Bij deze;)

Pas op! Geluid uit want ik heb geen tafelmanieren en ik smak enorm (+zucht wanneer het echt kut werd)


Ik heb 350gr. pindakaas afgewogen (zie foto's, het lege kommetje was 105gr., Gevuld met pindakaas en lepel 466gr.) Dit was een hele pot calvé + plus een beetje van AH 100% omdat er altijd wat in de pot blijft zitten.

Bij het begin van het filmpje zie je ook weer dat ik niks uit de kom heb gehaald en er nog steeds 461gr. inzit (Geen idee waarom de weegschaal nu 5gr. minder aangaf???)

Ik klok zelf 2min. en 40 seconden of zoiets. Op het begin was het best prima te doen, halverwege werd het echt kut.

Ik lees nu pas dat er echt een wedstrijd van werd gemaakt wie de snelste tijd neerzet maar anders zij het zo.

Dus Sanca Saxon als we er geen wedstrijd van maken, kom maar op met die banner

Bekijk bijlage 437787

Bekijk bijlage 437788

Bekijk bijlage 437789

Bekijk bijlage 437790
Wat een heerlijke vent ben je ook! Gewoon zonder echt gestarte contest toch de toon zetten!

Niets meer dan respect voor dit onsmakelijke filmpje!:roflol:
 
En ik mis dit hele topic :eek: ?

Beste iedereen,

Is er animo voor een pindakaas Challenge? Dwz, zo snel mogelijk een pot pindakaas uitlepelen...

Vloek ik als ik zeg dat ik geen pindakaas lust?
Wel pindasaus btw :D

Dan nog liever de chocomel challenge :choco:.
Slagroom! drool:

Hardcore challenge....

Een xx hoeveelheid droge (onopgeloste) eiwitpoeder wegwerken zonder drinken erbij en zo snel mogelijk.... :roflol:
en daarna een liedje fluiten.. zoals vroeger met een droge beschuit eten en fluiten erna :fluit:
:roflol::roflol::roflol:


Wel hele vette banner roei- en fietsfanaat :cool:
 
Back
Naar boven