Fitness Seller

Liften in de stal

Bezoekers in dit topic

Bedankt. Alleen lijkt het op mijn smartphone altijd beter dan in deze grootte haha.
Ik heb volgens mij vorig jaar een deeltje van mijn Pectoralis spier (thv de oorsprong aan het borstbeen) gescheurd want sindsdien wijst de rechter (maar foto is gespiegeld dus zogezegd mijn linker) Pec meer naar de buitenkant. Tot een jaar of twee geleden is mij dat nooit opgevallen.

Normaliter gisteren training en had er veel zin in, maar bij thuiskomen 's avonds nogal spierpijn en abnormaal vermoeid; maar eens naar mijn lichaam geluisterd en om 21.30 het bed in, zonder training.
Vandaag nog altijd wat brak maar wel beter. Nog aan het twijfelen of ik lichte cardio zou doen.
 
Ik heb volgens mij vorig jaar een deeltje van mijn Pectoralis spier (thv de oorsprong aan het borstbeen) gescheurd want sindsdien wijst de rechter (maar foto is gespiegeld dus zogezegd mijn linker) Pec meer naar de buitenkant.
Dat moet je toch merken (bloeduitstorting...)? Met 1 arm opgeheven kan je dat niet zien op deze foto.
 
Goede shape maar okselhaar mag je wel eens trimmen.

Of ben ik TE metroseksueel? :P
 
Goede shape maar okselhaar mag je wel eens trimmen.

Of ben ik TE metroseksueel? :P
Ik heb mijn okselhaard maar eens een beurt gegeven recentelijk na veel beklaag van moeders de vrouw(heeft haar ongeveer 9 jaar zeiken gekost) Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over mijn herboren oksels en achteraf totaal geen spijt maar ik denk dat ik ze niet voortdurend ga blijven scheren ik blijf toch een man ondanks dat het steeds populairder is om je te laten verbouwen.
 
Ik heb mijn okselhaard maar eens een beurt gegeven recentelijk na veel beklaag van moeders de vrouw(heeft haar ongeveer 9 jaar zeiken gekost) Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over mijn herboren oksels en achteraf totaal geen spijt maar ik denk dat ik ze niet voortdurend ga blijven scheren ik blijf toch een man ondanks dat het steeds populairder is om je te laten verbouwen.

Ik scheer het ook maar elke 6 weken ofzo, dat is voldoende om te vermijden dat het te lang wordt ;)
 
Lap. 38.7 gr koorts inmiddels . Als ik nou ook nog eens niet ga kunnen werken...
 
OK korte update. De voorbije nachten steeds enorm liggen excessief zweten en rillen, spierpijn, vermoeidheid... Precies het griepvirus maar ben nochtans ingeënt.
Heb me drie dagen met enorme moeite naar het werk gesleept aan maximale dosissen pijnstilling, om thuis altijd meteen in bed te kruipen tot de volgende ochtend.
Vandaag voor het eerst wat beter, al wat minder pijnstilling nodig maar nog steeds precies een vestoorde inwendige thermostaat. Wellicht met de nodige rust was het al sneller genezen, maar er heerst bij ons nu eenmaal een taboe op thuisblijven van het werk.

Morgen zou ik graag, 7d intussen na de vorige training, zachtjes heraanvatten. Jammer van de ondbreking, had zit in de laatste zware trainingen tot de deload, maar kan nu maar beter deze cyclus gewoon opnieuw beginnen en dit als deload zien.
Als enige plus kan mijn schouder nu misschien wat beter herstellen ;)
 
OK korte update. De voorbije nachten steeds enorm liggen excessief zweten en rillen, spierpijn, vermoeidheid... Precies het griepvirus maar ben nochtans ingeënt.
Niet alle griepvarianten worden door 1 vaccin gedekt, dus misschien had je net pech....
Misschien is de cyclus vanaf het begin weer doen, het beste idd.
 
Zo, dat waren best zware dagen. Uiteindelijk 9 dagen niet getraind. Pas vandaag volledig niet-meer-ziek-gevoel en gestopt met pijnstillers. Als ik toch iets positief bekijk in deze situatie: de week rust en ontstekingsremmers heeft mijn schouder wel deugd gedaan.
Meestal moet ik belachelijk lang recupereren na ziekte eer ik terug op hetzelfde niveau als voordien zit, dat zal wel mentaal zijn maar dat gaat elke keer zo bij mij.
De komende dagen dus terug langzaam opbouwen met wat FB (ver weg blijven van failure) en vanaf 1/1/19 terug de cyclus aanvatten.
Heb mijn best gedaan toch wat te eten de voorbije dagen maar ik zal toch met schrik morgen eens op de weegschaal gaan staan.

Bench press:
10x40
2x10x60
10x70
2x8x70
- RPE 8

Box squat (3 matten):
10x60
2x10x70
4x10x85
RPE 7-8

Pull-ups:
5x10-15
RPE 8

Triceps cable pushdown:
3x10

Barbell curls:
3x10x35

Ondanks low intensity zal dit aardig wat DOMS opleveren. Morgen een gelijkaardige training, donderdagmiddag probeer ik wat cardio te doen, en de dagen nadien probeer ik steeds hetzelfde principe aan te houden om alles terug wat te activeren.
 
Vandaag

Vanmorgen opnieuw dafalgan moeten innemen, toch nog niet volledig voorbij..
Gewicht op een all time low... 66.5 ???. Dan moet ik me toch inhouden om geen massive bulk te starten.

Dips:
5x20

Low handle hex bar dl:
5x75
5x105
2x5x125
3x135

Inverted rows:
4x15 + 5kg

Ring curls:
4x15

Ring pushups vanop verhoog:
4x15
- Leuke set-up.

Calf raises:
3 sets
 
Hopelijk niet te snel begonnen...
 
Gewicht op een all time low... 66.5 ???. Dan moet ik me toch inhouden om geen massive bulk te starten.
Dat is zeker niet veel. Dan hoef je je ook niet in te houden met de feestdagen :)
 
Vandaag korte training tijdens de middag op het werk. Geen fut voor cardio.

BFRT:
leg extension:
50x
40x
30x + 15 + 15 + 15 + 15 (failure)

leg curl:
30x
30x
30x + 15 + 15 + 15 + 15

standing calf raises:
switch tussen 1 & 2 benig tot falen x4

Daarna voelde ik me weer leeg.
 
Zaterdag: 40 minuten fietsen (lichte intervaltraining)

Zondag:

Pull-ups:
6x12-20

Floor press:
10x40
10x50
10x60
4x10x65 (of 75??)
Klote schouder!

Harnas front squat op box (3 matten):
10x60
10x70
10x80
3x8x85

Preacher curls:
3 sets

Alles weer rond RPE 8.
Nog steeds niet helemaal in orde.

Schouderzooi werkt teveel op mijn zenuwen. Toch de spuit er eens in na het verlof, ik heb het nou wel echt gehad.
 
Zit nu trouwens met een tandvleesontsteking dus eten is de laatste week zeer pijnlijk. :rolleyes: Kwestie van 2018 deftig te eindigen.
Gisteren een internationale crossfit wedstrijd gevolgd; echt indrukwekkende feats gezien. Als mn schouder hersteld is, wil ik misschien ook wat meer C&J & snatch gaan oefenen.
 
Ondanks de tegenvallers vd laatste weken toch mijn doel behaald. Had het wel eens nodig nog eens een "prestatie" te halen.

Morgen krachttraining.

Screenshot_20181224-153326.png
 
10 km onder een uur.... heel netjes :)
 
Back
Naar boven