Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Thanks! Ik kan ook wel een flex foto posten, maar dat durf ik niet :P. Dan kun je pas echt lachen, aangezien ik geen massa meer heb.

Trouwens, de meest ongemakkelijke foto was in de eerste week na mijn operatie. Toen had ik een dikke plofkop.
Hoeveel ben je kwijt dan??
 
Jaws is beresterk, dus ik zie het als een compliment. :D
Het verschil: hij bijt staalkabels door en ik heb nog moeite met een zachte boterham. :roflol:
 
Hoeveel ben je kwijt dan??
Sinds de operatie 5-6 kg. Die kwam echter een maandje na mijn wedstrijd en ik was in de prep al een kg of 15 kwijt, dus die kg's die daar nog eens bovenop kwamen zullen voornamelijk spiermassa geweest zijn.
 
Jaws is beresterk, dus ik zie het als een compliment. :D
Het verschil: hij bijt staalkabels door en ik heb nog moeite met een zachte boterham. :roflol:

Ja, en hij is ook dood...maar een kniesoor die daar op let :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
20181216_133153.png

In Gold's Gym
 
Oooh sorry, ik zag eerst die mevrouw daarachter bij de kabels, jij komt bijna niet in beeld.;)

Overigens: ik ben verliefd (nee, sorry, niet op jouw).

Oh. Vette shape trouwens :roflol:
 
Damn!! Wat een kanonskogels van schouders!
 
Je hebt een vrij hoog vetpercentage. Zo te zien wel flink wat massa eronder. Wat zijn je doelen dan? Strongman ofzo?
Bodybuilder, massa bouwen en kracht verhogen. maar heb een slome metabolisme en zet snel vet aan. Mijn doel was nu zegmaar om die waist te verminderen en dan te Leanbulken. Was altijd al flink geweest hoor
 
Bodybuilder, massa bouwen en kracht verhogen. maar heb een slome metabolisme en zet snel vet aan. Mijn doel was nu zegmaar om die waist te verminderen en dan te Leanbulken. Was altijd al flink geweest hoor
Zou eerder door cutten tot zeg een maart, die tijd ga je ook zeker nodig hebben
 
Back
Naar boven