Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kerstlunchconcert met het beroemde Luchtmacht Orkest. Helaas alleen het laatste half uurtje gehoord wegens een vergadering die uitliep (> 3,5 uur vergaderd en dan heb ik het nog niet over de middag :().
    IMG_20181212_125857.jpg
     
    Kerstlunchconcert met het beroemde Luchtmacht Orkest. Helaas alleen het laatste half uurtje gehoord wegens een vergadering die uitliep (> 3,5 uur vergaderd en dan heb ik het nog niet over de middag :().
    Bekijk bijlage 438028
    Niet zingen met een volle mond Bert :)
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Zuidoost-Drenthe bedoel je?
    Van mijn huis uit gezien is dat min of meer hetzelfde. :P Allebei een pokkeneind (of pokke-eind?) rijden in dezelfde richting ongeveer.
    Kankerlijer genoemd door een kansenpareltje in de gym omdat ik blijkbaar een bankje uit hun circuit had gepakt waar in de verste verte niemand in de buurt was. Ze kwamen er ook pas na 10 minuten achter en desbetreffend kansenpareltje kwam me vertellen dat ik hun spullen aan het stelen was. Heb hem gezegd dat hij dan misschien niet van alles door de hele gym moet strooien om eens in het half uur 30 seconden te gebruiken maar toen was ik een kankerlijer. Maar ik laat niet met me sollen dus heb hem een zielig ventje genoemd en ben gaan klikken bij de balie, dat zal hem leren!
    WTF. Schelden met 'kanker' is per definitie al supertriest en dan ook nog om zoiets. Ik dacht trouwens dat jij zo megabuff en sterk was; hoe kan het zijn dat iemand dat tegen jou durft te zeggen? :P Nog knap dat je je hebt ingehouden en niet dat bankje door z'n strot naar binnen hebt geduwd.
    Niet zingen met een volle mond Bert :)
    Ik heb niet zo veel noten op mijn zang, maar was ruim voor het zingen de kerk al uit hoor. Jaja, nu zing je wel een toontje lager he. ;)
     
    Toen je gepenetreerd werd in de sauna, zong je toen een toontje hoger?

    :trollfacex:

    Oooh Bert, wat moet jij spijt hebben van jouw openheid...eeeh verkeerde woord.....eerlijkheid mbt het saunaverhaal. :roflol:
     
    De nerd in mij is trouwens heel erg blij met dat nieuwe Sheiko boek, vooral die technische analyses geven mij een tinteling :$
    Die heb ik toevallig vandaag ook gekocht.
     
    Oooh Bert, wat moet jij spijt hebben van jouw openheid...eeeh verkeerde woord.....eerlijkheid mbt het saunaverhaal. :roflol:
    Oh, nee hoor. Ik weet immers ook wel dat als ik zoiets post dat me zal blijven achtervolgen en dat sommigen hier dat graag tot in den treuren willen blijven aanhalen. Ik moet zeggen dat ik om de meeste grappen best hard moest lachen. Helaas zijn er ook mensen die gewoon niet grappig zijn en zichzelf blijkbaar nogal leuk vinden en hierop terug willen blijven komen tot in den treuren.
    Zoals jij :trollfacex:
     
    Oh, nee hoor. Ik weet immers ook wel dat als ik zoiets post dat me zal blijven achtervolgen en dat sommigen hier dat graag tot in den treuren willen blijven aanhalen. Ik moet zeggen dat ik om de meeste grappen best hard moest lachen. Helaas zijn er ook mensen die gewoon niet grappig zijn en zichzelf blijkbaar nogal leuk vinden en hierop terug willen blijven komen tot in den treuren.
    Zoals jij :trollfacex:

    Tot in den treuren is een contaminatie van uit den treure, uitentreuren en tot in het oneindige...
     
    Onderhoudsbeurtje bij de bottenkraker
    nek schouders en rug..... pfff.....Feels Goooooood!!!!
     
    Back
    Naar boven