MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wil eigenlijk een bestelling plaatsen
    Maar kan niet kiezen voor levering op zaterdag (15-12) of maandag (17-12) bij het postNL afleverpunt..kan dat via opmerking of moet ik niet zo ongeduldig zijn:roflol:

    We sturen ma t/m do, dus ontvang dagen zijn di t/m vr. Als je het pakket op zaterdag wilt ophalen bij postnl punt moet je vrijdag selecteren, want het pakket blijft er 2 dagen bevroren liggen. Dan komt het vr of za aan, en haal je het za op. Bestel dus snel voor 15:00 en dan komt het goed. Als je mijn bericht te laat leest bel ons op of je nog mee kan, soms is PostNL te laat en kun je geluk hebben.
     
    We sturen ma t/m do, dus ontvang dagen zijn di t/m vr. Als je het pakket op zaterdag wilt ophalen bij postnl punt moet je vrijdag selecteren, want het pakket blijft er 2 dagen bevroren liggen. Dan komt het vr of za aan, en haal je het za op. Bestel dus snel voor 15:00 en dan komt het goed. Als je mijn bericht te laat leest bel ons op of je nog mee kan, soms is PostNL te laat en kun je geluk hebben.
    Komt goed. Bedankt voor de reactie
     
    Ah, je hebt ze ontdekt :D! Heb tegenwoordig een airfryer. Ik doe ze vanuit ontdooide toestand 6 min op 200graden erin. Perfectie. Vaak als mee neem product voor onderweg in het weekend. Ik doe het hierna in een bakje met een lightsaus, havermout whey shake mee en gogogo.



    Oh nee Rob :D! Alles wat we verbieden op de product pagina (zie het kopje vriesbrand). De rauwe kipfilets worden bewust met 2 omzakken geleverd die erom moeten blijven. Kipfilets bloot in de vriezer leggen geeft uitdroging ook wel vriesbrand. Vocht gaat eruit en rubberachtig laagje blijft er over als je het ver laat komen. Benieuwd wat je van paprika chili vindt!





    Gewoon bestellen! Meeste pakketten komen gewoon eerste dag aan, sommige 2de dag (8% op het moment). En met dit weer zien we pakketten zelf bevroren op lever dag 3, maar zo ver komt het eigenlijk nooit. En als het wel zo ver komt heb je altijd garantie op je pakket, waardoor je altijd met een gerust gevoel moet kunnen bestellen. Enige dat we vragen is een adres of postnl punt te kiezen rekening houden met 1-2 leverdagen, dus niet 1 leverdag, just in case. De tip van Marina is een hele goede. Dit hebben we ook als tip bij het afrekenen staan. PostNL punten worden als eerst geleverd, zodat hun bussen en sorteercentrums zo snel mogelijk zo leeg mogelijk raken.


    Toppp bedankt voor je bestelling nog net voordat we dicht gaan. Volgende week laatste week van het jaar!

    Die optie van post NL afhaalpunten geldt dan wel enkel voor NL.. België is sowieso aan huis levering (en kost van 8€)... toch?
     
    Die optie van post NL afhaalpunten geldt dan wel enkel voor NL.. België is sowieso aan huis levering (en kost van 8€)... toch?

    Klopt, winkels in NL mogen voeding accepteren, maar in Belgie niet (heel krom). Wel is PostNL werkend aan tijdindicaties in Belgie te krijgen, net als Nederland. Dat krijgt je bv: 15:00-18:00 als tijdsvak. Ook avond levering in Belgie komen er aan. Beide weet ik niet van wanneer in 2019. Waardoor je weet waar je aan toe bent voordat je afrekend. De 8 euro vervalt vanaf 150euro aan boodschappen.
     
    Klopt, winkels in NL mogen voeding accepteren, maar in Belgie niet (heel krom). Wel is PostNL werkend aan tijdindicaties in Belgie te krijgen, net als Nederland. Dat krijgt je bv: 15:00-18:00 als tijdsvak. Ook avond levering in Belgie komen er aan. Beide weet ik niet van wanneer in 2019. Waardoor je weet waar je aan toe bent voordat je afrekend. De 8 euro vervalt vanaf 150euro aan boodschappen.
    Thanks voor de info The Dutch Giant !
     
    Godverdomme rundergehakt balletjes zijn ook goed te nakken man. Hier wel wat curry bij. Goede combo.

    Na een jaar alleen maar tonijn en sardines hakken zijn deze gekruide vleesch pakketjes een zeer aangename afwisseling.
     
    Ook weer een bestelling gedaan! #100143816 alle kip-soorten zo'n beetje proberen. Ben benieuwd :D
     
    Daar gaat m'n kerstgratificatie....

    Hello winterbulk: 100143666

    Alvast fijne dagen Team MM!

    Enorme bestelling, bedankt :thumbs:

    Gekruide kipgehakt is fuckit lekker man. Heb een fles curry klaar liggen maar dat zal niet nodig zijn.

    Godverdomme rundergehakt balletjes zijn ook goed te nakken man. Hier wel wat curry bij. Goede combo.

    Na een jaar alleen maar tonijn en sardines hakken zijn deze gekruide vleesch pakketjes een zeer aangename afwisseling.

    Met de macro's die wij aanleveren kun je ook lekker eten Rob :D, leuk te lezen dat het smaakt! Eet ik deze twee ook af en toe voor variatie in mijn dieet.

    Ook weer een bestelling gedaan! #100143816 alle kip-soorten zo'n beetje proberen. Ben benieuwd :D

    BAM :)! Komt eraan! Bedankt voor je laatste bestelling van dit jaar.
     
    Het jaar toch maar afsluiten met een gevulde diepvries :D bestelling #100144153 is de deur uit
     
    2e diepvries hier helaas kapot gegaan :(
     
    2e diepvries hier helaas kapot gegaan :(
    Das echt ruk.. :(
    Nieuwe bestellen? levering binnen 24 uur en je vriezer goed dicht houden... Dan zou de inhoud nog bevroren moeten zijn...
    Maar dan moet je wel budget hebben om een nieuwe te bestellen....

    Heb je toevallig bij een dichtbijgelegen supermarkt een vriend ofzo werken? Misschien kan je zo iets regelen... heb dat vroeger wel eens gedaan .. alles in 2 dozen geflikkerd en mocht het 2 dagen daar in de vriescel laten staan... :o
     
    Das echt ruk.. :(
    Nieuwe bestellen? levering binnen 24 uur en je vriezer goed dicht houden... Dan zou de inhoud nog bevroren moeten zijn...
    Maar dan moet je wel budget hebben om een nieuwe te bestellen....

    Heb je toevallig bij een dichtbijgelegen supermarkt een vriend ofzo werken? Misschien kan je zo iets regelen... heb dat vroeger wel eens gedaan .. alles in 2 dozen geflikkerd en mocht het 2 dagen daar in de vriescel laten staan... :o
    Momenteel even geen ruimte/budget/kennissen nee. Dan de actie maar laten schieten :D
     
    Momenteel even geen ruimte/budget/kennissen nee. Dan de actie maar laten schieten :D

    je kan het altijd proberen bij een supermarkt, Toen ik bij een supermarkt werkten lieten wij dit wel toe.

    Alleen is het nu wel bijna kerst.
     
    je kan het altijd proberen bij een supermarkt, Toen ik bij een supermarkt werkten lieten wij dit wel toe.

    Alleen is het nu wel bijna kerst.
    Momenteel gen idee wanneer er een nieuwe vriezer komt dus wordt hem niet.
     
    Momenteel gen idee wanneer er een nieuwe vriezer komt dus wordt hem niet.
    Das jammer.... :( als je hier in de buurt had gewoond had ik wss wel wat bij onze super kunnen regelen voor je.. bestel zo nu en dan wel eens wat lactose vrij... mag het daar in de koelcel laten staan tot ik iemand kan vinden om het te halen... of als ik geen ruimte heb in mijn minikoelkastje... :o
     
    Vanavond onwijs zitten smikkelen van de tonijn! En de kangaroeburgers gaan er 's middags voor lunch ook meer dan goed in drool:

    Maar die kant-en-klare-zalmgehakt :kots:
    Bij het openmaken komt er eerst een sloot vocht uit en vervolgens zit je kattenvoer te eten. Dat had ik toch niet verwacht toen ik het bestelde (4 goede reviews ook, maar nee, als zalmliefhebber moet je deze niet kopen...). Ben benieuwd naar andere ervaringen.
     
    Back
    Naar boven