AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

12/12/2018 - Random
Front squat

1x7 40 kg
1x6 50 kg
1x5 55 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg*
1x4 60 kg
1x4 60 kg
Voor de tweede keer ever dit gedaan. Met straps btw.
Totaal niet zwaar in de benen met deze load, maar zeker wel heavy voor de rug voor de positie.

BOR
1x8 40 kg
1x7 50 kg (PR)
1x6 60 kg
1x6 60 kg
1x5 65 kg
1x5 65 kg
Laatste twee sets met wat momentum.
Wel sick, toen ik dit met SS deed had ik reps met 42,5 kg.

SLDL
1x11 60 kg
1x8 80 kg
1x6 90 kg
1x4 100 kg
First timer.

Unilateral tricep extension
3x7 1 stack + blauwe band per kant
1x6 1 stack + bluawe band per kant
Hngg :D

Cable glute kickbacks
3x12 7.9 kg per kant
First timer.

Farmer walks
1x30 kg per kant
1x30 kg per kant*
First timer.
Vooral lastig omdat die dumbells tegen m'n dijen aan klotste.

Trainingstijd: 110 min
 
12/12/2018 - Random
Front squat

1x7 40 kg
1x6 50 kg
1x5 55 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg*
1x4 60 kg
1x4 60 kg
Voor de tweede keer ever dit gedaan. Met straps btw.
Totaal niet zwaar in de benen met deze load, maar zeker wel heavy voor de rug voor de positie.

BOR
1x8 40 kg
1x7 50 kg (PR)
1x6 60 kg
1x6 60 kg
1x5 65 kg
1x5 65 kg
Laatste twee sets met wat momentum.
Wel sick, toen ik dit met SS deed had ik reps met 42,5 kg.

SLDL
1x11 60 kg
1x8 80 kg
1x6 90 kg
1x4 100 kg
First timer.

Unilateral tricep extension
3x7 1 stack + blauwe band per kant
1x6 1 stack + bluawe band per kant
Hngg :D

Cable glute kickbacks
3x12 7.9 kg per kant
First timer.

Farmer walks
1x30 kg per kant
1x30 kg per kant*
First timer.
Vooral lastig omdat die dumbells tegen m'n dijen aan klotste.

Trainingstijd: 110 min
Jeuuutje wat een sterke bent-over rows, girl. :flexing::grinny: Good job!
 
14/12/2018 - Random
Deadlift
(sumo)
1x5 60 kg
1x5 75 kg*
1x5 90 kg*
1x5 105 kg*
Voeten meer geëxoroteert vanaf hier.
1x4 105 kg*
1x4 105 kg*
Lol wat sterretjes hierna.
Is 10 kg onder werksetgewicht met 4-5 reps zoals ze bij Sheiko voorgeschreven zouden staan. Pretty decent.

Incline dumbell press
1x10 10 kg per kant
1x8 14 kg per kant
4x8 16 kg per kant
First timer.
Chest en biceps behoorlijk kapot.

Incline dumbell row
1x8 18 kg per kant (PR)
3x8 18 kg
Met wat upper back rounding onderin en daarna shoulder retraction voor wat meer mid traps tov lats.

Machine shoulder press
1x8 25.25 kg breed
1x8 25.25 kg smal
1x6 25.25 kg breed
1x6 25.25 kg smal
First timer.

Unilateral tricep extension
2x6 groene band per kant (geen pauze)

Trainingstijd: 80 min

Zal vanavond of morgen wat beeldmateriaal van de sumo DL's posten.

---

Vanmiddag tentamen gehad, die ging best goed en nu lekker drie weken college-vrij :)
Vanavond meteen stappen, heuij!
 
wat betekenen die sterretjes? heb dat even gemist geloof ik :o

veel plezier vanavond! geniet ervan :D
 
wat betekenen die sterretjes? heb dat even gemist geloof ik :o

veel plezier vanavond! geniet ervan :D

Als ik 't goed heb, dan betekende het dat er van dat bepaalde setje een filmpje is gemaakt

En idd, heeeul veul plezier vanavond:)
 
Hier een na laatste setje

En laatste setje

Helemaal niks met dingen als spread the floor oid gedaan. Ook niet meteen heel breed omdat ik anders bang zou zijn dat m'n heupen dat niet leuk zouden vinden.
Misschien ben ik wel sterker met sumo, dunno. Wellicht het proberen waard?

Tips zijn in ieder geval welkom :)
Sowieso mag ik wat meer hangen viel me al meteen op.
 
Vanwaar ineens sumo of gewoon eens testen?
Lekkere trainingen hoor!
 
Vanwaar ineens sumo of gewoon eens testen?
Lekkere trainingen hoor!

Gewoon grappig voor een keer en dus ivm een weekje random trainingen :)
Maar wel leuk om het nog een paar keer te doen in de toekomst vind ik.

En danku!
 
17/12/2018 - W1D1 (H1)
Incline BP

1x10 20 kg
1x10 30 kg
1x11 37.5 kg (@7.5 ipv 8) (VPR)
1x11 37.5 kg (@8)
1x10 37.5 kg (@8)

Squat 2 sec paused halfway up
1x6 20 kg
1x6 60 kg
1x6 70 kg
1x6 77.5 kg (@8)* (VPR)
Merkte al bij de laatste rep datie niet helemaal goed paused was maar ik wat beweging erin had.
Drop 8-12%
1x6 70 kg
1x6 70 kg
1x6 70 kg

Goodmorning
1x9 40 kg (VPR)
1x9 40 kg

Cable front raise
1x12 1.1 kg per kant
Te licht, dus telde niet als set vond ik. Naar het andere cable station gegaan waar ik een goed gewicht kon laden.
1x12 4.5 kg per kant
1x10 4.5 kg per kant
Links is beduidend zwakker dan rechts... Probeerde ook erg te focussen op goede bewegingsbaan en mmc (met name links was dat bewust nodig).

Trainingstijd: 80 min

Erg lekkere training! Wat betreft de RPE's ben ik misschien nog wat conservatief met het schatten, maar dat zie ik wel een stuk beter gaan na een paar weekjes.

---

Nieuw schema
Begonnen aan m'n nieuwe schema! Heb nog wat aanpassingen te doen en dit is nog wat transition van afgelopen peaking block en relatief weinig training naar een hypertrophy block.
Heb veel kennis opgedaan, en doe ik nog steeds, uit de JTS Powerlifting Program Design Manual & het nieuw uitgekomen boek van Sheiko.
Heb best wel wat nieuwe oefeningen die ik zal gaan doen om zwakke punten aan te pakken, dat zijn met name voor elke main lift:
- Squat: zwakke benen tov rug
- Bench: zwakke schouders en lack of upper body strength in z'n algemeen
- Deadlift: worden bij zwaar gewicht een soort van stiffies, dus moet dan alles uit m'n rug halen

---

Blabla
Lekker katabool weekend gehad :o
Vrijdag op zaterdag van 5:15 - 9:15 geslapen. Ook nog eens bij vriendinnen want vond de Uber naar huis te duur lol.
Zaterdag op zondag gelukkig wel lekker 9u geslapen. Afgelopen nacht van 2:30 - 7:00 geslapen.

Ga morgen maar lekker vroeg m'n nest in. Moet morgen overigens m'n verstandskies aan de andere kant eruit laten halen :(
Beetje kut wbt trainen natuurlijk, maar moet een keer gebeuren.
 
Sterkte met je verstandskies vandaag!
 
17/12/2018 - W1D1 (H1)
Incline BP

1x10 20 kg
1x10 30 kg
1x11 37.5 kg (@7.5 ipv 8) (VPR)
1x11 37.5 kg (@8)
1x10 37.5 kg (@8)

Squat 2 sec paused halfway up
1x6 20 kg
1x6 60 kg
1x6 70 kg
1x6 77.5 kg (@8)* (VPR)
Merkte al bij de laatste rep datie niet helemaal goed paused was maar ik wat beweging erin had.
Drop 8-12%
1x6 70 kg
1x6 70 kg
1x6 70 kg

Goodmorning
1x9 40 kg (VPR)
1x9 40 kg

Cable front raise
1x12 1.1 kg per kant
Te licht, dus telde niet als set vond ik. Naar het andere cable station gegaan waar ik een goed gewicht kon laden.
1x12 4.5 kg per kant
1x10 4.5 kg per kant
Links is beduidend zwakker dan rechts... Probeerde ook erg te focussen op goede bewegingsbaan en mmc (met name links was dat bewust nodig).

Trainingstijd: 80 min

Erg lekkere training! Wat betreft de RPE's ben ik misschien nog wat conservatief met het schatten, maar dat zie ik wel een stuk beter gaan na een paar weekjes.

---

Nieuw schema
Begonnen aan m'n nieuwe schema! Heb nog wat aanpassingen te doen en dit is nog wat transition van afgelopen peaking block en relatief weinig training naar een hypertrophy block.
Heb veel kennis opgedaan, en doe ik nog steeds, uit de JTS Powerlifting Program Design Manual & het nieuw uitgekomen boek van Sheiko.
Heb best wel wat nieuwe oefeningen die ik zal gaan doen om zwakke punten aan te pakken, dat zijn met name voor elke main lift:
- Squat: zwakke benen tov rug
- Bench: zwakke schouders en lack of upper body strength in z'n algemeen
- Deadlift: worden bij zwaar gewicht een soort van stiffies, dus moet dan alles uit m'n rug halen

---

Blabla
Lekker katabool weekend gehad :o
Vrijdag op zaterdag van 5:15 - 9:15 geslapen. Ook nog eens bij vriendinnen want vond de Uber naar huis te duur lol.
Zaterdag op zondag gelukkig wel lekker 9u geslapen. Afgelopen nacht van 2:30 - 7:00 geslapen.

Ga morgen maar lekker vroeg m'n nest in. Moet morgen overigens m'n verstandskies aan de andere kant eruit laten halen :(
Beetje kut wbt trainen natuurlijk, maar moet een keer gebeuren.
Hopelijk valt het mee vandaag, met het trekken van je verstandskies! Good luck, girlie. :kiss:
 
1x6 77.5 kg (@8)* (VPR
Kan je niet even aan iemand vragen of die voor je wilt klappen of iets wilt roepen wanneer je op 2 seconden zit aangezien dit geen 2 seconden is wat zonde zou zijn voor de oefening.
 
Lekkere training weer! Die paused squats lijken mij pittig O.o
 
Sterkte met je verstandskies vandaag!

Hopelijk valt het mee vandaag, met het trekken van je verstandskies! Good luck, girlie. :kiss:

Thanks meiden!

Kan je niet even aan iemand vragen of die voor je wilt klappen of iets wilt roepen wanneer je op 2 seconden zit aangezien dit geen 2 seconden is wat zonde zou zijn voor de oefening.

Dat is wel een goede inderdaad. Lastig km zelf door te hebben onder load.
Je hebt helemaal gelijk dat dit geen mooie 2 secs waren :o

Lekkere training weer! Die paused squats lijken mij pittig O.o

Dankje! Ja die zijn erg zwaar... Gaan me denk ik wel heel veel goeds doen voor m'n squats
 
De tandarts heeft je een flinke jaap gegeven zag ik op insta! Beterschap, hopelijk kan je snel weer pizza's eten!:)
 
De tandarts heeft je een flinke jaap gegeven zag ik op insta! Beterschap, hopelijk kan je snel weer pizza's eten!:)

Heb me vandaag ook ziek gemeld op werk :o
Lijkt wel alsof ik drie wangen heb. De druk wordt ook immens als ik maar voorover ga hangen. Gelukkig, op de pijnlijke druk in m'n wang en kaak na, weinig pijn op de plek waar de kies zat.

Ging helemaal kut trouwens. Verdoving duurde de vorige x 6 uur voordat het begon uit te werken. Nu leek het niks te doen (zelfde verdoving).
Bij het inwerken voelde ik al niet dat m'n lip en tong amper verdoofd waren, gaf dat van m'n tong ook aan. Maar dacht nog; misschien had ik dat de vorige keer ook alleen in de uren daarna.
Chirurg heeft tijdens de procedure 3 of 4x bijverdoofd, ging écht niet met het boren in die kies. Snijden voelde ik niks van.
Kwam die stoel uit met tranen over m'n wangen en alsof ik in de sauna (niet met BB_ hoor) gezeten had.

Zo chill als het de vorige keer ging, zo kut ging het nu...
 
Ohhh klote meis. Hopenlijk gaat het snel weer wat beter.
 
Back
Naar boven