XXL Nutrition

Reset to Factory Default, but back on track!

Bezoekers in dit topic

Ik zou sowieso de elastieken bewaren voor cuts in de toekomst:D
 
Je hebt gelijk. Ik heb een soort van stoornis dat ik bang ben om vet aan te zetten. Ik weet dat het nergens op slaat.
Af en toe cardio blijf ik echter doen omdat ik het leuk vind, het goed is voor je gezondheid, hart en bloedvaten en om een beetje conditie te behouden.
Maar: ik moet gewoon meer eten! Jammer dat ik nu bijna heel de dag met elastieken in loop waardoor ik geen tussendoortjes kan nemen.
Cardio is zeker prima voor de circulatie en conditie, maar dat zit vast al bovenmatig goed bij jou.
Wordt je niet heel creatief met blenderen met zo'n kaak behandeling? :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
:chocoslag:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In!:toilet:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik zou sowieso de elastieken bewaren voor cuts in de toekomst:D
Dat heb ik niet nodig, maar het is zeker een goeie tip en werkt zeker :P...
...voor mensen met een gebrek aan discipline. :hahaha:
Cardio is zeker prima voor de circulatie en conditie, maar dat zit vast al bovenmatig goed bij jou.
Wordt je niet heel creatief met blenderen met zo'n kaak behandeling? :p
Thank! Mijn conditie is niet meer wat het geweest is.
Ik ben momenteel inderdaad expert en adviseur in wat je wel en niet goed kan blenden of in je keukenmachine kan doen. :P
Jij begrijpt het! Met slagroom uiteraard. :drool:
Nice, thanks, welkom. Gisteren een lunch met werk, die krabsalade heb ik wel gemerkt, hehe.

Ik was eigenlijk niet van plan gisteren te gaan trainen, maar voelde na de lunch met werk mij nogal opgeblazen.
Ik had het volgende gegeten:
- Pompoensoep,
- 2 garnalenkroketten
- Gehaktballetje met cranberries
- Kip met tutti-frutti
- Diverse salades (krab, ei, groenten, kip-kerrie-ananas)
- Scrambled eggs
- Broodjes

Als desert waren er puddingbroodjes/-gebakjes en kerststol, maar die heb ik beide maar overgeslagen. :)
De lunch was erg lekker; aangezien ik zo opgeblazen was en het binnen erg warm was, heb ik na werktijd een rondje hardgelopen in de frisse buitenlucht (42 minuten), waarna ik mij naar het toilet heb gehaast. :roflol:
Vervolgens enkel even armen getraind:
- Preacher Spider Curl
- Standing DB Hammer Curl
- Incline DB Skull Crushers
- Cable Rope Triceps
Alles 4 sets 10 a 12 reps (ik weet het, ik ben de accent grave vergeten, maar dit toetsenbord is k*t).

Vandaag weer een FB-training in de planning staan. :D
 
Dat heb ik niet nodig, maar het is zeker een goeie tip en werkt zeker :P...
...voor mensen met een gebrek aan discipline. :hahaha:

Thank! Mijn conditie is niet meer wat het geweest is.
Ik ben momenteel inderdaad expert en adviseur in wat je wel en niet goed kan blenden of in je keukenmachine kan doen. :P

Jij begrijpt het! Met slagroom uiteraard. :drool:

Nice, thanks, welkom. Gisteren een lunch met werk, die krabsalade heb ik wel gemerkt, hehe.

Ik was eigenlijk niet van plan gisteren te gaan trainen, maar voelde na de lunch met werk mij nogal opgeblazen.
Ik had het volgende gegeten:
- Pompoensoep,
- 2 garnalenkroketten
- Gehaktballetje met cranberries
- Kip met tutti-frutti
- Diverse salades (krab, ei, groenten, kip-kerrie-ananas)
- Scrambled eggs
- Broodjes

Als desert waren er puddingbroodjes/-gebakjes en kerststol, maar die heb ik beide maar overgeslagen. :)
De lunch was erg lekker; aangezien ik zo opgeblazen was en het binnen erg warm was, heb ik na werktijd een rondje hardgelopen in de frisse buitenlucht (42 minuten), waarna ik mij naar het toilet heb gehaast. :roflol:
Vervolgens enkel even armen getraind:
- Preacher Spider Curl
- Standing DB Hammer Curl
- Incline DB Skull Crushers
- Cable Rope Triceps
Alles 4 sets 10 a 12 reps (ik weet het, ik ben de accent grave vergeten, maar dit toetsenbord is k*t).

Vandaag weer een FB-training in de planning staan. :D

Pics or it didn't happen.
 
Pics or it didn't happen.
Waar doel je op? Op de elastieken (zie de fotosectie)? Op de lunch (zie de maaltijdsectie)? Op iets anders?

Vandaag een vet lekkere training gehad. :D

Front Squat:
Aantal Warming-Up-sets (WU)
2 x 5 x 65 kg (had nog iets over :))
3 x 5 x 67,5 kg :D ging lekker, de laatste set laatste rep was zwaar, maar lekker
Volgende keer 5 sets 67,5 kg proberen of misschien 70.

OHP:
Aantal WU-sets
(1 x 5 x 50 kg too easy)
1 x 5 x 55 kg
1 x 4 x 55 kg, pff, was toch wat te zwaar
1 x 5 x 52,5 kg
1 x 4 x 52,5 kg, oef, iets langer rust nemen, dan haal ik 'm wel :)
1 x 5 x 52,5 kg, zo is dat! :wl:

Bench Press:
Aantal WU-sets
5 x 5 x 90 kg, met moeite en laatste reps kont los van het bankje.
Ik denk dat dit de oefening is waar ik wel het meeste kracht op het ingeleverd. :(
Maar die gainz gaan we wel weer terugpakken. :)

Small Grip Machine Row ss Machine Pull Down:
4 x 10 x 85 kg / 100-95 kg met straps :zweet:
(Ik moest even wat tijd besparen, volgende keer maar weer separaat uitvoeren zodat ik er wat meer uithaal; nu was het wel lekker vermoeiend. :nanner:)

Two-Leg Seated Leg Curl:
4 x 10 x 60 kg, langzaam en geconcentreerd

Abs Machine:
4 x (10 met hold + 5 snelle) x 57,5 kg

Face Pull:
4 x 15 x 35 kg

Geen cardio vandaag, ook niet nodig.

Nu lekker eten.

Klein bekertje kreeftensoep vooraf. Rijst met Chicken Tonight en salade van komkommer, tomaat, rucola en cottage cheese.
IMG_20181219_200722.jpg
 
Ik vind je bench nog steeds respectabel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik vind je bench nog steeds respectabel.
Thanks, ik vind het om te huilen. In de bulk benchte ik 5 x 120-125 kg en 10 x 110-115 kg. Ach ja, maakt me uit niet uit en ik kijk nu ook niet meer zo naar het verleden, maar vooruit. :D
 
Waar doel je op? Op de elastieken (zie de fotosectie)? Op de lunch (zie de maaltijdsectie)? Op iets anders?

Vandaag een vet lekkere training gehad. :D

Front Squat:
Aantal Warming-Up-sets (WU)
2 x 5 x 65 kg (had nog iets over :))
3 x 5 x 67,5 kg :D ging lekker, de laatste set laatste rep was zwaar, maar lekker
Volgende keer 5 sets 67,5 kg proberen of misschien 70.

OHP:
Aantal WU-sets
(1 x 5 x 50 kg too easy)
1 x 5 x 55 kg
1 x 4 x 55 kg, pff, was toch wat te zwaar
1 x 5 x 52,5 kg
1 x 4 x 52,5 kg, oef, iets langer rust nemen, dan haal ik 'm wel :)
1 x 5 x 52,5 kg, zo is dat! :wl:

Bench Press:
Aantal WU-sets
5 x 5 x 90 kg, met moeite en laatste reps kont los van het bankje.
Ik denk dat dit de oefening is waar ik wel het meeste kracht op het ingeleverd. :(
Maar die gainz gaan we wel weer terugpakken. :)

Small Grip Machine Row ss Machine Pull Down:
4 x 10 x 85 kg / 100-95 kg met straps :zweet:
(Ik moest even wat tijd besparen, volgende keer maar weer separaat uitvoeren zodat ik er wat meer uithaal; nu was het wel lekker vermoeiend. :nanner:)

Two-Leg Seated Leg Curl:
4 x 10 x 60 kg, langzaam en geconcentreerd

Abs Machine:
4 x (10 met hold + 5 snelle) x 57,5 kg

Face Pull:
4 x 15 x 35 kg

Geen cardio vandaag, ook niet nodig.

Nu lekker eten.

Klein bekertje kreeftensoep vooraf. Rijst met Chicken Tonight en salade van komkommer, tomaat, rucola en cottage cheese.
Bekijk bijlage 438256

Die stoelgang van je.
 
Toch een prima training weer Bert!

Moest je niet poepen tussendoor?:toilet:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Toch een prima training weer Bert!

Moest je niet poepen tussendoor?:toilet:
Haha; nee, ik moet zeggen dat sinds de operatie ik juist heel weinig naar de wc kan/moet. Ik zal eenieder hier de details besparen, maar moet soms maar één keer in de 2-3 dagen. In de cut heb ik dat ook (misschien moet ik gewoon meer eten:)).
Vandaag op het werk had ik echt moeite mij te concentreren en ik was behoorlijk gaar.:pctired: Ik merk dat ik aan vakantie toe ben, nog één dagje. :banana:
Er was wederom gebak, maar die heb ik gelukkig geskipt. Ik heb wel wat stukjes chocola en een paar Oreo's op (kcal viel wel mee) en voelde mij, ondanks dat ik geen gebak op heb en shredded ben, toch een beetje fatsig. Zo'n lui, gaar en fatsig gevoel en behoefte aan frisse lucht.

Na het werk mij toch naar de gym gesleept (zo voelde het een beetje, dat ik heb ik niet vaak), maar aangezien ik mij gaar voelde had ik juist even een training nodig. Al met al ging wist ik de knop goed om te zetten en kon ik mij toch wel goed leegtrainen. Een stevig muziekje op helpt ook altijd wel (oud albumpje van RTC, voor de kenners).

Leg Press ss Wide Lat Pulldown:
4 x 12 x 120 kg ss 75 kg

Incline DB Press:
4 x 10-12 x 34 kg

One-Arm Standing DB Shoulder Press:
4 x 10-12 x 22 kg

One-Arm DB Row (op bankje):
4 x 12 x 34 kg

Standing DB Lateral/Side Raise (armen licht gebogen):
4 x 12 x 14 kg

Peck Deck:
4 x 12-15 x 60 kg

Rotary Calf (seated):
3 x 18-20 x 50 kg
Dropset na laatste set

Bench Dips:
3 x ?? x BW+60-40-20 kg (dropsets)

Seated DB Curl (handen gesupineerd houdend):
4 x 12 x 16-14 kg

Abs Machine:
3 x (10 met hold + 10 snel) x 60 kg

Ik was van plan cardio te doen, maar de training had al lang genoeg geduurd en het was laat. Nu (21:00 uur) pas avondeten en ik wil op tijd naar bed. Wel even Feyenoord kijken. :D

Aardappelpuree + runderstoof met groenten + worteltjes + salade. Kopje soep (kreeft) vooraf. :meal:
IMG_20181220_204419.jpg
 
Vandaag cardio.

8 km hardgelopen.
Nog ff snel Front Squats 4 x 10 x 60 kg :D blij mee.
1 km uit-/teruglopen.
 
Ik ben er even niet aan toegekomen om te loggen, maar heb afgelopen week elke dag getraind. :D
Ik heb bovendien ook vakantie nu en met de feestdagen moest uiteraard gewoon getraind worden (bij Fox). :pressing:
Verder heb ik lekker gegeten afgelopen dagen. Overdag wat minder, om met het diner lekker veel te kunnen eten. Uiteindelijk viel het nog best mee en ik ben sowieso niets aangekomen.

Ik heb misschien wat te veel getraind, ik was af en toe wel 2 uur bezig. :P Met een blik Monster Ultra en een PWO ging het heerlijk. Bij Fox heb ik ook altijd extra motivatie. Ik heb daar wat meer op machines getraind, omdat ze die hier bij de F4F of op mijn werk niet hebben. De Hack Squat, Leg Press (kom er niet op hoe ie heet, niet unilateral en ook niet Linear / 45 degree) en de Plate Loaded rug- en borstmachines.

Vandaag weer bij de F4F in Breda:

Front Squat:
WU
10 x 60 kg easy
10 x 65 kg lekker :cool:
5 x 70 kg
5 x 70 kg (of was het 72,5? Weet niet meer :P)
3 x 75 kg
1 x 77,5 kg, ik faalde bij de tweede
1 x 75 kg, ik faalde bij de tweede, dus dat was wel het teken dat ik vol zat :wl:

Seated DB Shoulder Press:
2 x 10 x 30 kg
3 of 4 sets met 34 kg (reps ??)

Reverse Peck Flyes (achterkant schouders/delts) SS BW Pull-Ups (breed):
4 x 15 x 64 kg SS 4 x 4-5 reps + 3 negatieve reps elke set

Seated Calf Machine:
4 x 20 x 40-45 kg

Hanging Leg Raises:
4 sets voorwaarts en zijwaarts

One-Leg Leg Extensions:
4 x 15 x 34 kg + 1 set tweebenig en dropset

Bench Press (eindelijk vrij...):
2 x 10 x 80 kg (of was het 85 kg?)
2 x 5 x 90 kg
1 x 3 x 100 kg
1 x 1 x 105 kg
1 x 1 x 110 kg, eindelijk kom ik weer een beetje op niveau. Een paar maanden terug deed ik nog 10 x 110 kg, maar dat komt wel weer :D.

Stukje gefietst (boodschappen).
Dat was een lekkere training. :flexgrin:
 
Je zal wel iets moeten compenseren, maar zelf vind ik rustdagen ook belangrijk.
 
Je zal wel iets moeten compenseren, maar zelf vind ik rustdagen ook belangrijk.
Ik neem het mij ook regelmatig voor, maar rust houden lukt me niet. :P :loopband:
 
In. Zag in een ander topic een foto. Gort droog leek je wel. Netjes
 
In. Zag in een ander topic een foto. Gort droog leek je wel. Netjes
Hey, welkom! Thanks. :thumbs:
Ik sta erg droog. Deels komt dit doordat ik in september (voor het eerst) aan een wedstrijd heb deelgenomen (MAP, C-klasse, Gold's Gym Classic); in de cut 15 kg afgevallen. Daarnaast ben ik in oktober (gepland) geopereerd aan mijn kaak en heb ik 6-8 weken geheel vloeibaar moeten eten en 6 weken niet mogen training. Toen ben ik helaas nog eens 6 kg (ongepland) afgevallen. Nu kan ik weer een klein beetje kauwen, nog niet heel soepel. Trainen gaat weer lekker, maar ik heb wel een paar flinke stappen terug moeten doen en kracht en spiermassa verloren.
 
Back
Naar boven