MuscleMeat

Not Dun

Bezoekers in dit topic

Ik doe al front en back sq (3x per week).
Kijk niks push pull legs gewoon kniebuigen als een echte macho ^^ geruchten gaan dat Annie Schilder het alleen al uitschreeuwt bij de gedachte eraan :p
 
Omdat ik legcurls echt een ontzettende kutoefening vind, met banden gaat het nog, maar op een apparaat voelt het bij mij nooit goed. Daarnaast denk ik dat als je echt zoiets thuis wilt hebben, je met een verstelbare bank van Barbarian en een attachment iets hebt dat niet echt onder hoeft te doen voor een “echte” legextension/curl bank. Als je zoals brutushakt zegt met je tenen tegen de grond komt kan je de bank altijd nog op blokken oid zetten.

Als je al een GHR hebt en 3 maal per week squat heb je beide in principe niet nodig, maar dat weet je zelf ook wel, wat dacht je van een sissy squat om je quads op een andere manier te belasten?
 
Omdat ik legcurls echt een ontzettende kutoefening vind, met banden gaat het nog, maar op een apparaat voelt het bij mij nooit goed. Daarnaast denk ik dat als je echt zoiets thuis wilt hebben, je met een verstelbare bank van Barbarian en een attachment iets hebt dat niet echt onder hoeft te doen voor een “echte” legextension/curl bank. Als je zoals brutushakt zegt met je tenen tegen de grond komt kan je de bank altijd nog op blokken oid zetten.

Als je al een GHR hebt en 3 maal per week squat heb je beide in principe niet nodig, maar dat weet je zelf ook wel, wat dacht je van een sissy squat om je quads op een andere manier te belasten?
Stuur es een filmpje van curls met banden aub??
 
Als je al een GHR hebt en 3 maal per week squat heb je beide in principe niet nodig, maar dat weet je zelf ook wel, wat dacht je van een sissy squat om je quads op een andere manier te belasten?
Klopt. Sissy squad vind ik vrij gevoelig voor de knieschijven.

Die é1e gaat bij mij wel.. Ga eens proberen man!! Hopelijk trek ik niet gelijk mijn rack om dan!!
Bij mij ligt de barbell op de hooks aan de voorkant van het rack, op 65cm hoogte vanaf de grond. Bands heb ik onderaan in het midden van het rack aan de achterkant vastgemaakt (waar een latpull aan gemaakt kan worden in het barbarian rack van voorheen), deze doe ik per been om de hiel en terwijl ik voor de barbell sta trek ik deze naar achteren en plaats mijn knieschijf net onder de barbell en ga vervolgens curlen per been.
 
Laatst bewerkt:
Ga straks voor de revanche.
 
Laatst bewerkt:
Verloren met schaken? :D
#AMA
 
:o succes!

Maar wordt vast een gezellige avond.
Niet teveel bier drinken :clown:.
 
:o succes!

Maar wordt vast een gezellige avond.
Niet teveel bier drinken :clown:.
Dat komt goed, dank je. Er is Affligem & Heineken :zuip:. En een hoop sterkers maar dat laat ik aan mij voorbij gaan. Ik ga niet weer aan de Gin of Whisky. Baco dronk ik wel regelmatig als gewone cola die gingen er goed in. Vooral de Limon/ Pineapple.
 
Dat komt goed, dank je. Er is Affligem & Heineken :zuip:. En een hoop sterkers maar dat laat ik aan mij voorbij gaan. Ik ga niet weer aan de Gin of Whisky. Baco dronk ik wel regelmatig als gewone cola die gingen er goed in. Vooral de Limon/ Pineapple.
Nou begrijp ik waarom je steeds verliest.

Komen wel mooie verhalen van :eyebrow:.
 
Nou begrijp ik waarom je steeds verliest.

Komen wel mooie verhalen van :eyebrow:.
Als er van de week een bourgondisch ventje uit het water wordt gevist, ik hoef geen bloemen van dbb.
 
Damn bro verkeer jij met de top van de quote500 ofzo..?:eek:
 
En nu de hamvraag:
Wie heeft er gewonnen?
 
Zonder make up zou je hem zo 50€ geven

20181213_200145.jpg
 
Back
Naar boven