MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Het is geen maaltijd maar ik had het over DE kruidenlade dus bij deze :rolleyes:

    Snapchat-454704100.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Vond nog een foto van een succesvol dinertje van laatst. :)
    Ovengeroosterde hokkaido pompoen met linzen, groene curry kruiden (Jonnie Boer), en gerookte makreel.
    Erg lekkere combinatie van de zoutige en hartige makreel met de lichtzoete pompoen.

    20190116_094140.jpg
     
    Vond nog een foto van een succesvol dinertje van laatst. :)
    Ovengeroosterde hokkaido pompoen met linzen, groene curry kruiden (Jonnie Boer), en gerookte makreel.
    Erg lekkere combinatie van de zoutige en hartige makreel met de lichtzoete pompoen.

    Bekijk bijlage 439449
    Ja zout en zoet gaat prima samen...verrassend lekker is dat hé? ;)
     
    Vond nog een foto van een succesvol dinertje van laatst. :)
    Ovengeroosterde hokkaido pompoen met linzen, groene curry kruiden (Jonnie Boer), en gerookte makreel.
    Erg lekkere combinatie van de zoutige en hartige makreel met de lichtzoete pompoen.

    Bekijk bijlage 439449
    Hoe zijn die groene curry kruiden?
     
    Smaken verschillen natuurlijk, maar het is mijn favoriet!
    Ik gooi die gele curry kruiden zo ongeveer over al mijn eten dus wellicht moet ik die groene curry ook maar eens proberen. Toen ah laatst 2e halve prijs had heb ik er ook meteen 50 ingeslagen :o
     
    Ik gooi die gele curry kruiden zo ongeveer over al mijn eten dus wellicht moet ik die groene curry ook maar eens proberen. Toen ah laatst 2e halve prijs had heb ik er ook meteen 50 ingeslagen :o
    Ze hadden toch ook de rode? Is wat pittiger.. maar echt wel lekker.

    btw even ingaand op je reactie. Pittigheid met massala en chilipoeder kan je zelf bepalen. Gewoon wat minder chilipoeder. ;)

    Als je kaneel te overheersend vind.. klinkt vreemd misschien.. maar probeer eens koek en speculaar kruiden. Geeft echt een hele aparte smaak aan je eten.
    Pompoen mag je ook als groente hebben zag ik (qua kcal en carbs)... zalig is om een pompoen stoofschotel te maken met groente zoals spercibonen, ui, courgette ed en dan wat tomaten erbij en met kerrie kruiden. Eieren erbij en het is echt genieten. :)
     
    Ik gooi die gele curry kruiden zo ongeveer over al mijn eten dus wellicht moet ik die groene curry ook maar eens proberen. Toen ah laatst 2e halve prijs had heb ik er ook meteen 50 ingeslagen :o

    Track jij de calorieen van die Johnny de boer kruiden ?
     
    Lol nee als ik daaraan moet gaan beginnen:roflol:

    Ow ja ik las dat je veel van gebruikte en zitten toch cals in , dacht nml dat jij heel strict was met dit soort dingen haha
     
    Te magere wederhelft? Dan neem je die gewoon een keer mee.
     
    Back
    Naar boven