MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ook nog plannen voor andere groenten puree?
 
Fruit niet. Wel 5 nieuwe Ardo producten. Koolhydraat en groentenmixen. Hoop ze ergens februari binnen te krijgen. Zijn compleet nieuwe producten die nog naar Nederland voor het eerst moeten komen.
Nice! Kan je nog wat meer tipjes van de sluier lichten? Falafel en ...? :)
 
Stomme vraag.
Tot hoeveel graden zijn de verpakkingen met rauwe kippedijen "sous vide" te verwarmen zonder dat ze gaan lekken?
 
Stomme vraag.
Tot hoeveel graden zijn de verpakkingen met rauwe kippedijen "sous vide" te verwarmen zonder dat ze gaan lekken?
De gekruide kipblokjes is volgens mij dezelfde verpakking... Daad gooide ik vroeger gewoon water uit de waterkoker overheen. Nooit gaan lekker tenzij er al een lekje in het zakje zat. Maar dat laatste is zeldzaam.
 
Worden de producten van xxl bij jullie altijd apart verzonden? In dit geval bestel ik xxl wel bij xxl
 
Bedankt voor je bestelling!
Ah... dat is jammer. Ik krijg niet altijd een email dat hier een nieuw bericht is. Voor spoed vragen kun je ons het beste mailen of bellen, daar zit altijd iemand achter. Je pakket is al onderweg naar het sorteercentrum Amersfoort. Sorry... next time!

:meal: !!

Ik heb ook nog gemaild op maandagochtend naar de klantenservice, maar ook daar heb ik helaas geen reactie op gekregen...
 
Stomme vraag.
Tot hoeveel graden zijn de verpakkingen met rauwe kippedijen "sous vide" te verwarmen zonder dat ze gaan lekken?

De zakjes kunnen tegen kook temeratuur dus 100graden. Moet goed gaan!

Worden de producten van xxl bij jullie altijd apart verzonden? In dit geval bestel ik xxl wel bij xxl

Producten worden boven op de isolatie zak geplaatst. Er zijn twee redenen waarom als er een extra pakket gestuurd kan worden. Als eerst heb je bv boven de 20kg besteld diepvries of dermaten veel xxl besteld dat het niet meer past in 1 doos qua ruimte of gewicht. Dan maken we dus een 2de doos met de non diepvries. Tweede reden is dat het een keer kan gebeuren dat een product spontaan niet op voorraad bij ons is. We bieden dan de service dat het dezelfde dag nog via xxl verstuurd wordt zodat er geen vertraging bij versturen is.

Ik heb ook nog gemaild op maandagochtend naar de klantenservice, maar ook daar heb ik helaas geen reactie op gekregen...

Heb je een reply gestuurd op een musclemeat automatische mail zoals tracktrace of bevestiging? We hebben gisteren ondekt dat deze replys niet in onze inbox kwamen. Is nu opgelost. Excuses.
 
gluten/lactose vrij? :o
met uiteraard goede voedingswaarde Muscle Meat kennende!

kekererwten 60%, ui, zonnebloemolie, tarwegriesmeel, peterselie, maïszetmeel, zout, specerijen, bakmiddel . Denk in de tarwe wel gluten. Helaas.

Nice! Kan je nog wat meer tipjes van de sluier lichten? Falafel en ...? :)

Nee :o
 
De zakjes kunnen tegen kook temeratuur dus 100graden. Moet goed gaan!



Producten worden boven op de isolatie zak geplaatst. Er zijn twee redenen waarom als er een extra pakket gestuurd kan worden. Als eerst heb je bv boven de 20kg besteld diepvries of dermaten veel xxl besteld dat het niet meer past in 1 doos qua ruimte of gewicht. Dan maken we dus een 2de doos met de non diepvries. Tweede reden is dat het een keer kan gebeuren dat een product spontaan niet op voorraad bij ons is. We bieden dan de service dat het dezelfde dag nog via xxl verstuurd wordt zodat er geen vertraging bij versturen is.



Heb je een reply gestuurd op een musclemeat automatische mail zoals tracktrace of bevestiging? We hebben gisteren ondekt dat deze replys niet in onze inbox kwamen. Is nu opgelost. Excuses.
Ik haalde het op bij een ophaalpunt, en zou verstuurd worden door xxl? Maar ik heb geen mail of niks gehad. Of ligt mijn product nu ook bij de afhaalpunt
 
Heb je een reply gestuurd op een musclemeat automatische mail zoals tracktrace of bevestiging? We hebben gisteren ondekt dat deze replys niet in onze inbox kwamen. Is nu opgelost. Excuses.

Zoals aangegeven in jullie bevestiging heb ik naar info@musclemeat.nl gemaild.

Kreeg bericht dat de bezorging vandaag is, dus niks meer aan te doen dan de pannetjes uit de kast halen dan maar. :rolleyes:
 
Ik haalde het op bij een ophaalpunt, en zou verstuurd worden door xxl? Maar ik heb geen mail of niks gehad. Of ligt mijn product nu ook bij de afhaalpunt

Als je een mail hebt gehad van ons dat we het via xxl gaan sturen dan moet er een 2de pakket daar liggen. Geef even je bestelnummer, dan kijk ik voor je of hij er al ligt zodat je er niet voor niets heen gaat.

Zoals aangegeven in jullie bevestiging heb ik naar info@musclemeat.nl gemaild.

Kreeg bericht dat de bezorging vandaag is, dus niks meer aan te doen dan de pannetjes uit de kast halen dan maar. :rolleyes:

Vreemd, kan je mail niet vinden. Als je op de vestiging hebt gereplyed kan ik het verklaren met wat ik hierboven zei. Als je een nieuwe mail hebt gestuurd naar info@ dan is dit wel een probleem, pm mij dan met je email address dan kijk ik kijken wat er mis is gegaan.
 
100135341 is binnen.

Gisteren gelijk de Coquille stukken (1kg netto) icm Vannamei Garnalen 1kg (750gr netto) (rauw en gepeld) gemaakt.

Ik was wel een ietsiepietsie teleurgesteld. Er komt echt super veel water uit en de coquilles zijn echt mini stukjes waardoor het eigenlijk moeilijk is ze aan te korsten en glazig te houden vanbinnen.
Desalniettemin wel lekker :) En ga deze zeker nog bestellen.

Ondertussen een 2de zak ook op. En hier zaten inderdaad beduidend meer en grotere stukken in.
 
Laatst bewerkt:
Als je een mail hebt gehad van ons dat we het via xxl gaan sturen dan moet er een 2de pakket daar liggen. Geef even je bestelnummer, dan kijk ik voor je of hij er al ligt zodat je er niet voor niets heen gaat.



Vreemd, kan je mail niet vinden. Als je op de vestiging hebt gereplyed kan ik het verklaren met wat ik hierboven zei. Als je een nieuwe mail hebt gestuurd naar info@ dan is dit wel een probleem, pm mij dan met je email address dan kijk ik kijken wat er mis is gegaan.

000146887
 
Ben erg benieuwd naar de nieuwe kipworsten, maar me vriesvak zit helemaal vol :(
Toch de woningbouw eens aanspreken of ze de schuurtjes eens normaal kunnen isoleren :mad::mad:
 
Ben erg benieuwd naar de nieuwe kipworsten, maar me vriesvak zit helemaal vol :(
Toch de woningbouw eens aanspreken of ze de schuurtjes eens normaal kunnen isoleren :mad::mad:
Zijn echt wel lekker ..(ik haal wel het velletje eraf)
 
De entrecote was top! Die bestel ik nog eens mee!

50265752_2479878312085802_541726020340809728_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-ams3-1.jpg
 
Back
Naar boven