Fitness Seller

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Bezoekers in dit topic

je ziet wel hoe goed het werkt in Amerika
 
Dus er moet een hek om “Europa”, of om elk individueel land?
 
Je hier kritisch uiten tegen het geluid van nanan betekend niet dat je pro immigratie bent.

jawel ,geef het maar toe , jij bent racistisch als het om racisten gaat,is hier ook een meldpunt voor ? :mad:
 
je ziet wel hoe goed het werkt in Amerika
waar is dat hek dan , dagelijks stromen nog hele dorpen de vs binnen , een muur of hek is voor de inwoners een veilig gevoel te geven , niet om mexicanen buiten te houden
 
je ziet wel hoe goed het werkt in Amerika
giphy.gif
 
Jonges, jongens, laat even in het midden of het in Amerika wel of niet werkt, ik ben wel benieuwd naar de uitvoering hier in Europa.
 
jawel ,geef het maar toe , jij bent racistisch als het om racisten gaat,is hier ook een meldpunt voor ? :mad:

Juist, ik ben intolerant wat betreft intolerantie.
 
In hoeverre is de vergrijzing een probleem als er steeds meer jobs (zullen) verdwijnen door automatisering? :thinking:
 
Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?
 
Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?
nergens op , goed voorbeeld is de bouwsector .
Jaarlijks kiezen nog steeds een groot aantal voor bv een opleiding timmeren/metselen etc , en toch neemt het aantal oost europeese medewerkers in dergelijke sectoren toe
 
Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?
MAAR WAT DENK JIJ DAN VAN DE HELE GESJES?
 
nergens op , goed voorbeeld is de bouwsector .
Jaarlijks kiezen nog steeds een groot aantal voor bv een opleiding timmeren/metselen etc , en toch neemt het aantal oost europeese medewerkers in dergelijke sectoren toe


ik moet toch eerlijk bekennen dat ik graag met Polen samenwerk ,ze accepteren gezag ,hebben inzicht,zijn inventief en zeuren niet zo snel als de gemiddelde Nederlander,

en ja, ik weet dat er in de tuinbouw veel zuip /tokkie Polen werken dus ze zijn absoluut niet allemaal even heilig ,maar die worden in ons vak binnen een week vervangen ,no problemo,


opvallende eigenschappen zijn onder meer hun galgenhumor,zelfspot en trots ,

mijn kinderen spelen trouwens ook veel met Poolse kinderen in de straat , zijn zonder uitzondering beleefd en netjes ,ik word na al die jaren nog steeds aangesproken met meneer Vieze Jij :roflol:
 
Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?

Idem voor 'gecorrigeerd naar sociaal economische status. Dat snap ik ja, ze komen uit bergdorpen.
 
Back
Naar boven