AndroidHealthClinic

Coolbuilder's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

0
In!

Op woensdag 6oef benen en dan nog 4* borst erna.. Heb je daar nog energie voor over?
Thanks voor het volgen man! Ik zeg je eerlijk dat ik de intensiteit wel na 8 oefeningen kwijt raak ;) Maar maakt me niet zoveel uit!
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Waarom eigenlijk maar zo weinig groente? Zitten toch nauwelijks carbs in. Ik heb low carb dagen van 2500 kcals maar ben blij dat ik zoveel groente mag eten als ik wil.
 
Waarom eigenlijk maar zo weinig groente? Zitten toch nauwelijks carbs in. Ik heb low carb dagen van 2500 kcals maar ben blij dat ik zoveel groente mag eten als ik wil.
Ik eet groentes niet voor mijn lol. Ik eet vaak het minimale van wat nodig is en soms minder. Kan over het algemeen wel goed omgaan met honger, maar ik wil wel minder honger hebben.
Hoeveel gram groenten eet jij op zo'n low carb dag dan en wat voor groenten?
 
Ik eet groentes niet voor mijn lol. Ik eet vaak het minimale van wat nodig is en soms minder. Kan over het algemeen wel goed omgaan met honger, maar ik wil wel minder honger hebben.
Hoeveel gram groenten eet jij op zo'n low carb dag dan?
1200 gram, wel lekkere groenten. Vaak veel Chinese/Italiaanse/Mexicaanse roerbakmix
 
1200 gram, wel lekkere groenten. Vaak veel Chinese/Italiaanse/Mexicaanse roerbakmix
Tering! Qua carbs zou het indd wel meevallen. 50 gram ofzo?
 
Ik ga morgen wel wat van die roerbakgroenten halen. Vooral snachts heb ik wel veel honger. Plus ik eet gewoon echt niet gezond nu
 
Hoe ik zelf de groenten binnen krijg op low carb dag:

2x 300 gram Chinese roerbakgroente met 50 gram julienne peen reepjes (samen met kant en klare kip van musclemeat) en hier gooi ik dan nog kruiden door. Die van jonnie boer zijn zonder zout mocht je dat interesseren. Curry madras is een aanrader.
1x 200 gram Mexicaanse roerbakgroente met tonijn op olie (mijn favoriete maaltijd) ook weer met curry madras kruiden. Hele goede combi
1x 200 gram Italiaanse roerbakgroente met 200 gram tomaat. In een omelet en tomaat apart erbij. Gooi er vaak euroma taco kruiden over voor de smaak.
 
Ik kom ook wel aan een kg groente. Ik vind het knap dat je dat eetschema volhoudt. Zeker wel lekkere producten (vlees :D), maar met nauwelijks groente en weinig vezels zou ik flink trek hebben. Alhoewel ik PSMF ook wel goed trok.
Goeie massa en definitie en een lekker ingevallen koppie. :D

Bedoel je trouwens Bent-Over Lateral Raise voor achterkant schouder?
 
No offence verder maar je benen lijken best wel skinny. Je traint ze nu vrij regelmatig in je schema maar voorheen niet gedaan?
 
Ik kom ook wel aan een kg groente. Ik vind het knap dat je dat eetschema volhoudt. Zeker wel lekkere producten (vlees :D), maar met nauwelijks groente en weinig vezels zou ik flink trek hebben. Alhoewel ik PSMF ook wel goed trok.
Goeie massa en definitie en een lekker ingevallen koppie. :D

Bedoel je trouwens Bent-Over Lateral Raise voor achterkant schouder?
Dat is wel echt veel..
Het is aardig te doen hoor..alleen snachts wel vaak veel honger.. En ja die bedoel ik ;)
 
No offence verder maar je benen lijken best wel skinny. Je traint ze nu vrij regelmatig in je schema maar voorheen niet gedaan?
Zou je indd aan de hand van die foto wel zeggen. Ik draag van die straight jeans dus daar valt het niet zo in op. Ik post binnenkort wel een paar fotos van hoe ze erbij staan:D

Ik train ze wel regelmatig voor een hele lang tijd. Als ik een shirt aan had zou je mijn bovenlichaam waarschijnlijk ook skinny vinden. Is wel in verhouding
 
Laatst bewerkt:
Echt insane weer die foto's! Wat een borst en armen:bow:
 
Ik word gek. Ik ben duizelig en gaan liggen op de bank.. stuk kaas gegeten. Ik wil koolhydraten, rijst, choco rozijnen, rijstwafels, knackebrod en snoep:o
Morgenmiddag begin ik met de carb up.
Ik stop pas 2 uur voor de shoot met water drinken.
 
Ik word gek. Ik ben duizelig en gaan liggen op de bank.. stuk kaas gegeten. Ik wil koolhydraten, rijst, choco rozijnen, rijstwafels, knackebrod en snoep:o
Morgenmiddag begin ik met de carb up.
Ik stop pas 2 uur voor de shoot met water drinken.
Hou vol! Doe als ik..gewoon slapen wanneer je honger hebt of krijgt:roflol:
 
Back
Naar boven