AndroidHealthClinic

Coolbuilder's log

Bezoekers in dit topic

Is gewoon netjes hoor.
Thanks! Maar is toch wat anders dan de 25+ waar ik eerder op zat ;)
Maarja, gaat erom hoe het eruit ziet.. als je 25cm wrist hebt tegenover 16cm wrists of vocht vasthoud is het ook weer anders
 
Gaaf man!
Voeding bestaat vooral uit veel eieren met kaas, skyr, magere franse kwark, rundertartaar, kipburgers, köfte, duits biefstuk en roerbakgroentes etc.
Best veel geld kwijt aan eten eerlijk gezegd..
Ik hetzelfde! Vooral die roerbakgroentes tikken wel aan. Maarja alles voor de gains :flexbiceps:
 
Dankje man!
Een ander zuipt zo 50-150 euro bij het uitgaan weg dus zo slecht zullen we het wel niet doen.
Helemaal waar! Ik had laatst eens gerekend en ik zit op 107 euro per week aan boodschappen, in de cut :roflol:
Wordt nog leuk straks want weet dat mijn coach zijn atleten wel zo'n kcal of 5000 laat eten.
 
Hij gaf aan dat ik in een maatje 50 moet kunnen passen..lekker strak
Dat wordt aardig proppen! Gister een pak gekocht voor kerst..ook maat 50. Broek net, net net aan 48, want 50 zat niet zo mooi:o

Mooie foto's geworden man..en natuurlijk een jaloersmakende shape!
 
-
 
Laatst bewerkt:
even serieus hoe leven mensen op zo weinig carbs....
 
-
 
Laatst bewerkt:
even serieus hoe leven mensen op zo weinig carbs....
Haha is gewoon wennen..
Als je zin hebt in carbs eet je appel/paprika/wortel/komkommer ;) Zo kan je je verslaving nog enigzins op een laag pitje houden haha
 
Haha is gewoon wennen..
Als je zin hebt in carbs eet je appel/paprika/wortel/komkommer ;) Zo kan je je verslaving nog enigzins op een laag pitje houden haha

echt geen doen voor mij man....
 
Even een update na een drukke periode door de studie:
Ben nog steeds serieus 5x per week aan het trainen.:D
Vorige fotoshoot was midden december, daarna 2 weken een veel gecheat maar ook aardig gecompenseerd.
Diëten weer goed opgepakt sinds 2 weken, goed mogelijk dat ik nu weer een stuk droger ben dan toen:D
Vrijdag t/m gisteren gedeplete... 50-170 gram carbs
Gewicht zat gisteren nog maar op 82.6kg.. Aardig flat nu ( zie video)
Morgen een fashion/ fitness shoot(tfp), dus vandaag niet trainen en carbs laden :banana:...
En dan mag ik weer voor maar 3-4 daagjes normale hoeveelheid carbs eten, want zondag 27 januari een shoot met een Ballerina(tfp)


Lekker fysiek man!
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar]
Netjes!:bow:
 
echt geen doen voor mij man....
Hhaha snap ik man. Als ik geen shoots had dan zou ik zeker niet zo weinig carbs blijven eten. Eerder tussen de 200-300 gram.
Als je het voor een doel doet en je wil het graag genoeg, dan kan jij het ook ;)
 
Back
Naar boven