AndroidHealthClinic

Kratom

Bezoekers in dit topic

Vind wel duur die kilo's. Hoeveel neem je dan per dag?
 
Vind wel duur die kilo's. Hoeveel neem je dan per dag?

Duur? Haha. In een winkel in Amstardam betaal je 10 euro voor 10 gram. Nederlandse webshops 20 euro voor 100 gram. Daar betaal je 60 euro voor een kilo inclusief verzending.
 
Ervaren jullie problemen bij het bestellen bij Kratomind? Ik kan niks in mijn cart toevoegen? Of kijk ik nu compleet scheel..
 
Ze hebben vakantie en nemen pas weer orders aan vanaf maandag 10 juni
 
Dank je, ik kan blijkbaar niet lezen :)
 
Laatst weer eens genomen, ik merk er gewoon best wel weinig van.. tussen de 3,5gr en 5gr geprobeerd.
 
Ik krijg als het goed is morgen Borneo white en Red thai (100gr) binnen van Gaiana. Dit is de eerste keer dat ik kratom ga gebruiken, erg benieuwd.
 
Heeft niemand van jullie issues met importeren van kratom? Bij mij worden de pakketjes zowel bij post.nl als dhl halve tijd tegen gehouden en terug gestuurd. Erg vermoeiend.
 
Heeft niemand van jullie issues met importeren van kratom? Bij mij worden de pakketjes zowel bij post.nl als dhl halve tijd tegen gehouden en terug gestuurd. Erg vermoeiend.

Nee, net kilotje van Kratomind uit Indonesië binnen via PostNL.
 
Eindelijk zin gehad om wat meer te proberen.

Had laatst mijn ribben zwaar gekneusd/gebroken en rode kratom werkt goed pijnstillend en relax.

Nu groen voor wat meer relax voor de warme dagen. Groen geeft tot nu toe nog niet heel veel effect, iets relaxer wel met wat meer praten.
 
En gebruiken jullie het nog steeds? En via Kratomind?
 
Ik neem het af en toe omdat ik nog wat over heb, maar merk elke keer zo weinig en ben er al 2x naar van geworden waarvan 1x zelfs kotsen door de aanhoudende misselijkheid.
Laatst een keer genomen nadat ik op die dag ook pheni had genomen en dan werkt het wel relax. Volgende keer iets sneller na elkaar nemen om te kijken wat dat doet.
 
Ik neem het af en toe omdat ik nog wat over heb, maar merk elke keer zo weinig en ben er al 2x naar van geworden waarvan 1x zelfs kotsen door de aanhoudende misselijkheid.
Laatst een keer genomen nadat ik op die dag ook pheni had genomen en dan werkt het wel relax. Volgende keer iets sneller na elkaar nemen om te kijken wat dat doet.

Heb je dat met alle soorten Kratom?

Zeker. Ik neem stem and vein van Kraatje.

Ik kwam die site ook tegen, wel wat eenvoudiger bestellen. Heb het nog niet eerder geprobeerd. Kwaliteit is daar dus goed?
 
Heb je dat met alle soorten Kratom?



Ik kwam die site ook tegen, wel wat eenvoudiger bestellen. Heb het nog niet eerder geprobeerd. Kwaliteit is daar dus goed?

Kwaliteit is super, maar wel prijzig relatief gezien.
 
Gister 2gr Green Malay geprobeerd, geen effect. Te lage dosering waarschijnlijk.

Net 3.5gr Red Thai Maeng Da. Na 45 minuten wat draaierig/sloom en bloedheet. Warmte begint iets wat te zakken. Ik heb het van mijzelf al altijd warm dus vind dit niks.
 
Veel mensen nemen teveel. Zijn opzoek naar een super effect. Less is more. Neem 2 gram op een lege maag en laat dat een uurtje inwerken voor je eet. Je zou een subtiele energie en mood lift moeten ervaren.
 
Veel mensen nemen teveel. Zijn opzoek naar een super effect. Less is more. Neem 2 gram op een lege maag en laat dat een uurtje inwerken voor je eet. Je zou een subtiele energie en mood lift moeten ervaren.

Ja blijkbaar, die aanbevolen doseringen kloppen nergens. Nu werkt het alleen maar slaapverwekkend met zo'n brok in je keel alsof je eten hoog zit.
 
Back
Naar boven