MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lightweight , yeah buddy :P
Wat is er gebeurd met je fameuze thumbnail azerate ? ???:eek:


Gisteren na een gebroken nacht al mijn moed verzameld en toch maar gaan sporten. En eigenlijk ging het ondanks de vermoeidheid echt wel goed. :)

Maandag 10 december - WK50-LEGS-A
Leg extension
5x12x35kg

Front lunges
4x12 (voorste been op een blok voor extra diepe lunge:eek!:)

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
4x10x30kg

Leg press
4x10x60kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (:splat:)

Calf extension
4x12x65kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg (Ben ik de enige die het extreme gevoel heeft dat iedereen naar je reet zit te staren als je dit soort fitgirl-oefeningen doet? :bang: Ik vind het zooooooo awkward. Verschrikkelijk, maar de oefening is echt efficiënt voor een peachy butt. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.. toch? :grinny:)

&&& Cardiosessie 1/5: 45 minuten fietsen/21,3km
 
Wat is er gebeurd met je fameuze thumbnail azerate ? ???:eek:


Gisteren na een gebroken nacht al mijn moed verzameld en toch maar gaan sporten. En eigenlijk ging het ondanks de vermoeidheid echt wel goed. :)

Maandag 10 december - WK50-LEGS-A
Leg extension
5x12x35kg

Front lunges
4x12 (voorste been op een blok voor extra diepe lunge:eek!:)

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
4x10x30kg

Leg press
4x10x60kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (:splat:)

Calf extension
4x12x65kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg (Ben ik de enige die het extreme gevoel heeft dat iedereen naar je reet zit te staren als je dit soort fitgirl-oefeningen doet? :bang: Ik vind het zooooooo awkward. Verschrikkelijk, maar de oefening is echt efficiënt voor een peachy butt. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.. toch? :grinny:)

&&& Cardiosessie 1/5: 45 minuten fietsen/21,3km

Gebruik je een pwo als je moe bent?
 
Cable kickbacks
4x12x10kg (Ben ik de enige die het extreme gevoel heeft dat iedereen naar je reet zit te staren als je dit soort fitgirl-oefeningen doet? :bang: Ik vind het zooooooo awkward. Verschrikkelijk, maar de oefening is echt efficiënt voor een peachy butt. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.. toch? :grinny:)
Volgende keer een ruimvallende joggingbroek aantrekken. Problem solved.:D
 
Gebruik je een pwo als je moe bent?
Jep, normaal gesproken wel. Door mijn slaapproblemen probeer ik de dosis relatief laag te houden, maar ik gebruik PWO wel. Tegenwoordig neem ik trouwens ook wel eens caffeïnepillen ipv PWO. Werkt ook prima!
Volgende keer een ruimvallende joggingbroek aantrekken. Problem solved.:D
Ah, das eigenlijk wel een goed punt. Nog nooit over nagedacht eigenlijk. :rolleyes: Misschien eens een joggingbroek kopen dan!
 
Cable kickbacks
4x12x10kg (Ben ik de enige die het extreme gevoel heeft dat iedereen naar je reet zit te staren als je dit soort fitgirl-oefeningen doet? :bang: Ik vind het zooooooo awkward. Verschrikkelijk, maar de oefening is echt efficiënt voor een peachy butt. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.. toch? :grinny:)

Ok leg me eens uit. Je doet deze oefening voor een peachy butt, want??? En dan kijkt men er naar en dan is het nog niet goed? :rolleyes:;)

Maar ik snap het wel hoor.......ziet het bij ons de gym ook gebeuren, van die gasten die dan schaamteloos gaan zitten staren...... moet daar altijd wel om lachen, vind die gasten meestal gewoon zielig.
 
Ok leg me eens uit. Je doet deze oefening voor een peachy butt, want??? En dan kijkt men er naar en dan is het nog niet goed? :rolleyes:;)

Maar ik snap het wel hoor.......ziet het bij ons de gym ook gebeuren, van die gasten die dan schaamteloos gaan zitten staren...... moet daar altijd wel om lachen, vind die gasten meestal gewoon zielig.
Hahahaha. Ik wil een peachy butt zodat ik er zelf naar kan kijken. En wovano eventueel :roflol:.

En idd, het is gewoon awkward dat er zo gekeken wordt. Je wordt er heel zelfbewust van en als je er dan op gaat letten, is het al helemaal ongemakkelijk. :emo:
 
Cable kickbacks
4x12x10kg (Ben ik de enige die het extreme gevoel heeft dat iedereen naar je reet zit te staren als je dit soort fitgirl-oefeningen doet? :bang: Ik vind het zooooooo awkward. Verschrikkelijk, maar de oefening is echt efficiënt voor een peachy butt. En daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.. toch? :grinny:)
Heb dat met squats :o
Kan kiezen uit 2 plekken. Eentje in een hoekje met kont richting de muur en eentje tussen de losse gewichten en bankjes en kont richting iedereen. Drie keer raden waar ik sta...

Volgende keer een ruimvallende joggingbroek aantrekken. Problem solved.:D
Ff serieus, helpt dat echt?! ???
 
Heb dat met squats :o
Kan kiezen uit 2 plekken. Eentje in een hoekje met kont richting de muur en eentje tussen de losse gewichten en bankjes en kont richting iedereen. Drie keer raden waar ik sta...
I feel you girlllll. Zou ik ook doen!
 
Ik ga toch ook niet klagen als vrouwen naar mijn squatbillen gaan kijken, wat is het probleem ???
 
Ff serieus, helpt dat echt?! ???

Zal zeker wel helpen.........bijna alle meiden (bij ons in de gym) trainen in een strakke legging en een strak shirt/hemd......valt alles nog meer op. Waarom trainen de meeste meiden in een strakke legging???
 
Ik ga toch ook niet klagen als vrouwen naar mijn squatbillen gaan kijken, wat is het probleem ???

+1 (al word ik er misschien onzeker van :o;))
 
Zal zeker wel helpen.........bijna alle meiden (bij ons in de gym) trainen in een strakke legging en een strak shirt/hemd......valt alles nog meer op. Waarom trainen de meeste meiden in een strakke legging???
Ik vind een legging gewoon chill zitten. Zo'n losse slobberbroek is toch niet chill om in te squatten enzo?
Ik loop er overigens wel altijd als een zwerver bij. Ik heb geen fancy sportkleren. Meestal draag ik een legging en een veel te grote lelijke trui :D
 
Ff serieus, helpt dat echt?! ???
Vanuit mannelijk oogpunt bekeken zou ik zeggen: natuurlijk helpt dat! Ik snap de ophef ook niet helemaal als iemand eerst een outfit aantrekt waarbij alle vrouwelijke contouren perfect zichtbaar zijn en vervolgens gaat klagen over het gevoel bekeken te worden.
 
Ik ga toch ook niet klagen als vrouwen naar mijn squatbillen gaan kijken, wat is het probleem ???
Iedereen mag naar onze (squat)billen kijken maar NIET zo obvious als we aan het squatten zijn!

Waarom trainen de meeste meiden in een strakke legging???
Omdat dat lekker zit.
 
Heb dat met squats :o
Kan kiezen uit 2 plekken. Eentje in een hoekje met kont richting de muur en eentje tussen de losse gewichten en bankjes en kont richting iedereen. Drie keer raden waar ik sta...


Ff serieus, helpt dat echt?! ???
nee geile beren blijven geile beren , groetjes een geile beer :P
 
Ik ga toch ook niet klagen als vrouwen naar mijn squatbillen gaan kijken, wat is het probleem ???
Jij vindt het allang leuk als er naar je dikke reet wordt gekeken. :haha:
Niet iedereen vindt het chill om continue bekeken te worden. :eyes:
 
Ik vind een legging gewoon chill zitten. Zo'n losse slobberbroek is toch niet chill om in te squatten enzo?
Ik loop er overigens wel altijd als een zwerver bij. Ik heb een fancy sportkleren. Meestal draag ik een legging en een veel te grote lelijke trui :D

Tja ik sport zelf in een korte broek of trainingsbroek.......heb geen ervaring met een legging (gaat er ook niet komen:o:rolleyes:). Het valt mij vaak wel op dat vooral de meiden in de gym er helemaal gestyled uitzien en dat dit minder geldt voor de mannen. Maakt mij ook verder niks uit hoor, maar wat ik me afvraag is waarom de meiden er zo uitzien (ik weet zeker dat dat te maken heeft met de mening van een ander, that's life)? Verder ga ik je log nu verder volgen, is leuk om te lezen. Keep up the good work :thumbs:
 
stjrak votje :P dan heb je dat :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven