Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Succes man.. ik weet niet wat je thuis hebt staan maar lijkt me dat je in de gym meer het uiterste kan behalen?
 
Ik richt me thuis vooral op compound training om kracht te vergroten. Eigelijk alleen een rack waar ik pull/muscleups squads dips en benchpress op kan doen. En een plek om snatches en cleans te oefenen. Op de sportschool richt ik me op een combinatie van kracht en uithoudingsvermogen.
 
Nu de eerste keer s4. Wel vage perceptie van kleuren. Beetje als een mdma of acid trip zonder het wazige gevoel. Nachtblindheid niet echt last van. Maar kan me wel voorstellen dat iemand er last van zou kunnen hebben
 
En wil bulken btw doe nu 4000 cal per dag
 
Nu de eerste keer s4. Wel vage perceptie van kleuren. Beetje als een mdma of acid trip zonder het wazige gevoel. Nachtblindheid niet echt last van. Maar kan me wel voorstellen dat iemand er last van zou kunnen hebben

Heb deze zelf sinds een aantal dagen aan een 'stackje' toegevoegd en ervaar hetzelfde. Vooral 's-avonds of 's-ochtends in de auto hele mooie lichtshows :D Lijkt wel of alles Kerstverlichting is joh...Heb zelf (nog) geen last van de bekende side van donker naar licht, dat het zicht slecht is.

Jouw username though....speciaal aangemaakt voor dit soort topics? :roflol: Benieuwd of het een secundair account is, van iemand die hier al langer actief is...
 
Nope wel vaak gelezen hier. Maar ben met sarms bezig. Ms dat ik een keer test ga proberen. Maar voorlopig experimenteer ik hier mee. Vandaar mijn naam:roflol:. Heb het wel bietje overdreven eigelijk.
 
Ben benieuwd wat bms 564929 doet. Alleen ben ik geen wetenschapper en kan ik niet ontcijferen wat het in studies gedaan heeft.
Heeft iemand daar over gelezen toevallig?
 
Ben nu zelf in de 2e week lgd.. merk er vrij weinig van eerlijk gezegd nog.. misschien iets sterker geworden maar kan ook mindfuck zijn heb ik zo t idee.. me gewicht schommelt, de ene dag wat zwaarder, vandaag bv weer wat lichter.. iemand misschien tips?! Kcal verhogen nog? Zit nu rond de 3000.. ben van plan volgende week de dosis ook te verhogen naar 10mg
 
te verhogen naar 10mg? Wat gebruik je nu dan?
 
Dat is ook niet echt een heel dikke dosis
 
Dat is ook niet echt een heel dikke dosis

Klopt.. was aangeraden om te starten met 5mg.. heb alleen t idee dat t niet veel doet.. misschien te vroeg om te oordelen nog maar denk dat t vehogen wordt qua dosis, kijken wat dat doet
 
Klopt.. was aangeraden om te starten met 5mg.. heb alleen t idee dat t niet veel doet.. misschien te vroeg om te oordelen nog maar denk dat t vehogen wordt qua dosis, kijken wat dat doet
Wat denk jij dan dat er gaat gebeuren?
 
De wens is de moeder....
 
Minimaal 10kg droge spieren erbij...

Nee heel veel zal t niet gaan doen maar aangezien dit me eerste keer is met iets had ik misschien stiekem wel wat hogere verwachtingen..
Jij kijkt zeker Dylan Gemelli video's of niet?
 
Als mijn potje Lgd4033 binnen is ga ik starten met

10mg lgd4033
20mg ostarine
 
Ik kreeg van osta de eerste week punt tepels. Daarna werd het weer normaal.
Dus daarom probeer ik nu s4 ipv osta.
Lgd 4033 lijkt me ook de moeite waard idd
 
Advies nodig. Heb nu 6 weken lgd erop zitten en mn lgd is op (10mg per dag). Nu kan ik 28januari pas weer nieuwe krijgen en zou ik dus 10 dagen zonder zitten. Kan ik nu beter stoppen en over n hele tijd weer “opnieuw” beginnen of over 10 dagen weer verder gaan en dan doorgaan tot de 12 weken on?
 
Back
Naar boven