AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Dan is er vast ook een (wedstrijd)foto van zijn 3%? ... :o

IMG_0659.JPG
 
Aan je foto te zien zou ik niet zeggen dat je gebruikt.
 
Zou het echt nie weten. Ik let op de spiegel en niet op weegschaal, ik vind de weegschaal echt een mind-Fucker en demotiverend. Spiegel maakt mij wel blij. Ik kan morgenochtend wel wegen. Toen ik trouwens vroeg aan me coach van hoe word ik sneller droog was zn antwoord meer stuff nemen lol
Wie is je coach als ik vragen mag?
Een goeie coach adviseert zo lang mogelijk niets te gebruiken, tenzij je de pro's en cons afwegend zelf tot het besluit bent gekomen dat je echt wilt gebruiken. Dan adviseert hij je en is terughoudend met de doseringen. Althans, zo zie ik het en dat is mijn ervaring. Zelf nog niets gebruikt overigens (niet dat dat uitmaakt).
 
Ik kan Jeffrey Latour zeker aanbevelen:thumbs:
Vraagje: jij woont toch in (Zuid-)Limburg en Jeffrey zit in Apeldoorn? Rijd je veel op en neer of krijg je voornamelijk online coaching?
 
Vraagje: jij woont toch in (Zuid-)Limburg en Jeffrey zit in Apeldoorn? Rijd je veel op en neer of krijg je voornamelijk online coaching?
Klopt, 2 uur enkele rit.
Ga er ongeveer elke 4 weken heen voor de zogenaamde checkup. Na de feestdagen zal dat wat vaker worden ivm de wedstrijdprep voor 3 maart. We spreken elkaar ook online regelmatig.
De afstand maakt me niet uit. Jeffrey is een hele fijne kerel en zijn aanpak sluit ook aan op mijn visie/voorkeuren. Resultaten tot nu spreken denk ik voor zich.
 
...en het is te zien dat het werkt op deze manier...
 
Klopt, 2 uur enkele rit.
Ga er ongeveer elke 4 weken heen voor de zogenaamde checkup. Na de feestdagen zal dat wat vaker worden ivm de wedstrijdprep voor 3 maart. We spreken elkaar ook online regelmatig.
De afstand maakt me niet uit. Jeffrey is een hele fijne kerel en zijn aanpak sluit ook aan op mijn visie/voorkeuren. Resultaten tot nu spreken denk ik voor zich.
Resultaten zijn belachelijk goed man (vandaar ook dat ik interesse toonde in je coach)! Ik rijd ook liever een stukje voor een goeie coach, maar vind 2 uur enkele reis wel lang. Ik had min of meer hetzelfde concept, maar in de prep ging ik wekelijks naar Fox (ook omdat ik training daar fijn vond), maar dat was voor mij maar 35 minuten enkele reis in het weekend.
 
Resultaten zijn belachelijk goed man (vandaar ook dat ik interesse toonde in je coach)! Ik rijd ook liever een stukje voor een goeie coach, maar vind 2 uur enkele reis wel lang. Ik had min of meer hetzelfde concept, maar in de prep ging ik wekelijks naar Fox (ook omdat ik training daar fijn vond), maar dat was voor mij maar 35 minuten enkele reis in het weekend.
De eerste 10 weken van mijn begeleiding bij Jeffrey ben ik gewoon op 106 blijven zitten maar belachelijk veel gedaald in mijn vetpercentage. Pas de laatste 6 weken en met name de laatste 2 is mijn gewicht enorm gedaald, nu ongeveer 96 kg. Ik durf te beweren dat ik minimaal 6 kg spiermassa ben aangekomen in die tijd. Je kunt altijd eens langs voor een intakegesprek. Weet wel dat hij vrij veel atleten heeft momenteel en weet niet of hij er nog direct aanneemt. Hij wil het liefst wel zo persoonlijk mogelijk houden (wat ik ook een groot pluspunt vind).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De eerste 10 weken van mijn begeleiding bij Jeffrey ben ik gewoon op 106 blijven zitten maar belachelijk veel gedaald in mijn vetpercentage. Pas de laatste 6 weken en met name de laatste 2 is mijn gewicht enorm gedaald, nu ongeveer 96 kg. Ik durf te beweren dat ik minimaal 6 kg spiermassa ben aangekomen in die tijd. Je kunt altijd eens langs voor een intakegesprek. Weet wel dat hij vrij veel atleten heeft momenteel en weet niet of hij er nog direct aanneemt. Hij wil het liefst wel zo persoonlijk mogelijk houden (wat ik ook een groot pluspunt vind).
Thanks!:thumbs: Ik ben overigens niet weg bij mijn huidige coach, heb echter sinds mijn wedstrijd even een pauze ingelast en krijg nu even dus geen coaching. Ik ga binnenkort de way ahead bepalen, wil eerst weer even in mijn ritme komen en terug op niveau.
 
Vonk is voor mij ook 1.5u enkele reis, vind het meer dan ooit waard!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven