Fitness Seller

Sexdrive weg na kuur.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chef durf te wedde dat ik meer chicks heb bevredigd dan jij kan tellen, en kijk uit voordat je baas je snapt, ben je die zielige minimumloon per maand van je kwijt. haha!
Stoer.
 
Chef durf te wedde dat ik meer chicks heb bevredigd dan jij kan tellen, en kijk uit voordat je baas je snapt, ben je die zielige minimumloon per maand van je kwijt. haha!
Mogen wij weten wat jij dan doet meneer jan met de pet?
 
Sorry dat ik het zeg... Maar met deze stats NA een kuur
Lengte: 1m82
Massa: 71kg
Vetpercentage:16%
Dan heb je niet bepaald veel massa... dus wss ook niet veel opgebouwd met je kuur... en het was zeker geen cut kuur want dan had je niet op 6% gestaan.. :o
Maar van kuren zou ik de eerste tijd wel wegblijven...

Maar back OT.. het antwoord is gegeven.. Pil erin en gaan met die banaan..
 
Sorry dat ik het zeg... Maar met deze stats NA een kuur
Lengte: 1m82
Massa: 71kg
Vetpercentage:16%
Dan heb je niet bepaald veel massa... dus wss ook niet veel gebouwd met je kuur...

Maar back OT.. het antwoord is gegeven.. Pil erin en gaan met die banaan..

Maar van kuren zou ik de eerste tijd wel wegblijven...

zeg dan maar meteen dat die daar beneden niet zo veel massa heeft om hem overeind te krijgen.
 
Wat ik dan niet snap is dat er zoveel idiote reacties komen op een vrij serieuze vraag!!
De beste jongen heeft een serieus probleem maar het enige dat er gebeurt is dat mensen hem belachelijk maken terwijl er hier ontelbaar anabooltjes rondstruinen.

Zelf heb ik geen antwoord op zijn probleem maar ik hoop wel degelijk voor hem dat die er komt.
 
Lekker kuren op je 18e. En dan tegen mensen aanzeuren omdat ze een baan hebben.

Begonnen met een kuur zonder verstand van zaken. Heerlijk dit. Ik doe mee!

Goeie stats trouwens! Wanneer is je eerste wedstrijd?
 
Wat ik dan niet snap is dat er zoveel idiote reacties komen op een vrij serieuze vraag!!
De beste jongen heeft een serieus probleem maar het enige dat er gebeurt is dat mensen hem belachelijk maken terwijl er hier ontelbaar anabooltjes rondstruinen.

Zelf heb ik geen antwoord op zijn probleem maar ik hoop wel degelijk voor hem dat die er komt.
Het is ook om het serieuze dat ik reageerde. Ik heb zelf geen persoonlijke ervaring met AAS.
Maar als je dan al zo jong bent en eraan begint zou je toch wat beter ingelezen kunnen zijn want spelen met je hormonen zo jong al kan je dus problemen geven die mogelijk blijvend zijn. Dus je moet je bewust zijn van de risico's en helaas zijn velen die in een opwelling AAS grijpen dat niet. En dat zijn helaas wel de jongere mensen die dan met problemen hier komen. Daar moet imo ook serieus op gereageerd worden want ik denk dat als mensen meelezen dat ze zich ook bewuster moeten worden van alles wat er om AAS heen hangt qua risico's.

Als je dan toch besluit wel AAS te gaan gebruiken en de risico's accepteert.. probeer dan in ieder geval wel wat uit je kuur te halen. Het is anders zonde om de risico's te nemen en dan ook nog eens geen resultaten te boeken. Dus het was geen reactie om iemand belachelijk te maken. Maar meer om te wijzen op realiteit voor TS zelf maar ook voor meelezers.

Ik hoop dat TS er in ieder geval uitkomt.
 
Jong en onbezonnen. We zijn allemaal 18 geweest en hebben allemaal onze geschiedenis maar sommige reacties slaan helemaal nergens op.
Hij komt hier terecht om te vragen ( aan de mensen die er dan zogenaamd verstand van hebben ) wat hij nou het beste kan doen.
Niks mis mee toch?
 
Hij moet gewoon geduld hebben, hij zal wel herstellen.

Als hij echter pijn aan zijn ballen heeft dan moet hij naar dokter want dat is raar. Tenzij zijn ballen tijdens zijn kuur ferm gekrompen zijn en ze nu weer geactiveerd worden (en dus groeien). Dan kan dat aanvoelen als een kramp.

Deze reactie beschouw ik als mijn goede daad vandaag.
 
Bedankt kerol, jij bent de eerste die echt een fatsoendelijl antwoord geeft, ik heb bloed laten prikken testostoron is allemaal in orde probleem is sexdrive / libido ik krijg hem wel omhoog maat moeilijk en het komt niet vanzelf, ik ga binnekort naar de uraloog misschien dat die iets weet.

Bedankt kerol
Als je bloedwaarden OK zijn is er dus iets anders aan de hand.
Het zou kunnen dat het tussen je oren zit. Heb je stress?
 
Sorry dat ik het zeg... Maar met deze stats NA een kuur
Lengte: 1m82
Massa: 71kg
Vetpercentage:16%
Dan heb je niet bepaald veel massa... dus wss ook niet veel opgebouwd met je kuur... en het was zeker geen cut kuur want dan had je niet op 6% gestaan.. :o
Maar van kuren zou ik de eerste tijd wel wegblijven...

Maar back OT.. het antwoord is gegeven.. Pil erin en gaan met die banaan..

Dit ja, je haalt de woorden uit mijn mond.

Typerend voor hoe lichtzinnig er tegenwoordig met Aas omgegaan wordt.
 
Sorry maar er zit geen verbetering meer in, prohormonen vernietigen je testosteron blijvend en een kwart van de ex gebruikers laat zich zelfs ombouwen tot vrouw.

Omdat de pielemans er doelloos bij zal blijven hangen, sterkte.
 
Sorry maar er zit geen verbetering meer in, prohormonen vernietigen je testosteron blijvend en een kwart van de ex gebruikers laat zich zelfs ombouwen tot vrouw.

Omdat de pielemans er doelloos bij zal blijven hangen, sterkte.

wat is dit nou weer pielemans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven