Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn benen in actie

    IMG_20181211_200637_580.jpg
     
    De ene gekocht, de andere is een compositie van mijn vrouw. Oveigens is die met lampjes in het echt best mooi maar ik ben de slechtste fotograaf op het forum and way beyond.
     
    De ene gekocht, de andere is een compositie van mijn vrouw. Oveigens is die met lampjes in het echt best mooi maar ik ben de slechtste fotograaf op het forum and way beyond.

    Ik vind die tweede (van je vrouw?) anders best wat hebben, is een keer wat anders toch?
     
    Die tweede (met ingebouwde lampjes) komt van de Makro en is in het echt best wel stoer, alleen een flutfoto (zoals gewoonlijk). Ik ben slecht in fotograferen maar wel heel goed in andere dingen zoals, tja, goh...echt heeeeel veel dingen. Ik kan ze alleen niet benoemen maar als ik er nog ooit op kom, laat ik het weten. :)
     
    Ook maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.

    Was van de trap gevallen met wondroos en vervolgens de diagnose trombose, niet ideaal allemaal. :o Mag nu niet zwaar trainen volgens de dokter, heel frustrerend

    IMG_20181210_114538_126.jpg
     
    Bruut!

    Even wat anders, de titel zegt nu eigenlijk :
    De laatst genomen foto OF de laatst genomen kerstboom. Dus ik vind het vrij apart dat jullie alle misbruikte kerstbomen hier posten of überhaupt sexuele handelingen uitvoeren op een kerstboom :(
     
    Ook maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.

    Was van de trap gevallen met wondroos en vervolgens de diagnose trombose, niet ideaal allemaal. :o Mag nu niet zwaar trainen volgens de dokter, heel frustrerend

    Bekijk bijlage 438047
    Inderdaad vette tattoos. Wat klote zeg..
     
    • Like
    Waarderingen: Obee
    Ook maar weer eens een foto posten, eindelijk weer wat stabieler in gewicht.

    Was van de trap gevallen met wondroos en vervolgens de diagnose trombose, niet ideaal allemaal. :o Mag nu niet zwaar trainen volgens de dokter, heel frustrerend

    Bekijk bijlage 438047

    Die tatt..:heart:

    Sterkte bro, shape is op zich nog ok toch.
     
    • Like
    Waarderingen: Obee
    Back
    Naar boven