Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww one love :P
 
Een chocolade letter die te groot is voor een sitting? Kan ik moeilijk geloven :emo:
Annie is niet zo'n hele groter eter, zeker niet als het op chocolade aankomt. Daar waar ze bij mij per reep naar binnen gaan eet zij een stukje per keer. Als ze al chocolade eet :o wat chocolade betreft ben ik meer de vrouw in onze relatie:roflol:
 
Wat een geluk met zo'n vriendin :heart:
Inderdaad, wat heb jij een geluk. :roflol:
Ik ook met zo'n vriendje, hoor. :grinny:
om vrolijk van te worden toch :)
:lol: :cheer:
idd daarom is ze ook mijn vriendin :heart:
:kiss::heart: JA! Als je je in Limburg begeeft rond kerst, mag je zeker weten een stukje van mijn chocoladeletter.
Een chocolade letter die te groot is voor een sitting? Kan ik moeilijk geloven :emo:
Ik ben echt geen chocoladeliefhebber. Af en toe heb ik enorm veel zin in chocolade, maar dan blijft het inderdaad meestal bij een stukje. :gay:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww one love :P
ONELUVVV:heart:
Annie is niet zo'n hele groter eter, zeker niet als het op chocolade aankomt. Daar waar ze bij mij per reep naar binnen gaan eet zij een stukje per keer. Als ze al chocolade eet :o wat chocolade betreft ben ik meer de vrouw in onze relatie:roflol:
true that. Ik was toevallig vandaag aan het bedenken wat voor rotzooi ik zou willen eten, maar heb eigenlijk nog geen idee. Pepernoten sowieso wel, in ieder geval. drool:
 
Ik was toevallig vandaag aan het bedenken wat voor rotzooi ik zou willen eten, maar heb eigenlijk nog geen idee. Pepernoten sowieso wel, in ieder geval. drool:
Ik heb al weken zin in subway broodjes, don't ask me why. Zondag altijd 30 cms 3 halen 2 betalen dus ik weet al wat mijn lunch zondag is :D
 
Even naar Brunssum rijden
:roflol:
Hier ligt ook wel een Subway maar ik heb geen flauw idee naar de acties.
Doe mij maar een broodje brie, walnoten, spek en honing :lick:
Of een stoomboot :D
 
:roflol:
Hier ligt ook wel een Subway maar ik heb geen flauw idee naar de acties.
Doe mij maar een broodje brie, walnoten, spek en honing :lick:
Of een stoomboot :D
Die actie is alleen hier geloof ik.
Ik pak altijd steak&cheese met bbq saus en chicken teriyaki met mayo. De 3e wissel ik af of annie besteld een 3e en ik eet haar halve dan nog op :o
 
Ik heb al weken zin in subway broodjes, don't ask me why. Zondag altijd 30 cms 3 halen 2 betalen dus ik weet al wat mijn lunch zondag is :D
Ik durf te wedden dat je er vannacht over hebt gedroomd, vreetzak. :haha:
drool:
3 halen 2 betalen :heart:
YAAA, goede aanbieding he! Jammer dat wovano meestal zelf al een derde op kan.:emo:
Even naar Brunssum rijden
:hahaha:
:roflol:
Hier ligt ook wel een Subway maar ik heb geen flauw idee naar de acties.
Doe mij maar een broodje brie, walnoten, spek en honing :lick:
Of een stoomboot :D
Wat is een stoomboot Sanca Saxon ? Het klinkt indrukwekkend!
Die actie is alleen hier geloof ik.
Ik pak altijd steak&cheese met bbq saus en chicken teriyaki met mayo. De 3e wissel ik af of annie besteld een 3e en ik eet haar halve dan nog op :o
:roflol::eating:
Ik zeg nu nog dat ik me zondag overdag een beetje ga inhouden want AYCE sushi in de avond. Ben benieuwd of ik de ruggengraat heb om dat vol te houden als jij je zit vol te stouwen met subway-broodjes. :vomit:
:burger:
 
Pfooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeee hé. Ik heb er echt een top nachtje op zitten. :emo:
Een nachtje met weinig diepe slaap waardoor ik behoorlijk last heb van opstartproblemen hahaha. :hahaha:Nu dus even DBB-en en daarna toch echt wel nuttig en efficiënt verder werken.

Na een drukke dag op werk heb ik weer mijn eerste push training van deze week afgetikt. BP ging wel klote door vermoeidheid die nu al 1,5 week aanhoudt. Achja, het zat er natuurlijk aan te komen dat mijn prestaties in de sportschool door slaaptekort worden beïnvloed. Ik baalde er gisteren best eventjes van, maar ik heb het van me af kunnen zetten. :treuren:Volgende week is weer een nieuwe bench press poging, dus nieuwe kansen. :tanden: Fuck that shit, ik ga echt niet te veel van mezelf eisen nu. Lichamelijke vooruitgang is er elke week, vooruitgang in kracht tot nu toe eigenlijk ook. Nu is het tijd voor mentale progressie! Enfin, le training:

Dinsdag 18 december - WEEK51-PUSH-A
DB Chest flyes
4x12x6kg (MMC)

Bench press
1x15x20kg
1x10x25kg
1x5x30kg
1x4x32,5kg (Lees: dit waren mijn gedachten gisteren: fail, kutzooi. Terug naar 30kg. :sad:)
3x5x30kg (primmmm potje)

DB Incline chest press
4x8x10kg :flexing:

V-bar pushdown
5x12x22kg

DB kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
5x12x4kg (Ik ben een beetje klaar met die vele herhalingen, dus ik ben omhooggegaan in gewicht en heb de herhalingen gereduceerd)

Front raises
5x12x4kg (idem. Hierna stonden mijn schouders alsnog in de fik. :pressing:)

&&& Cardiosessie 2/5 op mijn fietsje.

Vandaag staat Pull op het programma, inclusief deadliften... Als ik afga op hoe ik me nu voel, kan ik me niet voorstellen dat ik zware gewichten omhoog ga trekken. ??? Maar ik zal het nog braaf even aankijken.
 
Hoewel ik ééééécht geen zin had om te gaan sporten voor de eerste keer sinds augustus, heb ik mezelf toch bij elkaar geraapt en ben ik naar de sportschool gegaan. Eenmaal daar heb ik er nog een prima training uit weten te gooien, hoewel ik lager in gewicht ben gegaan in mijn deadlifts. Op aanraden van Natty87 heb ik ze niet helemaal uit mijn schema geschrapt gisteren. En ik ben toch wel blij dat ik naar haar heb geluisterd. :D
Het maakte mijn training wel goed toen een vriend in de sportschool gisteren zei dat mijn vorm er goed uitzag met deadliften. Dus dat gaf dan wel weer een positieve draai aan mijn training. :rolleyes: Daarna op vrolijke noot verder geklooid en zelfs nog cardio gedaan. Zaterdag heb ik (denk ik) rustdag en mag ik van mezelf een beetje uitslapen. Daar ben ik wel aan toe. Als er tijd is, ga ik misschien nog even wat cardio doen als compensatie voor de dagen die erop volgen.

Woensdag 19 december - WEEK51-PULL-A


Deadlift
1x10x50kg
1x5x60kg
2x3x65kg (Buh, die tweede set kwam uit mijn tenen. Laatste twee setjes terug naar 60kg.)
2x5x60kg

BB bent over row
4x12x30kg

Face pulls
4x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x10x10kg

DB hammer ss DB bicep curl
2x12x4kg ss 2x8x6kg (oefff, die 6kg is wel zwaar, zeg. Dat ga ik voorlopig nog niet met 4 setjes volhouden. Terug naar 4kg en hoger in reps dus! :p)
2x12x4kg ss 2x12x4kg (MMC, ik kreeg mijn armen bijna niet meer omhoog hahahaha. :roflol:)

Nog even volhouden en dan mag ik her en der van mijn schema afwijken. Op dagen dat er geen etentjes zijn ga ik compenseren met low kcal/low carb. Vanochtend woog ik weer 70,5. Als ik morgen of overmorgen niet minder van 70kg weeg, kan ik dat denk ik wel vergeten voor 2018. Zodra ik ga cheaten, word ik een nog ergere vochtballon dan ik al ben, namelijk. :eyes: Oh well, ik vind dat ik niet mag klagen. Sinds augustus is er nu 13kg af en in totaal is er dit jaar dan 18,5kg af.
De etentjes en cheats gaan me mentaal denk ik wel weer even goed doen. Ik wil gewoon even chillen, niet te veel bezig zijn met schema's en met vrienden chillen. En daarna ga ik weer op dezelfde voet verder, want ik wil in de zomer van het nieuwe jaar trots zijn op het fysiek dat ik heb bereikt. En ik ben nu al best tevreden met hoe het loopt, maar er mag nog best wel wat gebeuren. :windup:
 
Laatst bewerkt:
Als je benieuwd bent naar wat ik zoal naar binnen ga schuiven, klik op de spoiler hieronder. Dit is een voorlopige planning, maar kan best zijn dat er nog wat wordt aangepast (lees: extra cheats hahahhaa:p). Skatermarvin heeft me geïnspireerd om ook mijn vreetschema voor de komende dagen te delen.:lol:
20-12-2018: Moderate carb: 1500kcal
21-12-2018: Low carb: 1200kcal
22-12-2018: Nog niet helemaal ingepland. Aan de ene kant wil ik samen met wovano cheaten na zijn fotoshoot. We hebben er dan allebei een behoorlijk lange periode op zitten dat we braaf onze schema's hebben gevolg, maar aan de andere kant wil ik geen dikzak worden en de kerstdagen volgen al snel... ???
23-12-2018: Overdag low kcal/low carb, 's avonds AYCE sushi (https://sushivandaagheerlen.nl/menukaart/) met wovano en twee vrienden.
24-12-2018: Overdag low kcal/low carb, 's avonds gourmetten met wovano, mijn vader en schoonouders.
25-12-2018: Lunchen bij schoonouders daarna AYCE bij Brikke Oave (https://www.brikkeoave.nl/wp-content/uploads/2018/06/2018-Eindeloos-Genieten1.pdf). Nu al zin in, fucking lekker. :D Eerste kerstdag wordt dus de dag dat ik echt NIET ga letten op kcal.
26-12-2018: Beetje rustig aan overdag, 's avonds kerstdiner met wovano, mijn zus en moeder. wovano maakt nutella-ijs:eyebrow:. Ik maak gehaktbrood. drool:
27-12-2018: Overdag low kcal/low carb, 's avonds (alweer) naar de Brikke Oave, want twee vrienden wilden het ook eens proberen.
28-12-2018: Low carb: 1200kcal
29-12-2018: AYCE spareribs eten, anders vermoedelijk een andere dag in onze vakantie. :eatmeat: Hoewel ik geen enorme vleeseter ben en ik ook moet oppassen met mijn PDS, vind ik goede spareribs wel heel lekker. :eyes:
30-12-2018: Low carb: 1200kcal
31-12-2018: Overdag low kcal/low carb, in de avond naar een feestje in Breda. Veel dansen, maar ook veel schransen, vermoed ik. :eating:
01-01-2019: Cheatday, want ik wil sowieso oliebollen eten. Of kwarkbollen, nog beter. :meal:
02-01-2019: Low carb: 1200kcal
03-01-2019: Low carb: 1200kcal
04-01-2019: Hopelijk met wovano: Overdag low kcal/low carb, 's avonds eten bij Happy Italy met mijn schoonouders, neef van wovano en wovano zelf natuurlijk.
05-01-2019: Low carb: 1200kcal
06-01-2019: Low carb: 1200kcal
12-01-2019: Overdag low kcal/low carb, 's avonds bij 't Zusje eten met DBB-buddies: o.a. hoxyz Zeenius Shadow Project VinnieVince wovano (https://www.zusje.nl/)
 

22-12-2018: Nog niet helemaal ingepland. Aan de ene kant wil ik samen met wovano cheaten na zijn fotoshoot. We hebben er dan allebei een behoorlijk lange periode op zitten dat we braaf onze schema's hebben gevolg, maar aan de andere kant wil ik geen dikzak worden en de kerstdagen volgen al snel... ???
Ik snap oprecht de drang, maar met oog op de kerstdagen zou ik zowel wovano als jou niet adviseren dat te doen. Wat maken die twee extra dagen normaal don nog uit op een dergelijke cut periode. Zou bijna zeggen dat het een gewoonte ding is van een ieder die cut naar een wedstrijd of fotoshootshape..

Verder uiteraard een fantastische planning! Ik ben trots:marvin:
 
Ik snap oprecht de drang, maar met oog op de kerstdagen zou ik zowel wovano als jou niet adviseren dat te doen. Wat maken die twee extra dagen normaal don nog uit op een dergelijke cut periode. Zou bijna zeggen dat het een gewoonte ding is van een ieder die cut naar een wedstrijd of fotoshootshape..

Verder uiteraard een fantastische planning! Ik ben trots:marvin:
Ja, bovenstaande gedachte is precies waarom ik daar ook over twijfel. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik ga sowieso niet compleet los, dat doe ik tijdens de kerst ergens wel. Maar die pepernoten zitten wel echt KEIHARD mijn naam te schreeuwen, al dagenlang. Zullen we dan toch maar eens kijken of ik een ruggengraat heb? :p

Verder verheug ik me er wel enorm op!
 
Je gaat zo lekker dat die paar cheatdagen zeker en vast verdiend zijn!
Half januari gewoon weer de draad oppikken, en op hetzelfde ritme voortgaan.
Komt zeker goed!
 
Vanochtend woog ik weer 70,5. Als ik morgen of overmorgen niet minder van 70kg weeg, kan ik dat denk ik wel vergeten voor 2018. Zodra ik ga cheaten, word ik een nog ergere vochtballon dan ik al ben, namelijk. :eyes: Oh well, ik vind dat ik niet mag klagen. Sinds augustus is er nu 13kg af en in totaal is er dit jaar dan 18,5kg af.
behoorlijk goede prestatie, mag je trots op zijn. :thumbs:

Ik snap oprecht de drang, maar met oog op de kerstdagen zou ik zowel wovano als jou niet adviseren dat te doen. Wat maken die twee extra dagen normaal don nog uit op een dergelijke cut periode. Zou bijna zeggen dat het een gewoonte ding is van een ieder die cut naar een wedstrijd of fotoshootshape..

Verder uiteraard een fantastische planning! Ik ben trots:marvin:
:iagree:
 
Je doet het echt super goed. Je bent en heel veel gewicht verloren en ook nog eens een stuk sterker geworden op alle lifts. Ik ben trots op je :kiss:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven