AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Sinds wanneer is zuivel (whey) onnatuurlijk???
     
    Hoe vind jij de oplosbaarheid? Smaak is super, maar blijf altijd klonten houden. Ik meng het met 400 ml melk.
    Ik had mijn sample eerst gemengd met havermout en nadien wat vloeistof erbij en had ook klonters. Niets aan te doen denk ik. Wel vloeistof ook achteraf erbij gedaan.
     

    o en Peanut Butter Cream :meal:

    Eind februari
     
    vind het jammer dat ik geen eiwit shakes meer kan drinken.

    het gaat een aantal weken goed maar daarna trekt mijn maag het niet meer.

    ik krijg er enorme ochtendmisselijkheid van, smorgens enorme maagpijn en eten zit er dan de komende uren ook niet meer in.

    Misschien allergie offzo.

    Sindsdien drink ik gewoon andere eiwitrijke drankjes melk enZ

    is idd klote,sinds ik ouder ben geworden heb ik dit probleem ook,vroeger nooit last van thans.
    Ik krijg er zelfs koppijn van ,na het drinken van een shake.Heb ook al de hydro geprobeerd maar dat helpt ook niet.
     
    is idd klote,sinds ik ouder ben geworden heb ik dit probleem ook,vroeger nooit last van thans.
    Ik krijg er zelfs koppijn van ,na het drinken van een shake.Heb ook al de hydro geprobeerd maar dat helpt ook niet.

    Had er vroeger ook geen last van.

    ben een mietje geworden wat betreft deze dingen.

    vroeger zoop ik op een zaterdagavond 10 bier, een dopje ghb en na sluitingstijd een volle shake voor het naar bed gaan.

    nu word ik al ziek van 1 van de 3

    :D
     
    Had er vroeger ook geen last van.

    ben een mietje geworden wat betreft deze dingen.

    vroeger zoop ik op een zaterdagavond 10 bier, een dopje ghb en na sluitingstijd een volle shake voor het naar bed gaan.

    nu word ik al ziek van 1 van de 3

    :D

    :eek::D
     
    Omdat jou lichaam daar tegen protesteert...verdiep je dr maar eens in
    Natuurlijke voedingsbronnen accepteert je lichaam..dat is optimaal...zorgt dus ook voor veel minder stress

    Want whey komt van een andere planeet?
     
    Omdat jou lichaam daar tegen protesteert...verdiep je dr maar eens in
    Natuurlijke voedingsbronnen accepteert je lichaam..dat is optimaal...zorgt dus ook voor veel minder stress
    Je bent een aardige kerel maar soms gooi je me toch wat onzin eruit :o
     
    Omdat jou lichaam daar tegen protesteert...verdiep je dr maar eens in
    Natuurlijke voedingsbronnen accepteert je lichaam..dat is optimaal...zorgt dus ook voor veel minder stress

    Grappenmaker.
     
    XXL Nutrition

    Ik heb een paar jaar geen pre-workouts meer gebruikt, en wil weer gaan beginnen. Wat is dan een aanrader?
     
    Pre workouts hebben eigenlijk nooit gewerkt met bij mij. Heb de oude formulie noxipro/jack3d etc allemaal wel geprobeerd mar haalde weinig uit. Ook de oude formule van unstoppable tot drie scoops toe.

    Maar toch wil ik weer eens eentje de kans geven, dat alleen voor op m'n fasted trainingsdagen waar ik m'n ontbijt flink wil uitstellen en wat honger suppresion wil. Welke zou jij aanraden?
     
    Pre workouts hebben eigenlijk nooit gewerkt met bij mij. Heb de oude formulie noxipro/jack3d etc allemaal wel geprobeerd mar haalde weinig uit. Ook de oude formule van unstoppable tot drie scoops toe.

    Maar toch wil ik weer eens eentje de kans geven, dat alleen voor op m'n fasted trainingsdagen waar ik m'n ontbijt flink wil uitstellen en wat honger suppresion wil. Welke zou jij aanraden?

    Lastig om te adviseren... zelf vind ik Der Hammer heel goed. Boost is goed en daarbij goede pomp, ingrediënten zijn hoog gedoseerd.
     
    Ik zie dat het meerstuksvoordeel bij whey delicious niet van toepassing is. Is dit met opzet zo?
     
    Ik zie dat het meerstuksvoordeel bij whey delicious niet van toepassing is. Is dit met opzet zo?
    Vrijwel alle meerstukskortingen gaan verdwijnen op uitzondering van 2x 2500 gram whey etc. Dit vanwege de komende BTW verhoging van 6% naar 9%, we kunnen de prijsstijgingen beperken maar het meerstuksvoordeel verdwijnt grotendeels. Ook bij MuscleMeat zal dit het geval zijn.
     
    Ah, die post over het hoofd gezien. Echter is het meerstuksvoordeel van 2x2500gr ook niet van toepassing.
     
    Beste René,
    Is het toevallig bij jou bekend dat de grijze Bootylicious leggings gauw stuk gaan? Het lijkt erop dat de kwaliteit van de naden niet optimaal is. Ik heb deze legging in november besteld, waarna de legging na 2 keer dragen bij mijn been is gescheurd. Nadat ik contact had opgenomen met de XXL klantenservice heb ik een nieuw exemplaar ontvangen midden december. Deze heb ik nu drie keer gedragen en vandaag is deze gescheurd bij mijn kruis. Je kunt je vast voorstellen dat dat heel vervelend is, zeker als zoiets midden in je training gebeurt.

    Ik heb ook de Ribbed Legging (in verschillende kleuren) en daar ben ik juist heel erg over te spreken.
     
    Beste René,
    Is het toevallig bij jou bekend dat de grijze Bootylicious leggings gauw stuk gaan? Het lijkt erop dat de kwaliteit van de naden niet optimaal is. Ik heb deze legging in november besteld, waarna de legging na 2 keer dragen bij mijn been is gescheurd. Nadat ik contact had opgenomen met de XXL klantenservice heb ik een nieuw exemplaar ontvangen midden december. Deze heb ik nu drie keer gedragen en vandaag is deze gescheurd bij mijn kruis. Je kunt je vast voorstellen dat dat heel vervelend is, zeker als zoiets midden in je training gebeurt.

    Ik heb ook de Ribbed Legging (in verschillende kleuren) en daar ben ik juist heel erg over te spreken.

    Ik ben daar niet van op de hoogte, mogelijk de klantenservice wel. Heb je in de PM een code gestuurd voor nogmaals een nieuwe broek. 3 maal is scheepsrecht ;). Zal het verder opnemen met de klantenservice en navragen of er vaker meldingen komen.
     
    Back
    Naar boven