XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Ik neem misschien één blik per week. In de cut wat vaker, buiten de cut ook gerust weken niet. Ik ken genoeg mensen die dagelijks een blik nemen en zelfs mensen die dagelijks 3 tot 4 blikken drinken. Dat laatste lijkt mij niet echt gezond, maar wat is 'slecht'? Met cafeïne en stoffen als taurine is het mij nooit duidelijk (en bewijs ook niet eenduidig) in wat gezond is en wat niet.

Elke dag een blik zal je heus niets van krijgen v.w.b. gezondheidsklachten, maar net als met cafeïne is het erg persoonlijk of je iets ervaart. Belangrijkste lijkt mij dat je het met mate doet (dus geen 3 blikken op een dag drinken) en persoonlijk ben ik er voorstander van om Monster en PWO's niet structureel te nemen, aangezien het effect danafneemt en je niet meer gewend bent gewoon zonder te trainen. Ik beperk het liever tot de momenten dat ik het even nodig heb en geniet er meer van als ik het slechts af en toe neem.
 
De Emte is verbouwd naar een Coop en ineens de Sunrise in het assortiment. Maar ik weet nu ook direct weer waarom ik deze toch al niet kocht :o
 
De Emte is verbouwd naar een Coop en ineens de Sunrise in het assortiment. Maar ik weet nu ook direct weer waarom ik deze toch al niet kocht :o
Smerige bocht uit de krochten van de hel!!:devilnana:
 
GEEL ORANJE WEG
BLAUW ZWART ERIN

monster europa pls luister naar dbb
Ultra Violet, Ultra Blue en mogelijk Black ipv Geel en Oranje inderdaad.

Of gewoon alle suikermonsters wisselen voor alle Ultra, Rehab, Java en Muscle monsters..:rolleyes:
 
Deze is ook wel lekker voor een zero sugar drankje

226BA9D5-5580-446D-9191-4D82EC12AC17.jpeg
 
Waar verschilt deze monster energie in met de red bull zero qua smaak?
 
Kun je niet met elkaar vergelijken. Neem er gewoon eens een zou ik zeggen
 
Inderdaad niet echt te vergelijken. Aangezien je de redbull ook drinkt is een zoete smaak niet het probleem denk ik.
Probeer anders een klein blikje van de AH als je niet direct een halve liter wil kopen
 
  • Like
Waarderingen: C6DL
Beter pak je dan die muscle of java monster
 
Laatst een blik violet besteld en geproefd, maar de witte is en blijft ruimschoots mijn favoriet.
 
Laatst een blik violet besteld en geproefd, maar de witte is en blijft ruimschoots mijn favoriet.
Wit was ook mijn favoriet, maar nadat ik laatst voor het eerst Ultra Violet op had moet ik zeggen dat ik wel twijfel. Ik moet ze nog eens na elkaar proeven.
 
Waar verschilt deze monster energie in met de red bull zero qua smaak?

Redbull en Monster hebben beiden een unieke smaak. Rockstar ook wel. Echt een ander drankje zoals cassis of cola ook niet te vergelijken is, met toevallig in beiden cafeïne verwerkt.

Van alle andere goedkopere merken proef ik geen verschil en heb ik altijd het idee dat ze uit dezelfde fabriek komen.
 
Gisteren een bruin blik monster gescoord bij ons op de zaak. Wallmart had maar een paar smaken.
Maar de benzinepompen hier zijn een compleet ander verhaal. Denk tussen de 15-20 smaken op sommige plekken.

Die bruine smaakt precies als ijs koffie. Ook geen prik.
 
Back
Naar boven