XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Hoeveel verlies je nu per week? Als ik serieus cut, verlies ik ca. 1 kg per week. Dat is ook wel het maximum dat ik zou aanraden en mij haalbaar lijkt zonder al te veel kracht- en spiermassa te verliezen. Ik weet echter niet of het gebruik van middelen dat nog veel verandert, misschien dat je daardoor nog net wat sneller kan gaan. Ik zou (gebaseerd op de foto) wel 3 maanden uittrekken als je een beetje droog wil worden.

    Ter info mijn ervaring:
    Before en after pic, 14 weken cutten, 15 kg afgevallen.
    Bekijk bijlage 438141
    Bekijk bijlage 438143
    Bekijk bijlage 438142
    Woog in het begin 110... ben nu 21 dagen verder en weeg nu 105.5. Het weegschaalgaat soms grammetjes omhoog en dan weer omlaag
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    6 weken door een rietje of uit van die babyflesjes. Daarna mocht ik weer kauwen, dus ik dacht: yes :D. Ik kreeg echter nog niet een boterham weg en na een half uur op een stukje kipfilet en groente te hebben zitten malen, toch weer m'n eten in de blender gegooid. Nu gaat kauwen wel een beetje, maar vind zacht voedsel nog steeds fijn, want dat kost weinig moeite en ik kan er meer van genieten aangezien kauwen nog vervelend is.



    ;)

    Wajoo, wat kut zeg, waarom moest je een kaak operatie ondergaan?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    je moet dus echt foto’s maken om je gains te kunnen zien

    Eerste foto was in juni, dus een maand ongeveer voor einde contest.
    2e foto is vorige week gemaakt

    3B214E48-93BD-43D9-ADAF-C2A6D92F7531.jpeg 53CDCD5A-C8DC-44E5-88DC-A19329AD537D.jpeg
     
    Wajoo, wat kut zeg, waarom moest je een kaak operatie ondergaan?
    Absolute noodzaak was er niet. Ik had een open- en overbeet (niet extreem), welke met enkel een beugel niet gecorrigeerd konden worden. Daarom zou een beugel onderdeel van het traject zijn, gevolgd door een kaakoperatie. Ik heb besloten dit te doen, ook omdat ik best wel sliste en dit mogelijk minder zou zijn indien mijn kaken/gebit beter op elkaar aan zou sluiten.
     
    Godver, zo'n chick en dan komt er wajoo uit.
    Wajoo?
    huts a niffauw, doe normaal a niffauw.
    Wie? Wat? Waar?
    Ik heb even gegoogled/gegoogeld, en dat leert mij: "Het heeft niet echt een betekenis, maar is op sommige momenten gewoon goed te gebruiken" en "je kunt er dus gewoon je eigen betekenis aan geven".
    https://www.funx.nl/radio/fragmenten/336328-mouad-loucos-legt-ons-uit-wat-huts-betekent-a-niffauw
    Zo lust ik er ook nog wel een paar:
    Hatseflats aja boembaba, skrippa kaka.
     
    Back
    Naar boven