MuscleMeat

Brutus way to stay fit.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

backsquat
12x40
12x60
12x100
3x145
3x145
3x145
3x145
overhead press
10x20 leeg opwarmen
10x60
10x60
10x60
paralel grip wide cable rows heerlijke oefening voel je perfect
3 sets van tussen de 12 a 15/ reps
tricep rope pushdown
3 sets
face pulls rope
3 sets
gewichten houd ik niet meer bij op deze kabels thuis want door kabel scheurtje is alles nu veel zwaarder, beetje gras maaien met tractor idee. Was bijna niet van trainen gekomen dus achteraf gezien nog wel redelijk tevreden met mijn training(blij dat ik toch iets gedaan heb) en was lekker eenvoudige training
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Mooie squats man :thumb:
gewichten houd ik niet meer bij op deze kabels thuis want door kabel scheurtje is alles nu veel zwaarder
Als die kabel aan het scheuren of rafelen is, zou ik hem heel snel vervangen voordat er ongelukken gebeuren :eek:
 
Mooie squats man :thumb:

Als die kabel aan het scheuren of rafelen is, zou ik hem heel snel vervangen voordat er ongelukken gebeuren :eek:
Waarom dan?? Ervaringen mee??
 
Bij mij en johnyjordaan probeerde je je ook zo er in te lullen.
 
Ja, aardbei/“chocola”, that’s johny’s favorite.
 
Ja, aardbei/“chocola”, that’s johny’s favorite.
Johny is gay.. Ik ben tegenwoordig groot voorstander van mannen van 2 meter en groter
 
Even korte snelle extra training daar ik maandag te druk ben..

benchpress regular grip
4x8-10x90

rack pulls knie hoogte laag gewicht(onderrug pijn)
15x60
15x100
15x110
10x130

bicep curls
 
Goed billen en buik aanspannen om de onderrug te ontlasten helpt in mijn optiek wel.
Sowieso altijd inderdaad, ik ben ook gestopt met deadliften van de grond.. Wel jammer want was er erg sterk in LOL
 
Minder ROM = meer gewicht = meer belasting op de tussenwervelschijven toch?
Akkoord dat er ergens een balans is met kromming van de rug, maar heb je dat al overdreven bij normale DL?
 
Minder ROM = meer gewicht = meer belasting op de tussenwervelschijven toch?
Akkoord dat er ergens een balans is met kromming van de rug, maar heb je dat al overdreven bij normale DL?
In mijn geval zijn rack pulls juist zwaarder dan gewone DL gek genoeg. Ja, is in èèn keer erg fout gegaan een half jaartje geleden, daar voor eigenlijk nooit last gehad... Enkele keren weer geprobeerd om wat te trekken maar direct terug last
 
Ik heb 2 trainingen door omstandigheden niet bijgehouden maar de oefeningen waren zo'n beetje:

training 1
incline press
leg extensions
machine row
pulldown
tricep pulldown rope
tricep extension dumbell

training 2
backsquat
overhead press
pulldown met diverse grip standen
hammer curls
shrug

Mijn rug lijkt op dit moment, ik train de laatste tijd eigenlijk minder maar wel veel geconcentreerder wat ''mooier'' te vormen. Ook lijken mijn armen een halve centimeter gegroeid te zijn en mijn schouders zijn ook aan het bijtrekken. Volgens mij doe ik er goed aan om minder intensief te trainen en wat vaker rust te nemen
 
Rack pulls knie level
10x50
10x70
10x120
10x140x3

Incline db press per arm
15x28
10x40
25x24

Pulldown v grip
?
?
?

Leg extensie
3x10-15 145

Side raise
3x12x15-20

Bent over Side
3x6x15-20

Db shrug
3x20x40 kilo per arm concentrated
 
cgbp
10x80x4
seated legpress met smalle stance(nooit eerder gedaan)
reps sets?
machine row met licht gewicht squeeze en hold en zo veel mogelijk ROM(iets naar achteren hangen ipv borst tegen dat steuntje aan)
reps,sets geen idee
shoulder dRumbell press
10x24 per arm
10x26 per arm
11x30 per arm
behind neck pulldown
reps,sets geen idee
superset tricep extension met rope en bicep rope curls
 
Overmorgen even wat squatten en wat leg curls
 
Back
Naar boven