AndroidHealthClinic

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

succes toegewenst
 
Kick some butt
 
Soooo

Was een beest van een wedstrijd zeg. Nivo lag heel hoog. Atleten uit hele wereld deden mee. Ik dach eigenlijk dat het een Europese wedstrijd was maar goed.
Ben 8ste geëindigd van de 13 atleten. Ben zeer tevreden over dit resultaat. Natuurlijk zou ik liever in de top 6 eindigen maar zoals ik al zei nivo was heel hoog. Voor de eerste internationale wedstrijd en de derde in totaal was het helemaal niet slecht.

Dus er is werk aan de winkel hahahaha.

Over twee weken SAPcup dus nu even uitrusten en woensdag start ik weer mijn voorbereiding.
 
27D7FC1A-40D5-4BE6-AC9B-9D8676D3B645.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Goed bezig! Succes met de SAP cup
 
Nette prestatie, misschien domme vraag maar waarom internationaal wedstrijd en niet gewoon in NL?

Meer wedstrijd pics van jou en het team?
 
Nette prestatie, misschien domme vraag maar waarom internationaal wedstrijd en niet gewoon in NL?

Meer wedstrijd pics van jou en het team?

Aim for the top man!

Mooi resultaat kerel en je kunt goed zien hoe lang je bent op die groepsfoto :D Epic
 
Nette prestatie, misschien domme vraag maar waarom internationaal wedstrijd en niet gewoon in NL?

Meer wedstrijd pics van jou en het team?
De Universe was een bonus van de Enercup! Ik was geselecteerd voor team Holland dus was mooie gelegenheid om wat ervaring op te doen internationaal.
Ik Ben ook heel erg blij dat ik ben heen gegaan want zo kon ik pas zien wat een nivo verschil is tussen Nederlandse wedstrijden en internationale. En ik kan zeggen dat de verschil echt mega groot is je kan je bijna niet voorstellen dat er zooo veel heel erg goeie atleten bij elkaar komen.
 
Trouwens foto’s volgen nog zodra ik ze heb van de fotograaf van de team!!
 
Op de enercup werd je 1e toch? Hoe kun je dan nou nog meedoen aan de Sap?
 
Daarnet dit topic even gelezen tijdens het drinken van een tas koffie en het is verassend dat ik dit topic nog niet had gezien.

Ruslandsosa : Proficiat met je 1ste plek en selectie voor NL team. Fysiek is indrukwekkend, vooral gezien je lengte!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe zo zou dat niet kunnen dan?

Omdat bij mijn weten de Enercup een C wedstrijd is, als je die wint wordt je automatisch B-atleet en mag je niet meer meedoen aan een D/C wedstrijd als de Sap. Maar ik kan me finaal vergissen natuurlijk, ik dacht altijd dat het zo werkte.
 
Omdat bij mijn weten de Enercup een C wedstrijd is, als je die wint wordt je automatisch B-atleet en mag je niet meer meedoen aan een D/C wedstrijd als de Sap. Maar ik kan me finaal vergissen natuurlijk, ik dacht altijd dat het zo werkte.
Nou SAPcup is een andere bond en heeft dus niks met Enercup te maken.
 
Zozo

Sapcup ging lekker. Heb 2de plaats gepakt in de klasse 90kg+. Heel jammer dat er geen 100kg+ was want nu is een junior met de eersteplek vandoor gegaan die amper 90kg woog en werd begeleid door Lorenzo Leeuwe was beetje jammer.
Maar al met al mooie seizoen gedraaid twee eerste plekken gepakt een 2de en op de Universe 7de dus ben dik tevreden.
Nu even rust ontgiften ontkeuren en lichaam even laten rusten.
Planning is om twee jaar weer gaan bouwen en over twee jaar Universe tittle pakken.
 
Back
Naar boven