XXL Nutrition

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Religie van de vrede!

Aan hem zal het in ieder geval niet liggen, blijkbaar snapt hij multiculturele integratie wél, in tegenstelling tot al die andere kortzichtige idioten:

"Want wat ik zag, was hoe verschillende werelden samensmelten tot één."
Dat is namelijk mijn gezin. Marokkaans, Nederlands, Indonesisch, islamitisch, westers. Alles in één"
 
Utrecht is weer een stuk veiliger. Hulde!
 
Columbia University sophomore sparks outrage after he's caught on video launching a shocking racist tirade to a group of minority students
https://www.dailymail.co.uk/news/ar...amera-launching-white-superiority-tirade.html

Columbia Student From Viral Video Speaks: ‘I Am Not Racist’
While Julian von Abele apologized for going ‘over the top,’ he did not repudiate anything he actually said.
https://www.thedailybeast.com/columbia-student-from-viral-video-speaks-i-am-not-racist


Held :roflol:

1544600877701.jpg
:thinking:
 
Aan hem zal het in ieder geval niet liggen, blijkbaar snapt hij multiculturele integratie wél, in tegenstelling tot al die andere kortzichtige idioten:

"Want wat ik zag, was hoe verschillende werelden samensmelten tot één."
Dat is namelijk mijn gezin. Marokkaans, Nederlands, Indonesisch, islamitisch, westers. Alles in één"

Ik wou net zeggen, ik vind juist de mensen die zo reageren op dat hij kerst vier Paupers? Niet die man zelf. Of werd dat ook bedoeld?
 
In dit land maken we ons alleen maar druk om dit soort pietluttige bullshit. Als we ons nou eens druk zouden maken over de belastingdruk die alsmaar toeneemt, het geld dat we verspillen aan overheidsprojecten, kunstprojecten en uitkeringen voor mensen die hier NIET EENS WONEN.. Maar nee zwarte piet en kersemus, daar blijf je met je tengels vanaf :treuren:
 
In dit land maken we ons alleen maar druk om dit soort pietluttige bullshit. Als we ons nou eens druk zouden maken over de belastingdruk die alsmaar toeneemt, het geld dat we verspillen aan overheidsprojecten, kunstprojecten en uitkeringen voor mensen die hier NIET EENS WONEN.. Maar nee zwarte piet en kersemus, daar blijf je met je tengels vanaf :treuren:

Allemaal een geel hesje aan :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Aan hem zal het in ieder geval niet liggen, blijkbaar snapt hij multiculturele integratie wél, in tegenstelling tot al die andere kortzichtige idioten:

"Want wat ik zag, was hoe verschillende werelden samensmelten tot één."
Dat is namelijk mijn gezin. Marokkaans, Nederlands, Indonesisch, islamitisch, westers. Alles in één"
Aan hem zal het zeker wel liggen.

Door hem zou Julia Rot (raadslid uit Zaandam, denk aan Tuigvlogger Ismael Ilgun) bij een 4 mei lezing zijn geweerd.

En nog wat hypocriete kunststukjes.

Hij vertelt het allemaal net zoals het hem dan uitkomt, toen ie een Gouden Kalf won was ie opeens Marokaans, toen was ie niet alles in één....
 
Back
Naar boven