AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Training week 47

HEAVY DAY Monday 19.11.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press RAW: 20x20, 8x70, 5x100, 5x130, 3x160kg.
Bench Press Equipped; 3x190 (12cm), 2x210 (8cm), 1x225kg (4cm)
Seated Band Rows: 5x12 (with 70mm band)


LIGHT DAY Wednesday 21.11.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: 20x20, 8x60, 5x90 & 5x5x120kg
Seated Band Rows: 5x8 (with 70mm band)


MEDIUM DAY Friday 23.11.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: : 20x20, 10x70, 5x100, 5x140, 5x142,5 & 5x145kg
Seated Band Rows: 5x10 (with 70mm band)


Comment:
maandag met shirt getraind...ging vrij goed...ik doe dit altijd in combinatie met boards...3 boards is 12cm, 2 boards is 8cm en 1 board is 4cm.
Vanaf donderdag last van diaree en weinig energie...derhalve gekozen om 3 werksetjes te doen op vrijdag.
 
Welk shirt gebruik je ?
 
Welk shirt gebruik je ?
Een Titan Super Katana Low Cut A/S maat 56.
Ik ben destijds begonnen met een Rage X van Inzer.
Dat was gebruiksvriendelijk maar daarna overgestapt naar een Super Katana waar ik ooit 255kg in gedrukt heb...en dat was beduidend meer dan de 225kg wat ik uit de Inzer wist te halen. Denk dat wat 1ply betreft Titan de betere shirts heeft. Maar andere equipment vind ik van inzer weer beter...simpele dingen zoals een forever belt of een singlet.
 
Een Titan Super Katana Low Cut A/S maat 56.
Ik ben destijds begonnen met een Rage X van Inzer.
Dat was gebruiksvriendelijk maar daarna overgestapt naar een Super Katana waar ik ooit 255kg in gedrukt heb...en dat was beduidend meer dan de 225kg wat ik uit de Inzer wist te halen. Denk dat wat 1ply betreft Titan de betere shirts heeft. Maar andere equipment vind ik van inzer weer beter...simpele dingen zoals een forever belt of een singlet.
1ply vond ik die super Katana low cuts ook goed. Maar nu gebruik ik een Inzer sdp, beste shirt op de markt vind ik.

Je frequentie is wel hoog man . En dat op jou leeftijd toch.. hoe blijf je blessurevrij ?
 
1ply vond ik die super Katana low cuts ook goed. Maar nu gebruik ik een Inzer sdp, beste shirt op de markt vind ik.

Je frequentie is wel hoog man . En dat op jou leeftijd toch.. hoe blijf je blessurevrij ?


Een Inzer SDP is 2ply en open back als ik het goed heb, en dat is niet toegestaan bij de WDFPF en ook niet bij de IPF.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen ervaring met multi ply shirts en kan er verder niets zinnigs over zeggen.
Welke federatie kom je voor uit?

Frequentie is vrij hoog, inderdaad...maar ik train met wisselende intensiteit...maandag/zwaar - woensdag/llicht - vrijdag/middelzwaar, di/do & za/zo rustdagen.
Het is dus niet zoals bij menig andere schema's waar hoge frequentie en hoge intensiteit hand in hand gaan...dat red ik niet als 50 plusser.
Dit schema bied mij vooralsnog voldoende herstelmogelijkheden zonder overtraind te raken.
Daarnaast doe ik alleen maar bench press, rows en band pull aparts...voor de rest geen oefeningen...ik hoef niet allround te zijn, ik wil graag een sterke bank hebben en dan moet je mijns inziens vooral bankdrukken...en natuurlijk rows voor de balans in je spieren en band pull aparts als "shoulder saver". Allerlei andere oefeningen nog doen zetten mijns inziens geen zoden aan de dijk voor bovengenoemde doelstelling en kosten alleen maar tijd en energie die ik dus liever aan het bankdrukken besteed. Maar dat is alles mijn persoonlijke mening en niet zaligmakend ;)
 
Training week 48

HEAVY DAY Monday 26.11.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press RAW: 20x20, 8x70, 5x100, 5x130, 3x160kg.
Bench Press Equipped; 3x190 (12cm), 2x210 (8cm), 1x225kg (4cm) & 5x175kg with Slingshot
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


MEDIUM DAY Thursday 29.11.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: : 20x20, 10x70, 5x100, 5x130, 5x145, 5x152.5 & 3x160kg en 5x170kg Slingshot
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


Comment: Deze week geen 3 maar 2 trainingen gedaan...deze week was de zwaarste week voor de wedstrijd..
Donderdag een medium "plus" training gedaan (me eigenlijk laten "verleiden" om iets te zwaar te gaan)...ik had bezoek van Walter & Rowana Zwerts (vader en dochter).
Walter is een 50 plusser die lang betonpalen geplaatst heeft en helaas momenteel aan een vorm van reuma lijdt en zeer onregelmatig trainen kan...desondanks drukte hij gisteren gewoon met mij dezelfde gewichten als mij, hij is van nature gruwelijk sterk. Zijn dochter van 18 jaar kan zo'n 20x haar eigen gewicht van 55kg drukken...iets wat ook uitzonderlijk sterk te noemen is...soms zit zoiets in de genen bij mensen. Rowana zal me assisteren tijdens de workshop bij Eigen Kracht op zondag 9 December tijdens de SAPcup.
Ik had er eerst over nagedacht om het "kunstje" zelf te laten zien, maar een ouwe, dikke beer die op een bank ligt te woelen, daar trek je geen "volle zalen mee" ;)
Maandag nog een deload training en dan hoop ik dat zaterdag 8 December alles volgens plan loopt...ons team heeft helaas met blessures te maken...een teamgenoot (40 plusser) is de strekker van de pols naar de elleboog losgeschoten :(
 
Laatst bewerkt:
Training week 49

Monday 03-12-2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: 20x20, 10x60, 5x90, 5x110 & 3x5x130kg
Seated Band Rows: 3x20


Comment: Deze week is een deloadweek daar ik zaterdag 8 december een teamwedstrijd bankdrukken in Antwerpen heb.
De rest van de week staat in het teken van herstel om zo volledig hersteld en ook gretig aan de wedstrijd te verschijnen in de hoop het maximale uit mezelf te halen.
Zondag 9 December leid ik dan een bankdrukworkshop op de SAPCUP bij de stand van de Dopingautoreit / Eigen Kracht. en word daarin geassisteerd door Rowana Zwerts.
Het hele weekend staat dus in het teken van (drug-free) krachtsport :)
 
Ik werd gisteren door Sanca (moderator van dit forum) erop geattendeert dat ik momenteel met 188 personen de meeste “volgers” had op het forum.

Ik moet bekennen dat ik aangenaam verrast en echt verbaasd was. Ik had niet verwacht dat zoveel personen mijn log volgen. Er zijn beslist interessantere logs op dit forum dan dat van mij te vinden en weet zeker dat veel forumleden ook beduidend vaker “leuk” bevonden worden.

In elk geval wil ik BEDANKT zeggen jegens alle trouwe lezers van mijn log, ik hoop dat jullie er je voordeel mee kunnen doen, als is het maar om niet dezelfde fouten als mij te maken! Ik weet dat ik in bepaalde zaken extreme standpunten heb en hoogstwaarschijnlijk zal ik ook wel eens onzin uitkramen (het verstand komt met de jaren dus er is nog hoop voor me ;)) en zal niet iedereen het altijd met alles eens zijn wat ik schrijf, maar dat wat ons allen hier verbindt is de liefde voor de krachtsport!

upload_2018-12-6_13-48-25.png
 
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. Je kunt iemands account volgen, maar volgens mij heeft dat geen functie. Je log heeft momenteel 105 volgers, staat rechts bovenaan. Ik vermoed dat de log van Skatermarvin het meest gevolgd is want die heeft er 296.
 
Ik moet bekennen dat ik aangenaam verrast en echt verbaasd was. Ik had niet verwacht dat zoveel personen mijn log volgen. Er zijn beslist interessantere logs op dit forum dan dat van mij te vinden

Ik weet dat ik in bepaalde zaken extreme standpunten heb en hoogstwaarschijnlijk zal ik ook wel eens onzin uitkramen (het verstand komt met de jaren dus er is nog hoop voor me ;)) en zal niet iedereen het altijd met alles eens zijn wat ik schrijf

Zie daar opheldering van het mysterie, je log heeft hierdoor gewoon een zeer hoog rel-potentieel en we weten allemaal dat de gemiddelde DDB'er daar DOL op is. :p;):)
 
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. Je kunt iemands account volgen, maar volgens mij heeft dat geen functie. Je log heeft momenteel 105 volgers, staat rechts bovenaan. Ik vermoed dat de log van Skatermarvin het meest gevolgd is want die heeft er 296.

Onderstaand berichtje over "Opmerkelijke leden" kreeg ik gisteren doorgestuurd van Sanca.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet zoveel verstand van heb en me er ook niet mee bezig hou hoeveel "volgers" ik heb en waarschijnlijk is zoiets ook maar een moment opname. Mocht alles op een misverstand berusten, dan maakt het voor mij verder ook niets uit en zeg ik sorry...en is mijn dank jegens alle lezers desondanks oprecht en welgemeend! :)


upload_2018-12-6_14-27-53.png
 
Zie daar opheldering van het mysterie, je log heeft hierdoor gewoon een zeer hoog rel-potentieel en we weten allemaal dat de gemiddelde DDB'er daar DOL op is. :p;):)
:roflol: :thumbs: daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, Harpep! ;)
 
Even een update over afgelopen weekend wat geheel in het teken van de krachtsport stond.


Zaterdag dan de wedstrijd…ik was gegaan in de veronderstelling dat ik een aanval op het WR van 235 had kunnen doen, maar het was een powerliftwedstrijd en dan kan alleen een WR verbeterd worden als je dus behalve bankdrukken ook kniebuigen en deadliften doet…het bankdrukken waar ik aan mee deed was een teamwedstrijd. Ik miste hierdoor moet ik eerlijk zeggen de gedrevenheid om “alles te geven”…ik heb geopend met 230k in de 1e beurt…2e beurt met 235 kreeg ik net de ellebogen niet helemaal op slot en de 3e beurt was halverwege de koek op. Natuurlijk moet je niet alleen meedoen als het om een record gaat maar het motiveerd wel om alles eruit te halen, het is dan meer een strijd tegen mezelf en daar heb ik soms best wel moeite mee. Vechten voor een verbetering van een record of de degens kruisen met een gelijkwaardige tegenstander motiveerd altijd wel wel wat extra.


Zondag tijdens de SAP cup dan de bankdrukworkshop bij Eigenkracht die we als zeer geslaagd mogen beschouwen (althans meetbaar aan de reacties van het publiek en de organisatoren van eigen kracht).
Mijn presentatie was blijkbaar in de smaak gevallen (nu had ik me moet ik toegeven er ook zeer goed op voorbereid en wilde niets aan het toeval overlaten).
Rowana Zwerts deed dan de demonstraties van het bankdrukken en ook dat viel goed in de smaakt, zij is gevraagd worden om cleane kneiter te worden (dat zijn voorbeeldsporters die op een schone manier de sport beoefenen). De dopingautorteit had een hele presentatie met diverse sprekers en tevens werd de inmiddels 4e volledig hernieuwde editie van Eigen kracht van Hans Wassinkg " het meest complete handboek voor effectief en gezond fitnessen op Eigen Kracht" uitgegeven...van harte aanbevolen :thumbs: voor slechts 29.95 te koop vanaf heden!

upload_2018-12-10_10-37-30.png



Doelstellingen 2019?

Heel blijven en trainen om zowel het WR unequipped 197.5 en WR equipped 235 (in mijn leeftijds/gewichtsklasse bij de WDFPF) te verbeteren en wat vetmassa verliezen ( ik schrijf bewust vet, daar ik liefts geen spiermassa wil verliezen).
We zullen zien of het allemaal gaat lukken…197.5 RAW is een zeer pittige uitdaging en 235kg equipped is ook niet vanzelfsprekend dat ik dat zomaar druk.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. Je kunt iemands account volgen, maar volgens mij heeft dat geen functie. Je log heeft momenteel 105 volgers, staat rechts bovenaan. Ik vermoed dat de log van Skatermarvin het meest gevolgd is want die heeft er 296.
Hij heeft echt wel de meeste volgers (op de account) op het forum, Marvin heeft veel log volgers maar slechts 43 volgers volgens de lijst ;)
 
Hij heeft echt wel de meeste volgers (op de account) op het forum, Marvin heeft veel log volgers maar slechts 43 volgers volgens de lijst ;)
Ik doelde ik log volgers. Wat heeft de functie volgen verder voor functie? Bij logs die ik volg krijg ik meldingen maar van mensen die ik volg is er behalve dat er in mijn account vermeld wordt dat ik ze volg geen meerwaarde aan verbonden toch? Dus wat ik bedoel, leuk zoveel volgers maar als uiteindelijk die mensen je content toch niet volgen heeft het weinig nut.
 
Training week 49

LIGHT DAY Wednesday 12.12.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: 20x20, 8x60, 5x90, 5x120, 5x122.5 , 5x125 , 5x127.5 & 5x130kg.
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


MEDIUM DAY Friday 14.12.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: : 20x20, 8x60, 5x90, 5x120, 5x140, 5x141.25, 5x142.5, 5x143.75 & 5x145kg.
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


Comment:
Deze week de “heavy” training overgeslagen i.v.m. de wedstrijd op zaterdag.
Ik vind het altijd leuk om tijdens een training de worksets met kleine stapjes omhoog te gaan…op de light day 120-130 (stappen van 2.5kg) en op de medium day 140-145 (stappen van 1.25kg).
De intensiteit ligt hierdoor toch weer net iets hoger dan als ik 5x5 met hetzelfde aanvangsgewicht zou doen.
De fraction plates / micro plates die ik heb komen hierbij goed van pas!

9 maart 2019 is het NK RAW Bankdrukken...daar gaan we naar toe werken...het WR in mijn gewichtsklasse/leeftijdkslasse staat op 197.5...ik drukte op de voorlaatste wedstrijd 192.5 (weliswaar afkeer wegens technische fout). Een progressie van 5kg lijkt niet veel, maar het moge duidelijk zijn dat het een zeer pittige uitdaging zal zijn in mijn geval...in elk geval leuke doelstelling om voor te trainen!

Hieronder nog een artikel van Andy Baker over AMRAP setjes.
Het laat zien dat AMRAP setjes niet altijd met een relatief lichter % van je 1 RM gedaan moet worden om je dan helemaal leeg te pompen.
AMRAP setjes kunnen ook gebruikt worden om vast te stellen of je sterker bent geworden…(het meest betrouwbaar is een 1 RM poging)…
als je eerst 5 reps met 80% van je 1RM kon en vervolgens 7 reps met 80% dan zal je 1 RM ook gestegen zijn.


Why & How to “AMRAP” Effectively (4 Methods) by Andy Baker.


So most of us have come to know and use “AMRAP” as a pretty common acronym in the strength and conditioning world, but in case you don’t know “AMRAP” stands for As Many Reps As Possible.

We used to just call this “taking a set to failure.” But with all things terminology changes and training to failure has kind of earned itself a negative connotation for better or worse. So we’ll go with the times and talk about the most effective strategies when using an AMRAP set or sets in your programming.

So why do AMRAP in the first place?

Well, good question and some coaches argue against it and not without merit. But there are two main reasons why one might do an AMRAP set – testing and training.

An AMRAP set can be an effective way to run a “test” if you want to gauge where your strength is at during a given training cycle or perhaps at the end of a training cycle. This would be in lieu of testing a heavy single. If you want to gauge absolute strength, singles are the most reliable method since you are basically cutting right to the chase. If you want to see how much weight you can lift….then see how much weight you can lift.

But this has it’s draw backs. Mainly taking out a random 1RM on the Squat, Bench, or Deadlift is fatiguing as hell and can screw up a training cycle when you time it wrong. Others might want to avoid singles because they have previous injuries they don’t want to provoke with extremely heavy weight or perhaps they train alone and prefer to not handle weights on a squat or bench press that they might get pinned with.

In these cases you can use an AMRAP set as a metric for testing strength. I’d suggest using weights in the 3-6 range for these types of AMRAP sets as they tend to be more reflective of actual 1RM strength than say a 10-rep max which has a major conditioning / endurance component to it. I’ve seen some brutally strong men who probably didn’t have a great 10-rep max….mainly because they don’t train with 10+ reps. Given a few weeks of specific training they COULD have a big 10-rep max, but they simply lack the stamina to get there. So for this reason, I like lower rep sets.

So for instance if you know your previous best Bench Press at 275 lbs is 3 reps, then AMRAPing 275 and hitting 4 or 5 reps is a good indicator that you have gotten stronger without having to test a 1RM. If you REALLY want to know your 1RM – then test a 1RM. But if you just want to know if you are getting stronger….adding reps and/or weight to a 3-6 rep max is fine.

Training w/ AMRAPs

I do actually like AMRAP sets when used appropriately. There is always debate on how total volume, training to failure, fatigue, muscular damage, and metabolic stress factor into muscular hypertrophy. Most of the current thinking tends to lean towards total volume as the primary driver of hypertrophy while other mechanisms are considered to be irrelevant or of lesser importance.

So in terms of hypertrophy does 405 x 10RM yield to more gains than 405 x 5 x 2??? Volume is the same, but the stress is a bit different. I’d argue that the former is more powerful than the latter…….in the short term. In the long term, the 405 x 10RM is a helluva difficult thing to perform week in and week out, whereas 405x5x2 can probably be improved upon more linearly by adding sets/reps/weight more easily and in the long term you can argue that 405x5x2 is more powerful than 405x10RM.

So I like AMRAPs, but sparingly and I tend to use them on ASSISTANCE AND SUPPLEMENTAL work far more often than I do with the primary exercises. I tend to rotate assistance and supplmental work in and out of the program on a fairly regular basis and for this reason I find AMRAPs work great. I get the most out of the exercise as I can NOW! and then I switch it out for something else and come back to it in a few weeks.

FOUR WAYS TO AMRAP

If you are just doing a single set of an exercise for an AMRAP then it’s pretty straight forward. Typically I’ll program this for a client as a single set back off for max reps, either with the parent exercise, or as a slight variant. For instance, on the Deadlift I might have the person work up to a heavy single for the day and then back off to 80% and hit an AMRAP of between 4-6 reps. On the Deadlift example, I only use Deadlift AMRAPs after a heavy single. If I have the client work up to say a heavy set or sets of 3-8 reps (the “training reps”) then I might do their single set back off AMRAP as a Stiff Leg Deadlift, RDL, or Deficit Deadlift. So maybe they Deadlift for 3 sets of 5 and then hit an SLDL for an 8-10RM. Or maybe I’ll have them Bench for 5×5 and then hit a close grip bench AMRAP for a set of 8-10. etc, etc. I believe these types of sets go a long ways towards building muscle mass and work capacity.

If I want to do an AMRAP for multiple sets there are three main ways to go about this.

First is to AMRAP the first set and then AMRAP out the subsequent sets as well. Lets just assume 3 work sets of Dips. In the simplest version of this, you’d perform an AMRAP set of Dips and then rest for a set period of time that allows for complete or at least mostly complete recovery. We’ll say 2-5 minutes of rest between sets. What might be common in this scenario is a set of 15, a set of 12, and a set of 9. Basically the trainee will always hit the biggest number on the first set and then lose some reps as he goes.

The second option is to AMRAP the first set and then rest very little and hit a bunch of very “small sets” until you reach some sort of cut off point in terms of reps or sets. There are several popular iterations of this. Currently “MYO-REPS” (credit to Borge Fagerli) are popular. With Myo-Reps the trainee might do a max effort or semi-max effort set of say 10 reps and then rest about 10 seconds and bang out 5-10 more sets of 2 reps with 10 seconds between reps until the trainee hits a total volume of between 20-30 total reps. This is similar to the DoggCrapp method which has been around since the early 2000s. Dante Trudel was epically successful with his clients (and himself) and created an entire bodybuilding system out of “DC” sets in which the trainee hits a max effort set (usually between 6-15 reps) and then takes a bit longer rest, usually in the form of 10-20 big deep breaths (about 30-40 seconds) and then hits another set to failure. The trainee then repeats this process one more time. The result is 3 sets done in quick succession. Usually about a 50% loss in capacity is normal. So it’s normal for a DC set to go from 8 to 4 to 2. Far less volume than the My0-Reps approach, but the weights are generally far heavier.

The third option, which I often use with my clients is to perform two sub-maximal work sets and then have them AMRAP a third set. John Scheaffer of GreySkull Barbell uses a similar format in his version of his novice linear progression with the Squat, Bench Press, and Press. I don’t use this approach much with my clients with the main exercises, but I do it all the time on assistance exercises. For instance, if I’m having them perform a Dumbbell Bench Press I might have them do 2 sets of 8 with 75 lbs with maybe a 2-3 minute rest in between. On set 3, I’ll have them AMRAP out a set and hopefully hit around 10-12 reps to failure. Having a detailed history of past performances is critical with this method so you have an idea of what rep-max to shoot for on set 3 and how many reps to use on sets 1 and 2. I’ve found that this method allows for more overall total volume with meaningful weight, but still getting the benefits of taking sets to failure, creating fatigue and metabolic stress.

I find potential benefits in all of these methods and potential risks in all of them as well. These are just some ideas for you to think about in your own training, as in all things training, there is usually more than one way to skin the cat.
 
Training week 51

Heavy Day Monday 17.12.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: 20x20, 8x70, 5x100, 5x130 & 4x4x150kg
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


Medium Day Thursday 20.12.2018
Band Pull Apart: 4x25
Bench Press: : 20x20, 8x60, 5x90, 5x120 & 5x5x140kg
Seated Band Rows: 5x20 (with 70mm band)


Comment:
Op de heavy dag wilde ik werksetjes met 150kg doen met of 5x3 of 3x5 en wat is het geworden? Juist 4x4! ;) Tijdens de kerstperiode week 51-52 besloten 2 trainingen per week i.p.v. 3 te doen. In het nieuwe jaar begin ik weer met 3 trainingen per week. HLM wil ik daarbij blijven aanhouden, dat bevalt goed. Ik zal het iets gaan aanpassen…ik heb gelezen dat “masterlifters” meer voordeel ervaren als ze de intensiteit opvoeren maar het volume verlagen bij de basic lifts. In plaats van 5x5 op de trainingsdagen zal ik kiezen voor 3x5, maar dan met een zwaardere intensiteit. Ben benieuwd hoe dit bevalt.

Eigen Kracht:

Het volledig hernieuwe boekwerk van Eigen Kracht is momenteel overigens verkrijgbaar (€29,95)…meer informatie op onderstaande link…leuk dat ook DFPFNL weer een vermelding kreeg :)
upload_2018-12-21_10-21-17.png


Zo staat er het volgende te lezen op de website van Eigen Kracht.
Workshop: de betere bank
Veel fitnessers en bodybuilders willen graag wat meer ijzer op de bank kunnen wegzetten. Natuurlijk, trainen voor symmetrische en proportionele spieren is iets anders dan zoveel mogelijk gewicht omhoog krijgen, maar toch kunnen ze veel leren over de kunst en kunde van het bankdrukken die powerlifters beheersen en hoe je sterker kan worden en meer spiermassa opbouwen. Spreker was René Hamers van de Drug Free Powerlifting Federation Netherlands en samen met multitalent Rowana Zwerts nodigden zij de aanwezigen uit de grondbeginselen ervan te ervaren.

Zie hieronder de link naar het complete artikel:

https://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/1017/Eigen+Kracht-dag+2018%3A+het+boek+en+de+presentaties



Nieuwe halter.

Met mijn verjaardag een nieuwe halter van het merk ironsports (fitness seller) gekregen:

Belastbaarheid bankdrukken (500kg) kan ik nog eventjes vooruit ;)

Diameter: 29mm / Knurlmarkeringen 81cm / Knurl type: Powerlifting met center knurl.

De knurling is behoorlijk ruw wat voor deze halter uitermate geschikt maakt voor powerlifting.

Mijns inziens een halter waar de prijs/kwaliteitverhouding prima is :thumbs:

https://www.fitness-seller.nl/ironsports-power-bar-20-kg-zwart-chroom/



Last but not least:

Ik wens alleen een ZALIG KERSTFEEST & VOORSPOEDIG NIEUWJAAR :engel:

Opdat ieder zijn doelstellingen moge halen, vele records zullen sneuvelen, we heel weten te blijven en als goed voornemen voor het nieuwe jaar de slogan van de dopingautoriteit: “ het is pas een prestatie als je presteert op eigen kracht” ter harte zullen nemen voor hen die dit nog niet gedaan hebben.
 
het zelfde toegewenst beste huggy , mogen de powerlifting goden met je zijn in het nieuwe jaar
 
Back
Naar boven