XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
NIce weer!
Ik heb hetzelfde probleem met grip bij sommige BB oefeningen...
Voor de 4-6kg gaf Sweatdaily me in het verleden de tip om microplates aan te schaffen die je met een elastiekje kunt bevestigen aan de DB's.
Moet zeggen, ik ben er nog niet toe gekomen :o, maar het lijkt me wel handig in ons geval!
Nu probeer ik gewoon de +2kg voor een aantal setjes, eventueel met langere rust.
Als ik geen 8 reps meer haal val ik terug op het lagere gewicht :)
Misschien is restpauze iets voor je....10" wachten en dan maak je de laatste (2) af :)
 
ScumbagAnnie : misschien is de vraag al gesteld maar zal je dit jaar meedoen aan de DBB fotocontest?
Gaat het om een transformatie met een vergelijking tussen before/after pics in dezelfde poses, of is het een best fysiek/beste foto’s ding? Ik las ergens iets over ‘transformatie’, maar de regels en de scores lijken niet erg gericht op transformaties maar meer op best fysiek.
 
Gaat het om een transformatie met een vergelijking tussen before/after pics in dezelfde poses, of is het een best fysiek/beste foto’s ding? Ik las ergens iets over ‘transformatie’, maar de regels en de scores lijken niet erg gericht op transformaties maar meer op best fysiek.

Er wordt (te) vaak geen rekening gehouden met de weg die deelnemers afleggen tijdens de wedstrijd in hun log. Uiteindelijk is het de "beste" fysiek die wint... :o
 
Gaat het om een transformatie met een vergelijking tussen before/after pics in dezelfde poses, of is het een best fysiek/beste foto’s ding? Ik las ergens iets over ‘transformatie’, maar de regels en de scores lijken niet erg gericht op transformaties maar meer op best fysiek.

De opzet is transformatie, maar uiteindelijk is het meer zoals Ano_54321 zegt...
 
De opzet is transformatie, maar uiteindelijk is het meer zoals Ano_54321 zegt...

Komt er bij dat er elk jaar bij de mannen wel 1-2 zijn die duidelijk AAS (ofzo) gebruiken maar dat niet willen toegeven. Dit jaar straf ik dat af met 1 ster (alhoewel ik op mijn eentje weinig verschil zal maken :P).

Let op: ik vind het helemaal niet erg dat iemand AAS gebruikt maar dat fakenatty gedoe kan ik niet verkroppen :D
 
Er wordt (te) vaak geen rekening gehouden met de weg die deelnemers afleggen tijdens de wedstrijd in hun log. Uiteindelijk is het de "beste" fysiek die wint... :o
ik ben van obees naar overgewicht aan het gaan, ik ga flubberend vet pics posten. Geen body shaming toegestaan! :D
 
ik ben van obees naar overgewicht aan het gaan, ik ga flubberend vet pics posten. Geen body shaming toegestaan! :D
Goed man! Transformatie is wel interessant, maar best fysiek is meer een lange termijn ding.
 
Laten we het er anders maar gewoon op houden dat ik niet verfijnd genoeg ben voor zulke bezigheden.:o
I feel you... heb een keer geprobeerd romantisch een arm om iemand heen te slaan, maar sloeg vol der bril van haar hoofd..

Tuuuuurlijk pompte er een vleddig technosetje.
Nog tips voor goeie technosetjes? luister nu vooral hardstyle en soms wat hardcore maar zoek een beetje variatie.
 
Leuk dat je er bent! Welkom:wave2::D

Het viel mee! Een beetje stijf in de glutes, maar verder okay! Ik denk dat de klap morgen pas komt:devilnana:

wovano en ik eten al zo ongeveer zo lang we elkaar kennen op een ander schema, dus wat dat betreft hoeven we geen rekening met elkaar te houden hehehe.
Verder heb ik het zo in elkaar gezet om me mentaal voor te bereiden op een relatief droog voedingschema van mijn potentiële coach! :rolleyes:

RT, al weet ik nu al dat er na deze week nog wat fine tuning gaat plaatsvinden :D:cool:


Echt top, Ja! Preppen voor een hele week kost me nu een uurtje:eyebrow:

Today was a good day, training-wise. Samen met mijn favoriete oude rot in de sportschool aan mijn BP gewerkt en zowaar dingen neergezet waarvan ik zelf stond te kijken. Inclusief zijn motiverende gebrul: KOMMMMM OPPPPP, DEZE HEB JEEEE. DUWEEEEE. :flexing::wl:

Push treen dus en een succesvolle.

Dinsdag 15 januari - 19WEEK3-PUSH-A

DB Chest flyes
4x12x6kg

Bench press
1x15x20kg
1x10x27,5kg
1x5x30kg
1x5x32,5kg - hier begon het spotten. Deze set ging zo easy dat spotter zei dat we misschien eens konden checken of er meer in zat. Totaal ongepland, dus onlogische opbouw. Maar was wel tof om eens te doen! :clown:
1x3x35kg - ait, solid:cool:
1x2x37,5kg - ging eigenlijk ook nog dikke prim. :eyes:
1x1x40kg - SURPRISE BITCHES :grinny:
1x10x30kg - leeggepompt

DB incline Chest press
Skipped na BP sloopsessie

DB kickbacks
4x12x4kg

V-bar pushdown (effe spelen)
1x20x16kg
1x15x19kg
1x12x22kg
1x10x25kg
1x20x16kg

Lateral raise
4x12x4kg

Front raises
4x12x4kg

Cardio
  • 45 minuten incline wandelen op loopband. Beginnen op helling 5 op 5km/h. Elke halve minuut een half niveau erbij tot je na 10 minuten op maximale helling 15 zit. Dan lopen tot 30 minuten om zijn om vervolgens weer af te bouwen tot nul. Gegarandeerd kapot blijven. :loopband:
Oké daag:heart:
Yesss Nice bench:heart: :heart:
#powerlifsterinwording:engel:
 
Transformatie in de contest zou leuk zijn. Maar dat betekent dus dat iedereen een voor en na foto moet plaatsen.
 
Ik weet niet of je Spotify hebt, maar ik luister sinds kort weer beetje oldschool techno (ja, ik ben oud...) wat klinkt als de tijd van DHS (The House of God; mijn all time Techno favoriet!!) en Speedy J (Pullover)...Dat is wel weer heerlijk hoor, ipv altijd maar Hardstyle te luisteren. Als je zoekt op 'Universe of 90's Techno Parties', zou je 'm moeten vinden. Lekker stevig techno stampen! :headphone:
AAAAIT, dankjewel voor de tips darude0306. Ik heb Spotify en zal het binnenkort eens opzoeken!:cool:
Time to get some straps...:eyebrow:
Neen, imnewhere. Hoewel ik die van wovano al eens geprobeerd heb, wil ik daar niet te snel aan toegeven. Eerst magnesium proberen voor ik straps ga gebruiken.:rolleyes: Also, ik wil straps in een leuke kleur en geen saaie zwarte. Iemand nog tips?
:haha:
A dirty mind is a joy forever...:eyebrow:
Stelletje pubers.:kiss:
Lekker bezig babe.. vind het echt knap hoe je aan het knallen bent!
Dankjewel HillR. Mooi complimentje.:grinny:
Vandaag iets minder tho, zie hieronder.:angstig:
Oeee Ben Sims, nostalgie... :heart:

Goeie train, maar dat wil ook wel met Ome Ben :cool:
Jaaaaa, de beats van Ome Ben zorgen er wel voor dat je een goede train kunt neerzetten! :eyebrow:
Vloeibare kalk werkt ook goed.
YES! Laatst geprobeerd van een vriend en ik was er super tevreden over. Alleen nog geen tijd gehad om te halen.:alien:
NIce weer!
Ik heb hetzelfde probleem met grip bij sommige BB oefeningen...
Voor de 4-6kg gaf Sweatdaily me in het verleden de tip om microplates aan te schaffen die je met een elastiekje kunt bevestigen aan de DB's.
Moet zeggen, ik ben er nog niet toe gekomen :o, maar het lijkt me wel handig in ons geval!
Nu probeer ik gewoon de +2kg voor een aantal setjes, eventueel met langere rust.
Als ik geen 8 reps meer haal val ik terug op het lagere gewicht :)
Dankjewel, Bubs! Ik vind het alleen super irritant om te gaan klooien met microplates en elastiekjes, hoewel het vast en zeker zal helpen. Ik ben meer van het minder gedoe. (Lees: minimum effort, maximum results:clown::clown:).
Dus ik doe het inderdaad zoals jij voorstelt. Eerst opwarmen met 4kg, dan een setje met 6kg zoveel mogelijk herhalingen. Daarna ben ik meestal al gefrituurd, dus terug naar 4kg. Het doel is om meer herhalingen met 6kg te doen, daarna eventueel twee setjes achter elkaar, en zo maar door.
ScumbagAnnie : misschien is de vraag al gesteld maar zal je dit jaar meedoen aan de DBB fotocontest?
Ano_54321 Misschien dat de vraag al is gesteld, maar dan heb ik die over het hoofd gezien.
Ik denk niet dat ik mee ga doen aan de fotocontest, hoewel ik er niet echt over heb nagedacht. Ik vind niet dat mijn fysiek tussen contestwaardig is.:dunno:
Misschien is restpauze iets voor je....10" wachten en dan maak je de laatste (2) af :)
Op zich geen slecht idee natuurlijk. One can always try!
Gaat het om een transformatie met een vergelijking tussen before/after pics in dezelfde poses, of is het een best fysiek/beste foto’s ding? Ik las ergens iets over ‘transformatie’, maar de regels en de scores lijken niet erg gericht op transformaties maar meer op best fysiek.
Dit dus.
Er wordt (te) vaak geen rekening gehouden met de weg die deelnemers afleggen tijdens de wedstrijd in hun log. Uiteindelijk is het de "beste" fysiek die wint... :o
En laten we eerlijk zijn. Ik heb ééécht niet de beste fysiek van DBB hahahaha.
*kuch* HillR wel *kuch*:eyebrow:
De opzet is transformatie, maar uiteindelijk is het meer zoals Ano_54321 zegt...
RT
Komt er bij dat er elk jaar bij de mannen wel 1-2 zijn die duidelijk AAS (ofzo) gebruiken maar dat niet willen toegeven. Dit jaar straf ik dat af met 1 ster (alhoewel ik op mijn eentje weinig verschil zal maken :P).

Let op: ik vind het helemaal niet erg dat iemand AAS gebruikt maar dat fakenatty gedoe kan ik niet verkroppen :D
Ik snap je helemaal, Tidus! Fake natty is jammer.
ik ben van obees naar overgewicht aan het gaan, ik ga flubberend vet pics posten. Geen body shaming toegestaan! :D
Dat is wel knap hoor dj_phreak. Lekker bezig! Hoe heb je het aangepakt?:o
Goed man! Transformatie is wel interessant, maar best fysiek is meer een lange termijn ding.
Ik vind in beide gevallen een contest (voor mijzelf) niet interessant. Ik vind het veel leuker om op mezelf te focussen. Zodra er druk op komt te liggen en ik mezelf met anderen ga vergelijken, gaat mijn zelfvertrouwen weer weg. Wil ik niet, want het gaat nu eindelijk lekker.:)
I feel you... heb een keer geprobeerd romantisch een arm om iemand heen te slaan, maar sloeg vol der bril van haar hoofd..


Nog tips voor goeie technosetjes? luister nu vooral hardstyle en soms wat hardcore maar zoek een beetje variatie.
HAHAHA, je klinkt als een handige kerel Aquaexplo
Maar dan zit je wel op één lijn met wovano, die me twee dagen geleden in zijn slaap per ongeluk in mijn gezicht sloeg.:roflol:
(Lees: hij werd wakker nadat zijn hand mijn gezicht raakt en voelde zich wel gelijk schuldig hahaha.:lol:)

EDIT: een aantal goede technosetjes zijn als volgt (op aanraden van Boy Breed):
(een van mijn favos)

Yesss Nice bench:heart: :heart:
#powerlifsterinwording:engel:
EHEHE, dat is zo ongeveer het mooiste compliment dat ik van je kan krijgen, Benching Queen.:grinny::heart: Ik word er zowaar een beetje verlegen van!
Transformatie in de contest zou leuk zijn. Maar dat betekent dus dat iedereen een voor en na foto moet plaatsen.
Ja, joh, ik heb daar helemaal geen zin in.
Ik vind het leuk hoe ik nu bezig ben, maar ik ken mezelf. Als ik aan zoiets ga meedoen, ga ik mezelf vergelijken met andere dames (die wellicht al veel verder zijn) en dan word ik doodongelukkig. En dat terwijl ik mezelf eindelijk begin te waarderen. So no, niet iets voor mij.

Mijn eerste totaal gefaalde poging om te trainen sinds ik log, beware:
Donderdag 17 januari - 19WEEK3-LEGS-B
Vandaag was echt een schijtpoging om te gaan trainen:
  • Ik was al later, waardoor mijn biologische trainingsklok al een beetje ontregeld was. (Lees: ik ben nogal van de strakke schema's en planning en daardoor was ik al helemaal niet gefocust).
  • Nog geen half uur na binnenkomst ging mijn legging op nogal dramatische wijze stuk, zie hieronder.
Leg extensions
2x12x35kg
2x12x42kg
2x10x49kg

Barbell squats
1x12x20kg (barbell only)

EN TOEN....
scheurde mijn legging.... Midden in mijn kruis, heel charmant.:lol: Met als gevolg dat niemand de kleur van mijn onderbroek meer hoefde te raden, want die was zichtbaar.:emo: Op zich ben ik niet echt iemand die zich snel schaamt, maar ik vond dit wel lichtelijk ongemakkelijk.
Ik deed nog een poging in goede hoop dat het wel goed zou komen...
1x12x20kg (barbell only)
... JUP, dit ging niets worden. Het gat in mijn legging werd nog groter. :grumble: De training dus gestaakt, want ik vreesde dat het echt onacceptabel zou worden als ik gewicht op de barbell zou laden. Ik was echt vet aan het balen natuurlijk, maar soit. Hierover kan ik helaas geen controle hebben. Wel jammer dat ik door een afspraak met twee vriendinnen morgen ook niet kan trainen en dus mijn 6x pw cycle nu verpest heb. Gelukkig zijn booty/legs wel een sterk punt, dus het is vast niet erg om ze voor een keer eens 'maar' een keer te hebben gesloopt.:eyes:
 
Laatst bewerkt:
scheurde mijn legging.... Midden in mijn kruis, heel charmant.:lol: Met als gevolg dat niemand de kleur van mijn onderbroek meer hoefde te raden, want die was zichtbaar.:emo: Op zich ben ik niet echt iemand die zich snel schaamt, maar ik vond dit wel lichtelijk ongemakkelijk.
Ik deed nog een poging in goede hoop dat het wel goed zou komen...
1x12x20kg (barbell only)
... JUP, dit ging niets worden. Het gat in mijn legging werd nog groter. :grumble: De training dus gestaakt, want ik vreesde dat het echt onacceptabel zou worden als ik gewicht op de barbell zou laden. Ik was echt vet aan het balen natuurlijk, maar soit. Hierover kan ik helaas geen controle hebben. Wel jammer dat ik door een afspraak met twee vriendinnen morgen ook niet kan trainen en dus mijn 6x pw cycle nu verpest heb. Gelukkig zijn booty/legs wel een sterk punt, dus het is vast niet erg om ze voor een keer eens 'maar' een keer te hebben gesloopt.:eyes:
Pfff, dat is vervelend. Volgende keer een reservelegging meenemen? :P
Heel de dag geen tijd morgen? Dat is ook balen.
 
Maar dan zit je wel op één lijn met wovano, die me twee dagen geleden in zijn slaap per ongeluk in mijn gezicht sloeg.:roflol:
(Lees: hij werd wakker nadat zijn hand mijn gezicht raakt en voelde zich wel gelijk schuldig hahaha.:lol:)
:haha:Volgens mij zie ik al mijn toekomst voor me. heb de afmetingen van wovano gezien op de log van Ano_54321 dus dan neem ik dat wel op de koop toe met hoe het er nu voor staat...
scheurde mijn legging.... Midden in mijn kruis, heel charmant.:lol: Met als gevolg dat niemand de kleur van mijn onderbroek meer hoefde te raden, want die was zichtbaar.:emo: Op zich ben ik niet echt iemand die zich snel schaamt, maar ik vond dit wel lichtelijk ongemakkelijk.
prepare for the perv comments:eyebrow::eyebrow:
 
DAT WAS WEL N HEEL SMERIG SETJE! :cool:

Voor goede setjes PM maar:windup:
 
Babe!

Je bent zeker wel contest waardig hoor.. Zeker omdat je zo hard aan het knallen bent, en echt heel veel progressie maakt (uiteindelijk is het een cutting wedstrijd, nou believe me.. jij bent een cutting queen!) maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet iets voor je is. Hoewel ik misschien niet zo overkom heeft de dbb wedstrijd ook altijd heel veel invloed op mijn zelfvertrouwen. Dat is niet altijd even leuk.

2 jaar geleden hebben sommige mensen mij bijvoorbeeld een 1 gegeven, dat is echt wel even slikken wanneer je je 2 maanden lang tot het uiterste inzet om in je beste shape te komen, waarna iemand dat gewoon af doet met een "je bent niks waard". Heb ik me wel over heen kunnen zetten (ook al vind ik dat nog steeds niet zo leuk haha), maar heeft me wel even diep geraakt. Kutinternet :P Om die reden ben ik vorig jaar nog harder m'n best gaan doen :roflol:

Het leuke vind ik er aan dat het een echte stok achter de deur is. Ik heb wat dat betreft wel echt een doel nodig wil ik ook daadwerkelijk aan de slag gaan. En "gewoon omdat ik het graag wil" is niet genoeg voor mij. Want dan kan ik wel rustig aan doen, want volgende maand kan het ook nog :P

Maar genoeg daarover :roflol:

Ik wilde eigenlijk alleen berichtje typen over je broek... hoe naar is dat!! :treuren: Las in het XXL topic dat het al de tweede is die kapot is gegaan.. waardeloze kwaliteit dus :( en dan ook echt bij het kruis.... :punch:

Vind het super goed van je dat je alsnog een extra oefening hebt geprobeerd.. ik was allang naar huis gerend :bang:
 
Vind het super goed van je dat je alsnog een extra oefening hebt geprobeerd.. ik was allang naar huis gerend :bang:

Ik zou er de eerstvolgende week mijn hoofd niet meer durven tonen denk ik :o
Dus inderdaad veel respect dat je gewoon nog door probeerde te gaan! Dedication ftw :D
 
EN TOEN....
scheurde mijn legging.... Midden in mijn kruis, heel charmant.:lol: Met als gevolg dat niemand de kleur van mijn onderbroek meer hoefde te raden, want die was zichtbaar.:emo: Op zich ben ik niet echt iemand die zich snel schaamt, maar ik vond dit wel lichtelijk ongemakkelijk.
Ik deed nog een poging in goede hoop dat het wel goed zou komen...
1x12x20kg (barbell only)
... JUP, dit ging niets worden. Het gat in mijn legging werd nog groter. :grumble:

Sorry hoor...maar.... :hahaha::hahaha: Heerlijk geschreven! Moet je wat mee doen ;)

Ik ben heel visueel ingesteld, dus zie het gewoon helemaal voor me...

En wij moeten de kleur van je onderbroek uiteraard nog wel even raden; GEEL!!
 
Neen, imnewhere. Hoewel ik die van wovano al eens geprobeerd heb, wil ik daar niet te snel aan toegeven. Eerst magnesium proberen voor ik straps ga gebruiken.
Als je in een gym traint waar magnesium is toegestaan, zou ik dat ook doen.
Ik moest noodgedwongen overstappen op straps, omdat magnesiumgebruik niet werd toegestaan :grumble:
 
Magnesium is gewoon toegestaan bij Haefland. Ik zou straps gebruiken omdat je toch geen powerlifting ambities hebt en je grip het zwaarder gaan met deadliften daardoor in de weg zit.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven