MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Als er een rel is moet je dit gewoon netjes melden bij de leiding en dan doen wij de rest :D
    tenor.gif
     
    Ik heb zin in Mcdonalds, wit brood met chocopasta, coca cola, zoute drop, Zeeuws spek en shoarma en weet ik allemaal wel niet meer. En moet ook nog eens voor mij alleen eten maken vanavond.

    #hongerpost
     
    Ik heb zin in Mcdonalds, wit brood met chocopasta, coca cola, zoute drop, Zeeuws spek en shoarma en weet ik allemaal wel niet meer. En moet ook nog eens voor mij alleen eten maken vanavond.

    #hongerpost
    Ik heb nog wel een receptje voor beenham in cola. :o klinkt raar maar zo lekker :D
    Heb je zout en zoet (en kan ook met light. ;)
     
    Ik heb zin in Mcdonalds, wit brood met chocopasta, coca cola, zoute drop, Zeeuws spek en shoarma en weet ik allemaal wel niet meer. En moet ook nog eens voor mij alleen eten maken vanavond.

    #hongerpost
    Lekkere pre meal!!
     
    Afgelopen 2 a 3 nachten goed en redelijk wat uurtjes geslapen, maar dan nu weer twee kindjes thuis die zich niet helemaal lekker voelen.
     
    Garage komt de autosleutel - in perfecte staat - halen om de wagen mee te nemen voor herstelling.
    Garage brengt zo de sleutel terug (onderste knopje volledige kapot geduwd naar binnen):

    WP_20190117_15_06_04_Pro.jpg


    :yell::scold::splat:
     
    Garage komt de autosleutel - in perfecte staat - halen om de wagen mee te nemen voor herstelling.
    Garage brengt zo de sleutel terug (onderste knopje volledige kapot geduwd naar binnen):

    Bekijk bijlage 439543

    :yell::scold::splat:

    Lekker is dat dan weer.... Heb je ze er al op aangesproken?
     
    Lekker is dat dan weer.... Heb je ze er al op aangesproken?

    Ik sprak de kerel aan die hem terug kwam brengen, maar het enige dat hij herhaalde was "de batterij was leeg" (echt niet) en "ik heb hem niet laten vallen hoor".
    Voor de rest kon hij niet snel genoeg weg zijn...

    Heb intussen ook een mail met foto's gestuurd naar de garage, geen zin dat dit op mij geschoven wordt als ik de wagen teruggeef binnen een aantal jaar.
     
    Die anderen hebben nog iets zinnigs te doen in hun dagelijks leven.

    Waar is de dedication? Ok ik offer me op om super moderator te worden...

    Mijn eerste doelstellingen:

    - Free xyzizo
    - Ongelimiteerd rellen op vrijdag
    - AAS sectie enkel toegankelijk voor leden met goede reputatie*

    *criterium volledig vrij te interpreteren door forumleiding
     
    Soort NL-Alert maar dan voor rel topics.
     
    Waar is de dedication? Ok ik offer me op om super moderator te worden...

    Mijn eerste doelstellingen:

    - Free xyzizo
    - Ongelimiteerd rellen op vrijdag
    - AAS sectie enkel toegankelijk voor leden met goede reputatie*

    *criterium volledig vrij te interpreteren door forumleiding
    Ik wil juist dat je alleen op een account met <25 Posts in de aas sectie mag posten. Dat houdt het spannend.

    Heb je er meer moet je een nieuw account aanmaken om over je slappe pik te zeuren.
     
    Dat is dus gewoon een strongman training. :p
    Blokken sjouwen binnen een bepaalde tijd... wedstrijdjes doen in de baas zijn tijd :roflol:
    Ik trek me er aan op dat dit ook een beetje trainen is, lekker betaald worden om mijn hobby uit te oefenen :D
    Vandaag maar van 07u00 tot 17u15 gewerkt, morgen proberen om om 16u15 te stoppen.

    Dan kan ik 's avonds nog een beetje trainen :roflol:
     
    Back
    Naar boven