MuscleMeat

Sticky Forum Updates (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je kan nu zelf voorvoegsels aanmaken voor conversaties (max. 16), leden kicken als je TS bent en onbeperkt berichten bewerken.

Er is ook de mogelijkheid om handtekeningen 1x per pagina te tonen ipv elke post (topics en conversaties). Dit kunnen we activeren (algemeen) als er voldoende animo voor is. We zouden deze dan ook op de mobiele versie kunnen tonen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nieuwe stijl -> gray

Mogelijk wordt dit de nieuwe standaardstijl, maar is nog wat werk aan.
 
We zijn al een paar dagen een PWA (progressive web app) aan het testen. Als je het forum herhaaldelijk bezoekt krijg je een melding om het logo aan je home screen toe te voegen. Dit opent het forum in volledig scherm en kan je zelfs offline het forum bezoeken (moest je uitzonderlijk zonder internet zitten en dringend het forum willen bezoeken! Sanca Saxon ).

Voor iphone (apple) is dit nog niet geïnstalleerd, maar je kan handmatig het logo toevoegen aan je home screen. Dit geeft de volledige scherm functie en beperkt offline door een lage max. cache.
 
Grrr laat ik nu net een oude afgedankte apple hebben.. :o
 
Offline functie zijn we nog aan het testen. Momenteel geeft het vertragingen op 3g voor meldingen bekijken en berichten bewerken/opslaan (bij trage toestellen vooral, dus niet meteen een probleem). Chrome op desktop maakt ook gebruik van de cache dus als iemand problemen ondervind horen we het graag.
 
Ik heb de link van mijn log in mijn handtekening gezet. Op dit moment staat de link gewoon voluit geschreven.

Op welke manier kan ik de link een andere naam geven? Vb: "Dikke Tidus wil een sixpack" en als je er op klikt dat mijn log dan geopend wordt?
 
Daar kan je de editor voor gebruiken -> maak de link zoals je het wilt hebben -> klik op 'Gebruik BBcode Editor' (rechts, Y knopje) -> tekst/code kopiëren en plakken in handtekening.

Of
Code:
[URL='https://forum.bodybuilding.nl/topics/dikke-tidus-wil-een-sixpack.418819']Dikke Tidus wil een sixpack[/URL]
{/code]
 
Installatie van de Web App eenvoudiger gemaakt. Op knopje in notificatie klikken en dan krijg je een melding om te installeren, notificatie kan je weg klikken.

Dit zou op alle apparaten moeten werken, zelfs desktops marina1975

Offline werken heb ik voorlopig uitgeschakeld omdat chrome dingen aan het cachen was die niet gecached moeten worden. Dit komt nadien nog terug als ik de instellingen correct heb voor het forum.
 
Is het ook mogelijk om foto's goed te resizen? Doorgaans zijn ze veelte groot en doe ik het met de hand, maar is teveel struggle.
 
Dat werkt niet bij deze software :o Hoe afbeeldingen verwerkt en vertoond worden voorkomt dit.

De afbeeldingen worden automatisch geresized naar max 1200x1200 omdat kleiner voor slechte kwaliteit zorgt. Via CSS kan dit nog algemeen gedaan worden, maar dan is dan voor elke afbeeldingen op het forum.

Ik ga de tags bbcode zo eens bekijken want zou toch moeten werken.

Edit: voor hotlinked afbeeldingen werken de tags goed, maar uploads niet altijd.

Een andere optie zou zijn via een link het bericht waarbij je de afbeeldingen met Imagick kan verkleinen naar de gewenste dimensies. Momenteel hebben we GD omdat dit minder problemen geeft, maar ik ga eens kijken of dit een optie is (en of dit met GD lukt).
 
Back
Naar boven