AndroidHealthClinic

Waarom worden merken ze snel opgerold?

Bezoekers in dit topic

Karon

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2013
Berichten
1.105
Waardering
35
Toen ik net begon met kuren waren het al jaren dezelfde merken die bekend waren. Echter lijkt het de laatste tijd wel of een merk een jaar bestaat en dan alweer opgerold wordt en toevalig komt er dan ook gelijk een nieuw merk voor in de plaats, lijkt me sterk dat Justitie hier achter zit en heb eerder het idee of dit een soort van marketingtruuk is.

Vroeger had je dit ook wel eens, dan werd er een nieuw merk op markt gezet waarvan de eerste batch echt goed was en de rest troep en zodra dat bekend werd, werd het merk opgeheven. Maar met die nieuwe merken heb ik dat idee helemaal niet en is de kwaliteit altijd wel goed maar toch stoppen ze.
 
Ze worden wel degelijk opgerold, lees de nieuwsberichten er maar op na.

In de zomer nog iets gelezen wat over ep ging. Kwam doordat douane postpakketten had onderschept. Het kan zijn dat ze daar nu meer op controleren.
 
Laatst bewerkt:
Zat over te vinden idd in nieuwsberichten. De langlopende merken zijn vaak onderdeel van een groter geheel aan criminele activiteiten zoals drugshandel. Over het algemeen goed georganiseerd. De nieuwe merken die snel opgerold worden zijn vaak eenpitters, die dat er wel even bij denken te doen, er is immers een enorme vraag als afgaat op de AAS sectie op het forum. Maar goed, dit zijn doorgaans geen doorgewinterde, goed ingevoerde en goed georganiseerde criminelen. Dat lijkt de meest voor de hand liggende conclusie op basis van de afgelopen jaren (nieuwe merkjes) tov jarenlange marktleiders die vaak jarenlang onder de radar kunnen blijven.
 
of vaak al jarenlang op de radar. zo'n onderzoek kan soms jaren duren, voordat ze voldoende bewijs hebben.
vaak ook drugs en andere praktijken bij gemoeid. steroids zijn dan secundaire vondst. wat wel weer oorzaak kan zijn van verder onderzoek.
 
en je heb ook nog de labs die zogenaamd stoppen en vervolgens onder een andere naam verder gaan , En wat mij ook opviel een bepaald groot oost europees lab produceert schijnbaar zelf niks meer maar bied daarintegen een groot assortiment aan Pharma en andere ugl spul aan .
blijft zwarte handel , valt vrij weinig zinnigs over te zeggen
 
Back
Naar boven