MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Wel een beetje plat brood.
 
Courgettesoep.
IMG_20181212_212617.jpg
 
Mealprep @ werk:
IMG_20181212_140447.jpg

Avond.
Zalmsoep met dille.
Aardappelpuree met kaas en sambal (badjak extra heet).
Kip piri-piri met uit, knoflook, champignons, madame jeanette.
Rundvleessalade met komkommer, tomaat, parprika, augurk (niet op foto).
IMG_20181212_210223.jpg
 
Ik mastr... laat maar, too much info :roflol:
 
Moest net kokhalzen van dit omelet van 10 eieren. Duurde wel 20 min ofzo om het bijna op te krijgen ahah. Normaal gesproken eet ik graag een ei maar alsje voor 4 a 5 weken straight elke dag eieren moet eten begin je zelfs die geur te haten haha.

Ik ga me ontbijt wel vervangen met 150gr kip

23FF3B0B-927E-4CBD-80F8-ACBC65308099.jpeg
 
Moest net kokhalzen van dit omelet van 10 eieren. Duurde wel 20 min ofzo om het bijna op te krijgen ahah. Normaal gesproken eet ik graag een ei maar alsje voor 4 a 5 weken straight elke dag eieren moet eten begin je zelfs die geur te haten haha.

Ik ga me ontbijt wel vervangen met 150gr kip

Bekijk bijlage 438040

Maak het eten geen straf voor jezelf... Je coach moet je hier ook bij kunnen helpen! Vraag om wat meer variatie...
 
Moest net kokhalzen van dit omelet van 10 eieren. Duurde wel 20 min ofzo om het bijna op te krijgen ahah. Normaal gesproken eet ik graag een ei maar alsje voor 4 a 5 weken straight elke dag eieren moet eten begin je zelfs die geur te haten haha.

Ik ga me ontbijt wel vervangen met 150gr kip

Bekijk bijlage 438040
Heb je er wel kruiden door gedaan? En een beetje Italiaanse roerbakgroente oid doet ook wonderen i.p.v. een beetje ijsbergsla.
 
zoveel stress idd ...hoeft echt niet lijkt mij :o
 
Zout en zwarte peper hielp niet echt
Je hebt bij ah van die zakken Italiaanse/Chinese/Thaise roerbakgroente. Als je 600 gr roerbakt kun je die prima over 3 dagen verdelen.
Klop je eieren eerst heel goed door zodat het vrij luchtig wordt. Giet dat in de koekenpan, eerst beetje cooking spray gebruiken. De 200 gram groente erover en giet gooi er wat kruiden over. Aanraders vind ik zelf kruiden van Jonnie Boer of de ronde glazen potten van Euroma. Zit geen zout in dus zelf nog beetje zout toevoegen als je dat wilt. Deksel op de pan en laten staan totdat het ei ook bovenop gestold is. Dan voorzichtig keren. Zo maak ik mijn perfecte omeletjes: https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-814#post-10104757
 
Je hebt bij ah van die zakken Italiaanse/Chinese/Thaise roerbakgroente. Als je 600 gr roerbakt kun je die prima over 3 dagen verdelen.
Klop je eieren eerst heel goed door zodat het vrij luchtig wordt. Giet dat in de koekenpan, eerst beetje cooking spray gebruiken. De 200 gram groente erover en giet gooi er wat kruiden over. Aanraders vind ik zelf kruiden van Jonnie Boer of de ronde glazen potten van Euroma. Zit geen zout in dus zelf nog beetje zout toevoegen als je dat wilt. Deksel op de pan en laten staan totdat het ei ook bovenop gestold is. Dan voorzichtig keren. Zo maak ik mijn perfecte omeletjes: https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/page-814#post-10104757
.

Ik zal eraan denken maar ik ga eerst een paar dagen eieren skippen en dat vervangen met kip
 
Ik krijg honger maar als ik naar me meals kijk gaat Mn honger weer weg :roflol:
 
Dan doe je echt wat fout lol
 
Back
Naar boven