AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hij leek ook serieus niet te begrijpen waarom dat gevaarlijk is.
Ofwel het type 'het heeft geen zin hier ook maar één woord mee te wisselen, want dat is verspilde moeite'. Sommige mensen leven echt in een of andere droomwereld.
 
Ofwel het type 'het heeft geen zin hier ook maar één woord mee te wisselen, want dat is verspilde moeite'. Sommige mensen leven echt in een of andere droomwereld.

Of het getuigt van een diep inzicht en was een stille hint.
 
Zijn wel meer van die dingen die mateloos irriteren , dumbells die zonder enig nadenken van de top van de rep de vloer worden opgedonderd levert ook leuke situatie's op
 
Iemand enig idee hoe ik zorg dat youtube stopt met het vertalen van titels van video's.

Het is echt zo fucking vervelend....
 
Zijn wel meer van die dingen die mateloos irriteren , dumbells die zonder enig nadenken van de top van de rep de vloer worden opgedonderd levert ook leuke situatie's op

Ik zat tijdje geleden naast zo iemand, die ging vlak naast me dumbbell shoulder presses zitten doen met een kilo of 44. Zelf deed ik dumbbell chest presses met 55kg, dus ik had kunnen retalieren.
 
Voel me al paar dagen misselijk en als ik naar eten kijk gaat Mn honger ook weg. Train momenteel 6 dagen, elkedag cardio en neem ook stuff zoals anavar winny t5 en clen los van bottles want die neem ik ook. Weet effe niet wat ik moet doen. Mn lichaam is wel snel veranderd en droog geworden
 
Voel me al paar dagen misselijk en als ik naar eten kijk gaat Mn honger ook weg. Train momenteel 6 dagen, elkedag cardio en neem ook stuff zoals anavar winny t5 en clen los van bottles want die neem ik ook. Weet effe niet wat ik moet doen. Mn lichaam is wel snel veranderd en droog geworden

In de spiegel kijken, jezelf afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent ;) #idiot
 
In de spiegel kijken, jezelf afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent ;) #idiot
zeg je eerlijk in de spiegel zie ik een body die langzamerhand droger/mooier wordt en dan denk ik effe doorbijten ahaha
 
Heren hockey verliezen finale van België. :(
Feyenoord loopt weer eens te prutsen en verliest thuis van Fortuna. :(
Gelukkig hebben dames bij handbal de bronzen medaille gepakt! :)
 
Heren hockey verliezen finale van België. :(
Feyenoord loopt weer eens te prutsen en verliest thuis van Fortuna. :(
Gelukkig hebben dames bij handbal de bronzen medaille gepakt! :)
Mijn broertje hing al aan de telefoon , WE HEBBEN GEWONNEN van de kakkerlakken .Heb hem verteld dat ik een hekel aan voetbal heb en opgehangen
 
Ik heb bijna 2 miljoen karmapunten. De realisatie dat ik blijkbaar geen leven heb en veel te veel tijd op het forum spendeer is er...

Bij deze leg ik mezelf een forum verbod op tot maandag :P

Ik zal jullie missen DBB :D
:finger::finger:
Ik zie alles.
upload_2018-12-16_19-39-56.png

Ik heb 1M karmapunten, maar zit toch echt niet heel veel op het forum; meestal elke avond even kort. Doordeweeks sowieso weinig tijd, ik zie soms echt lappen tekst of paginalange discussies als ik 's avonds na mijn werk en training thuiskom. Het verbaast mij altijd hoeveel vrije tijd sommige mensen hebben en op het internet spenderen. Van studenten zonder werk kan ik het nog begrijpen of mensen die toevallig vakantie of een vrije dag hebben. Ik zou graag wat meer aan lezen (niet alleen hier, ook boeken) en het volgen van de trainingslogs willen toekomen, maar de dagen vliegen meestal voorbij en op het werk is ook altijd nog meer dan genoeg te doen.
 
Mijn broertje hing al aan de telefoon , WE HEBBEN GEWONNEN van de kakkerlakken .Heb hem verteld dat ik een hekel aan voetbal heb en opgehangen
Ben je trouwens Limbo, of alleen je broer? :lol:
 
Velen hebben denk ik net als ik op hun werk ruimschoots de tijd om op het forum rond te hangen.
 
Back
Naar boven