MuscleMeat

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

Btw er werd naar mijn mening gevraagd, mijn mening is dat problemen enkel zullen opgelost worden als zij ginder blijven en hun landen terug opbouwen van in de plaats blijven oorlogvoeren voor water of olie, want water zal er toch genoeg zijn en olie is binnen 20-30 jaar niet meer de belangrijkste energiebron.
 
Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat wij Belgen ginder de problemen gaan komen oplossen. We hebben gvd 6 regeringen voor zulk een prutsland. Getuigd al genoeg van inefficiëntie en onbekwaamheid.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Gewoonterecht en precedenten als bronnen van recht benoemen... Een drogredenering? Neen dat zijn feiten.

Ik zeg dat het feit dat jij het scenario dat het sowieso als een precedent wordt aanvaardt een slippery slope drogredenering is. Ondertussen al de derde keer. Ik heb er zelfs een analogie als begeleiding bijgezet.

Dat je dat niet begrijpt en jezelf veren in je kont wil steken is mijn zaak niet.
 
Ik zeg dat het feit dat jij het scenario dat het sowieso als een precedent wordt aanvaardt een slippery slope drogredenering is. Ondertussen al de derde keer. Ik heb er zelfs een analogie als begeleiding bijgezet.

Dat je dat niet begrijpt en jezelf veren in je kont wil steken is mijn zaak niet.

Ik zie er een reëel gevaar in en IMO is dat reden genoeg om voorzichtig te zijn met zulke pacten.

Mocht het pact beperkt in tijd geldig zijn zou het risico ook een stuk beperkter zijn. Het onbeperkte karakter is in deze heel gevaarlijk. Het is een voortdurend zwaard van Damocles.

Er is niks mis dat je mijn redenering niet volgt maar het is wel jammer dat je niet vertelt waarom het pact voor jou wel/niet goedgekeurd zou moeten worden Calyptus

Tot slot kan ik je verzekeren dat ik niks in mijn kont stop. Dat is iets wat me nooit heeft geïnteresseerd, alhoewel ik wel positieve zaken heb gehoord over prostaatstimulatie. Toch pas ik er voor.
 
Laatst bewerkt:
dit is hoe een leider hoort te zijn , beste leider van de hele wereld

After Congress Refuses Trump’s Border Wall, He Responds With Military Order

 
dit is hoe een leider hoort te zijn , beste leider van de hele wereld

After Congress Refuses Trump’s Border Wall, He Responds With Military Order


Amerika, Nederland en nog een groot deel van de wereld is één grote kinderspeelplaats man. Net zoals die sneue en zogenaamde vrijheid. De enigste landen waar het goed geregeld is is in de Scandinavische landen.
 
sommige moeten hun oogkleppen afdoen en dringend : hier nog wat meer bewijs van Soros en zijn invoeging in de politiek :

Orban cracks down on Soros-backed university and NGOs



nog bewijs hebben? :)
 
en net zoals ik vandaag nog eerder zei van de media en het verzwijgen van de kritiek op de eu en migratie ,is hier weeral een bewijs

42.jpg


© EPA

POLITIEK
"Welkomstpolitiek van Merkel bekritiseren wordt strafbaar"
13 DECEMBER 2018
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dominique Dewitte

editor express
Media die zich negatief uitlaten over massamigratie kunnen in de toekomst hun subsidies verliezen.

Dat staat te lezen in het eerder deze week door 148 landen in Marrakech ondertekende Migratiepact. Hoewel de ondertekenaars - waaronder België - er op blijven hameren dat het Pact niet-bindend is, staat niets diezelfde landen in de weg om in een tweede tijd delen ervan te implementeren en in wetten te gieten.

Verschillende journalisten hebben vragen bij het ‘objectief 17’ van het migratiepact. Dat heeft als doel 'onafhankelijke en objectieve berichtgeving' rond migratie te bevorderen. Zo wordt gedreigd met 'het stopzetten van subsidies aan media die systematisch racisme, xenofobie, intolerantie en andere vormen van discriminatie naar migranten toe promoten'. Maar wie gaat bepalen wat ‘systematisch racisme, xenofobie, intolerantie en andere vormen van discriminatie’ naar migranten toe juist is?





41.png

Al wie zich tegen clandestiene migratie verzet moet worden gedemoniseerd
Volgens de Franse geopoliticus Alexandre del Valle heeft dit objectief als doel de intellectuelen, journalisten en politici die zich zorgen maken over ongecontroleerde migratie en pleiten voor een vermindering of stopzetting van financiële steun aan clandestiene migranten, te demoniseren.

Om dit objectief te bereiken moet volgens het Migratiepact ‘objectieve en kwalitatieve informatie worden gepromoot, ook op internet’. ‘Opmerkelijk zinsconstructie’, schrijft del Valle, ‘want het is net dankzij internet dat de discussie omtrent het Pact is losgebarsten, wat tot een polemiek heeft geleid in verschillende landen: België, maar ook Italië, Oostenrijk, Zwitserland, de Viségradlanden,...’ Enkele van die landen hebben zich ondertussen uit het Pact teruggetrokken.

De schrijvers van het Pact en hun politieke bondgenoten zijn ook vastberaden om ‘journalisten te sensibiliseren omtrent migratiekwesties en de bijbehorende terminologie’. 'Een contradictio in terminis', schrijft del Valle, 'want hoe kan een debat over migratie objectief worden gevoerd indien het journalistenkorps eerst gesensibiliseerd moet worden om een ‘positieve terminologie over migratie te gebruiken?'

Elke kritiek op massamigratie wordt onmogelijk
Een punt dat eerder al was aangehaald door de Nederlandse europarlementariër Marcel de Graaff (PVV). “Een basiselement van deze overeenkomst is de uitbreiding van de definitie van haatzaaierij. De overeenkomst wil haatzaaierij criminaliseren. Media die kritiek uiten op migratie kunnen worden gesloten. [...] Wie de welkomstpolitiek van mevrouw Merkel in de toekomst nog wil bekritiseren riskeert dus te worden gevangen gezet voor haatzaaierij. Elke kritiek op massamigratie wordt onmogelijk.”

Lees meer
 
Ik houd van dit soort discussies zolang ze inhoudelijk zijn en er ideeën / feiten uitgewisseld worden.

Jouw uitspraken zijn onnodig paniekerig en verhitten de gemoederen.

RACIST!!!
 
heb je kinderen en hoe oud ben je als ik vragen mag?

Het lijkt me beter voor de wereld als ik me niet voortplant:rolleyes:. Komen er nog meer van die eigenwijze snotjongens....
 
ok,denk dat je ook nog maar jong gastje bent ,student wss maar soit ,ieder zijn mening ,

update : 15000 mensen zullen aanwezig zijn in brussel zondag en dan nog de gele hesjes die ook mee gaan betogen :)
 
Back
Naar boven